Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Legnica: Budowa zatoki parkingowej w ul. Warmińskiej na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Mazowieckiej
Numer ogłoszenia: 119905 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki parkingowej w ul. Warmińskiej na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Mazowieckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej obejmująca w swoim zakresie: 1.Budowa zatoki parkingowej z kostki betonowej typu POLBRUK wzór Behaton. 2.Odbudowa chodnika z kostki betonowej typu Holland. Konstrukcja zatoki parkingowej i konstrukcja chodnika określone są w dokumentacji projektowej - Rozdział 4 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, m.in. roboty drogowe z kostki betonowej o powierzchni minimum 1.000 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez wartość zamówienia odpowiadającą wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk : Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, m.in. nawierzchni drogowych z kostki betonowej o powierzchni minimum 1.000 m2 np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. 5. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 60% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub w inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządze- oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia W załączniku podać wartość, datę i miejsce wykonania robót, obiektów wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających określających i potwierdzających zakres rzeczowy i finansowy robót, oraz że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, m.in. nawierzchni drogowych z kostki betonowej o powierzchni minimum 1.000 m2 np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. ad5. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 6 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Strupice droga dojazdowa do gruntów rolnych
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego" trzy części
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Grupowe ubezpieczenie pracowników na życie
- Zakup mebli.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 2112R Królik Polski- Bałucianka wraz z remontem mostu w km 0+311,05"
- Rozbudowa skrzyżowania w m.Ładna w ciągu DK94 z dr. gminną skład. się z dz.639/2, 638/2 z niezbędnym wyposaż. tech. i el. dr. wraz z bud. ośw. ulicznego na odc. DK94 w km 83+373-83+454
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- "Remont drogi powiatowej nr 3661W w m. Mokobody na odcinku ul. Plac Chreptowicza i ul. Cmentarnej"
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.