Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Gdynia: Wykonanie robót budowlanych w budynkach administrowanych przez WAK w Malborku.
Numer ogłoszenia: 119803 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynkach administrowanych przez WAK w Malborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynkach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Malborku.-poniżej progów unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: I część - 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) II część - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) III część - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) IV część - 950,00zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) V część - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) VI część - 400,00 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) VII część - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) VIII część - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) IX część - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) X część - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) XI część - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) XII część - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) XIII.A. część - 350,00zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) XIII.B. część - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) XIV część - 700,00 zł (słownie siedemset złotych 00/100). 2. Wadium dla całości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynosi:15.200 zł (słownie: piętnaście tysięcy dwieście złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegaja wykluczeniu na pdstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP, b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustwy PZP, c) zatrudniają majstra budowlanego jako kieorwnika robót z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa, d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, poparte referencjami od poprzednio Zamawiających, że roboty wykonane zostały z należytą starannością, e) załączą oświadczenie o dysponowaniu niezbędną ilością zatrudnionych pracowników do wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem wraz z uprawnieniami budowlanymi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie, f) dokonają wizji lokalnej, g) wniosą wadium w odpowiedniej wysokości. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument powinien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, d) wykaz pracowników, którzy będą realizować przedmiot zamówienia wraz z kserokopiami wymaganych uprawnień i dokumentów, e) kserokopie uprawnień dla majstra branży budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, f) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat u poprzednio Zamawiających lub kserokopię odbioru końcowego robót popartych referencjami, że roboty wykonane zostały z należytą starannością, wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji, g) kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie zostaną użyte do wykonania zamówienia, h) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej potwierdzonej przez kierownika WAK, i) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I częśc zamówienia - budynek nr 2/1662 - koszarowy-Malbork.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okładzin ceramicznych i izolacji przeciwwilgociowej w węzłach sanitarnych (parter i I piętro) - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II częśc - budynek nr 7/1662 - biurowo - sztabowy:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana okładzin ceramicznych i izolacji przeciwwilgociowej w węzłach sanitarnych (parter i I piętro) - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III częśc budynek nr 15/1663 - techniczno - usługowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont więźby dachowej oraz częściowe przełożenie ceramicznego pokrycia dachu - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.14.20-4, 45.26.13.20-3, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część zamówienia - budynek nr 10/1662 - magazynowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie zabezpieczenia pękniętej ściany budynku, montaż ściągu remont więźby dachowej oraz częściowe przełożenie ceramicznego pokrycia dachu - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V część zamówienia - bud. nr 25,26,27,29,110/6010 - magazynowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana pokrycia papowego dachu oraz instalacji odgromowej - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI część zamówienia - budynek nr 99/6010 - magazynowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana posadzki skałodrzewnej w pomieszczeniu magazynowym - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII część zamówienia - budynek nr 119/6010 - domek pilota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż urządzeń klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach (dyżuru bojowego)poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII część zamówienia - budynek nr 120/6010 - laboratorium MPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji c.o. z montażem elektrycznego kotła dwufunkcyjnego wraz z zasobnikiem c.w.u. i montażem grzejników oraz opracowaniem dokumentacji technicznej powykonawczej, wymiana okładzin ceramicznych w węźle sanitarnym i na posadzkach w pomieszczeniach i korytarzu-poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IX część zamówienia - kompleks 1663 - obiekty inżynierskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont nawierzchni asfaltowej przy budynku nr 5/1663 wykonanie naprawy podbudowy orz wykonanie nowej asfaltowej warstwy nawierzchniowej -poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.26-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: X część zamówienia - obiekty terenowe 6010 - wolnostojący komin stalowy 45m:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórka wraz z opracowaniem dokumentacji rozbiórki i uzyskaniem pozwolenia na budowę - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: XI część zamówienia - budynek nr 2/1662 - koszarowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uzupełnienie okładzin ceramicznych i malowanie węzłów sanitarnych 4 szt. i głównej klatki schodowej -poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: XII część zamówienia - budynek nr 1/1663 - biurowo - sztabowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie węzłów sanitarnych 2 szt. naprawa izolacji przeciwwilgociowej pionowej budynku - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII.A. część zamówienia - budynek nr 4/1663 - biurowo - sztabowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie pomieszczeń drugiego piętra - kancelarie WKU - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII.B. część zamówienia - budynek nr 4/1663 - biurowo - sztabowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie pomieszczeń parteru i pierwszego piętra 41 ELT - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: XIV część zamówienia - budynek nr 5/1663 - koszarowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uzupełnienie okładzin ceramicznych i malowanie węzłów sanitarnych 3 szt. - poniżej progów unijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





