eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączremont budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Nowy Sącz: remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 2
Numer ogłoszenia: 119830 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Emilii Plater 20, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437748, fax 0-18 443 60 44.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 2.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Domu Pomocy Społecznej
    w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 20 w zakresie :

    1. remont elewacji wschodniej budynku,

    2. remont elewacji zachodniej budynku,

    3. remont elewacji kaplicy,

    4. remont elewacji frontowej - przyziemie budynku,

    5. roboty malarskie kaplicy wewnątrz,

    6. roboty malarskie korytarza piwnic.

    7. remont elewacji frontowej - przyziemie budynku - okna,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu:
      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ.

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

      2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją.

      2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem,

      2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia pokierowania robotami w specjalności : budowlano - konstrukcyjnej.

      2.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano że wykonawca w ciągu ostatnich 3-ch lat ( z terminem zakończenia nie wcześniej niż w roku 2005), pełniąc funkcję Wykonawcy uczestniczył w realizacji zakończonych zamówień podobnych z rodzaju (roboty tynkarskie i roboty malarskie) i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia.

      2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców punkty 2.3, 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał Oferentów składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1 i 2.2 - indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).

      2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
      A.OŚWIADCZENIA :

      Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

      B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.24, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) :

      1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

      2.Wykaz wykonanych robót budowlanych (roboty tynkarskie oraz roboty malarskie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie.

      3.Dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia branży budowlano-konstrukcyjnej.

      4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowysacz.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
    Dom Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz - ul. Emilii Plater 20(Dział Administracji - pokój nr 7 - parter) .

    Odpłatność za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia -20 zł
    .

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Administracji Domu Pomocy Społecznej ,
    33-300 Nowy Sącz - ul. Emilii Plater 20, woj. małopolskie, ( parter).
    .

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.07.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.