Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Nowy Sącz: remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 2
Numer ogłoszenia: 119830 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Emilii Plater 20, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437748, fax 0-18 443 60 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Domu Pomocy Społecznej
w Nowym Sączu - ul. Emilii Plater 20 w zakresie :
1. remont elewacji wschodniej budynku,
2. remont elewacji zachodniej budynku,
3. remont elewacji kaplicy,
4. remont elewacji frontowej - przyziemie budynku,
5. roboty malarskie kaplicy wewnątrz,
6. roboty malarskie korytarza piwnic.
7. remont elewacji frontowej - przyziemie budynku - okna,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem,
2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia pokierowania robotami w specjalności : budowlano - konstrukcyjnej.
2.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano że wykonawca w ciągu ostatnich 3-ch lat ( z terminem zakończenia nie wcześniej niż w roku 2005), pełniąc funkcję Wykonawcy uczestniczył w realizacji zakończonych zamówień podobnych z rodzaju (roboty tynkarskie i roboty malarskie) i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców punkty 2.3, 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał Oferentów składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1 i 2.2 - indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).
2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A.OŚWIADCZENIA :
Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.24, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych (roboty tynkarskie oraz roboty malarskie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie.
3.Dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia branży budowlano-konstrukcyjnej.
4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowysacz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Dom Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz - ul. Emilii Plater 20(Dział Administracji - pokój nr 7 - parter) .
Odpłatność za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia -20 zł .
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Administracji Domu Pomocy Społecznej ,
33-300 Nowy Sącz - ul. Emilii Plater 20, woj. małopolskie, ( parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.07.2008.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, wymiany źródła ciepła oraz budowy instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej Myszyniec ul. Sienkiewicza 1, 07-430 Myszyniec
- Remont budynku gospodarczego na terenie obiektu socjalnego GDDKiA Oddziału Kraków w m. Muszyna
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





