To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Olsztyn: Dostawa mikroskopów i aparatury do prowadzenia badań i grantów VI
Numer ogłoszenia: 119825 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124724 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie, ul. Tuwima 10, 10-748 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 539 31 68, faks 89 539 31 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopów i aparatury do prowadzenia badań i grantów VI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 39 i art. 40 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą stosuje się przepisy ustawy - Kodeks cywilny. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (rozumiana jako sprzedaż wraz z dostawą) mikroskopów i aparatury do prowadzenia badań i grantów w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części. Część 1 - Mikroskop z wyposażeniem - 1 komplet Część 2 - Mikroskop z kamerą cyfrową, komputerem i monitorem - 1 komplet Część 3 - Urządzenie do termostatowania próbek wraz z blokami termicznymi i pokrywą grzejną - 1 szt. 2. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności w Olsztynie przy ul. Bydgoska 7, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 3. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (graniczne warunki techniczno - eksploatacyjne) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, może zaoferować aparaturę o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w załączonych do oferty materiałach producenta. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy aparatury bezpośrednio do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, wskazanych w umowie. 2. Aparatura powinna być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowa, wolna od wad materiałowych i prawnych. 3. Aparatura musi być oznakowana w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 4. Oferowana aparatura musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. 6. Wraz z aparaturą Wykonawca dostarczy instrukcję obsług w języku polskim lub w języku angielskim. 7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, aparatura powinna być gotowa do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy aparatury konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 8. Gwarancja: Część 1 - min. 12 miesięcy Część 2 i 3 - min. 24 miesiące 9. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego aparatu, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego aparatu lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela. 10. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis aparatury. 11. W przypadku wymiany uszkodzonego elementu sprzętu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 12. Transport aparatury do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej aparatury. 14. Dostarczona aparatura musi być dostosowana do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.51.00.00 - Mikroskopy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mikroskop z wyposażeniem - 1 komplet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19444,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20981,48
Oferta z najniższą ceną: 20981,48 / Oferta z najwyższą ceną: 20981,48
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Mikroskop z kamerą cyfrową, komputerem i monitorem - 1 komplet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54082,36
Oferta z najniższą ceną: 54082,36 / Oferta z najwyższą ceną: 54082,36
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenie do termostatowania próbek wraz z blokami termicznymi i pokrywą grzejną - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eppendorf Poland Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13845,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14474,95
Oferta z najniższą ceną: 14474,95 / Oferta z najwyższą ceną: 14474,95
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Olsztynie
- Robota budowlana w zakresie prac rozbiórkowych na terenie gmin: Susz, Młynary, Braniewo, Lubawa, Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z obsługą szkoleń i narad
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie Szkoły Podstawowej im. J. Dąbrowskiego przy ul. Kościuszki w Olsztynie
- Różne implanty angiograficzne używane przy leczeniu dzieci
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Biotechnologii
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Szkoły nowych możliwości w Gminie Mirsk - wsparcie szkolnictwa podstawowego !
- Dostawa systemu mikroskopowego do obserwacji oraz analizy 3D profilu powierzchni oraz chropowatości dla Katedry Inżynierii i Technologii Procesów Chemicznych Politechniki Wrocławskiej
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych do procesów biofarmaceutycznych w ramach badań nad wektorem lentiwirusowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.