eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieREMONT DORAŹNY JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ OTrM 822

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Świnoujście: REMONT DORAŹNY JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ OTrM 822
Numer ogłoszenia: 119930 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego, ul. Steyera 28, 72-604 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3242581, fax 091 3242309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpw.uznam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DORAŹNY JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ OTrM 822.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DORAŹNY JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ OTrM 822

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1.600,00 zł (słownie : jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). Zadanie nr 2 - 400,00zł (słownie : czterysta złotych 00/100). Zadanie nr 3 - 2.800,00 zł (słownie : dwa tysiące osiemset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.1. spełnianie przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. pkt 1-4 tzn., że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 1.2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 1.3. nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 1.4. posiadanie certyfikatu wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnego z normami międzynarodowymi ISO 9001:2000 i natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP 2110:2006 1.5. przedstawienie wykazu podwykonawców Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV i VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, [według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ]; b) oświadczenie wykonawcy, o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy, [według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ]; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS lub innego organu emerytalno rentowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; d) oświadczenie Wykonawcy, o poddaniu się rygorom bezpieczeństwa [zgodnie z załącznikiem nr 5]; e) wykaz wykonanych usług remontowych, realizowanych zgodnie z technologią niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres prowadzenia działalności, z podaniem wartości przedmiotu zamówienia oraz dat wykonania i odbiorców;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpw.uznam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU 72-604 Świnoujście, ul. Steyera 28; Faks: (0-91) 324-23-09.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego bud. Nr 34 sztab, pok. 206 piętro II.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku ze specyfiką funkcjonowania zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi ok. 10 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont doraźny rozdzielnicy ładowania akumulatorów oraz tyrystorowego układu ładowania akumulatorów na OTrM 822.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont doraźny rozdzielnicy ładowania akumulatorów oraz tyrystorowego układu ładowania akumulatorów na OTrM 822.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przygotowanie do rewizji wewnętrznej i przeprowadzenie próby wodnej kotła parowego na OTrM 822.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie do rewizji wewnętrznej i przeprowadzenie próby wodnej kotła parowego na OTrM 822.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przygotowanie do rewizji wewnętrznej zbiorników ciśnieniowych od systemu gaśniczego INERGEN na OTrM 822.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie do rewizji wewnętrznej zbiorników ciśnieniowych od systemu gaśniczego INERGEN na OTrM 822.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.