eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH- 21 ZADAŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Lublin: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH- 21 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 119789 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH- 21 ZADAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje 21 zadań, w tym zadanie nr 12 podzielone na części stanowiące dwie pozycje asortymentowe: Zadanie nr 1 - Dostawa masek, czepków operacyjnych i okularów ochronnych Zadanie nr 2 - Dostawa ubrań chirurgicznych Zadanie nr 3 - Dostawa jałowych fartuchów chirurgicznych Zadanie nr 4 - Dostawa ręczników chłonnych Zadanie nr 5 - Dostawa folii chirurgicznych Zadanie nr 6 - Dostawa kieszeni, taśm lepnych, osłon chirurgicznych i torby na płyny Zadanie nr 7 - Dostawa serwet chirurgicznych Zadanie nr 8 - Dostawa podkładów higienicznych i absorpcyjnych Zadanie nr 9 - Dostawa prześcieradeł Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do wkłucia lędźwiowego, centralnego i usuwania szwów oraz pakietów noworodkowych Zadanie nr 11 - Dostawa zestawów serwet uniwersalnych Zadanie nr 12 - Dostawa zestawów do laparoskopii Zadanie nr 13 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego (pozycja leżąca) Zadanie nr 14 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego Zadanie nr 15 - Dostawa zestawów do zabiegów ginekologicznych Zadanie nr 16 - Dostawa obłożeń do operacji stawu biodrowego Zadanie nr 17 - Dostawa obłożeń do artroskopii kolana i operacji barku Zadanie nr 18 - Dostawa obłożeń do zabiegu PCNL i TUR Zadanie nr 19 - Dostawa obłożeń do zabiegu cystoskopii Zadanie nr 20 - Dostawa do zabiegów brzuszno-kroczowych i żylaków Zadanie nr 21 - Dostawa zestawów do odbioru porodu 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39 51 80 00-6- bielizna szpitalna 3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-21 do SIWZ. 3.4. Zamawiający wymaga aby obłożenia posiadały minimum 2 naklejki do kompetencji medycznej oraz nazwę i skład zestawu w języku polskim umieszczony wewnątrz każdego pojedynczego opakowania. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza aby elementy danego zestawu pakowane były oddzielnie. 3.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych wskazanym zestawom/zadaniom w załącznikach 1-21. 3.8. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. b) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa obłożeń operacyjnych i/lub produktów stanowiących przedmiot postępowania, o łącznej wartości nie mniejszej niż 644 835,60 zł w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania oferty na wybrane zadanie w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań: Numer zadania Dostawa o wartości w PLN Zad. 1 -24 992,17 Zad. 2 -42 793,92 Zad. 3 -39 744,00 Zad. 4 -4 829,76 Zad. 5 -14 567,36 Zad. 6 -9 313,27 Zad. 7 -22 524,48 Zad. 8 -20 671,20 Zad. 9 -21 787,38 Zad. 10 -67 487,26 Zad. 11 -89 100,00 Zad. 12 -31 849,20 Zad. 13 -36 599,04 Zad. 14 -11 611,08 Zad. 15 -34 290,22 Zad. 16 -10 335,60 Zad. 17 -15 480,72 Zad. 18 -39 610,08 Zad. 19 -54 756,00 Zad. 20 -15 751,26 Zad. 21 -36 741,60 W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wartość dostaw musi odpowiadać wartości zadania, na które jest składana oferta, np. dla Zad. 1 i Zad. 2, wymaga się spełnienia warunku min: 67 786,09 zł dla każdej z wykazanych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    9.1. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2010r. nr 107 poz. 679.) : - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych, lub - deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowane przedstawiciela, z udziałem jednostki notofikowanej UWAGA: Zaleca się aby dowód dopuszczenia na rynek krajowy został dołączony do oferty bezpośrednio po załączniku stanowiącym kosztorys ofertowy na dostawę w poszczególnych zadaniach. 9.2. Opis zaproponowanych zestawów /przedmiotu oferty w formie katalogów oferowanych produktów, ulotek, folderów, materiałów techniczno-reklamowych, opisów technicznych - opisujących parametry oferowanego asortymentu nie sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaznaczył, którego asortymentu dotyczy złożony dokument. 9.3. Do oferty należy dołączyć arkusz danych technicznych (charakterystykę produktu), wystawiony przez producenta wyrobu, potwierdzający spełnienie normy EN 13795- 1, 2, 3 . 9.4. Wypełnione tabele parametrów granicznych, zaznaczyć właściwą kolumnę TAK lub NIE dla każdego z parametrów/cech. Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznych opisów z dokumentami dołączonymi do oferty lub złożonymi na wezwanie Zamawiającego. Nie złożenie dokumentów określonych w pkt. od 9.1 do 9.4 skutkować będzie odrzuceniem oferty po wyczerpaniu dyspozycji określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostaw cząstkowych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem sytuacji obniżenia ceny produktu (§2 ust.3 ). 2. Poza okolicznościami wskazanymi w § 2 ust. 3, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie b) zmiany nazwy lub producenta dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zmówienia określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie jak wyżej. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności. 3. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa masek, czepków operacyjnych i okularów ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek chirurgiczny w kształcie beretu, ściągniety lekką nie uciskającą gumką, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000 2. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej, wiązany na troki. Rozmiar L. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000 3. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej, wiązany na troki. Rozmiar XL. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000 4. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej. Rozmiar XL. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000 5. Maska chirurgiczna trójwarstwowa wykonana z wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, długość troków min. 40cm, wymagana barierowość maski min. 95% szt. 15000 6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa wykonana z wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wymagana barierowość maski min. 95%, z gumką szt. 15000 7. Maska chirurgiczna czterowarstwowa z osłoną na oczy, odporna na przesiąkanie. Maska posiada wkładki chroniące osłonę na oczy przed zaparowaniem, wiązana na troki, spełniająca wymagania normy EN 14683 (typ IIR). szt. 200 8. Okulary ochronne wielorazowego użytku wykonane z przeźroczystego poliwęglanu, wyposażone w zauszniki z wielostopniową regulacją kąta pochylenia szybki oraz regulacją długości. Szkła posiadają specjalną powłokę chroniącą je przed zaparowaniem. Produkt zakwalifikowany jako sprzęt ochrony indywidualnej zgodny z normą europejską EN 166. szt. 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa ubrań chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie chirurgiczne męskie, rozmiar XS-XXXXL, jednorazowego użytku, składające się z bluzy (z krótkim rękawem, wyposażonej w nap pod szyją, praktyczne kieszenie - na piersi jedna, na dole dwie) oraz spodni (ściągane trokiem, z kieszenią boczną na nogawce i klapką na nap). szt. 2640 2. Ubranie chirurgiczne damskie (sukienka), rozmiar XS-XXL, jednorazowego użytku, z wcięciem pod szyją w kształcie litery V, wyposażone w kieszeń w dolnej części. szt. 2400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa jałowych fartuchów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny szt. 4000 2. Barierowy jałowy wzmocniony fartuch chirurgiczny szt. 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa ręczników chłonnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręcznik składany op.a2 szt. op 5200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa folii chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 34x35 szt. 260 2. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 56x45cm szt. 90 3. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 56x60cm szt. 50 4. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 10x25 szt. 20 5. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 19x25 szt. 20 6. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 28x25 szt. 40 7. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 28x41 szt. 40 8. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 35x35 szt. 20 9. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 50x45 szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa kieszeni, taśm lepnych, osłon chirurgicznych i torby na płyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kieszeń samoprzylepna jednokomorowa w rozmiarze 30x30cm, wykonana z półprzezroczystej folii, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegu, sterylna szt. 100 2. Kieszeń samoprzylepna dwukomorowa przeznaczona na ssak i koagulację, w rozmiarze 2x15x30cm, wykonana z mocnej półprzezroczystej folii, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegu, sterylna szt. 200 3. Osłona chirurgiczna na kończynę w rozmiarze 35x80, nieprzemakalna, zgodna z normą PN EN 13795 szt. 100 4. Osłona na kończynę - dwie nogawice w rozmiarze 35-120, nieprzemakalne, wyposażone w taśmy lepne, zgodne z normą PN EN 13795 szt. 100 5. Taśma samoprzylepna 10x50 (+/-1cm) szt. 1000 6. Torba przechwytująca płyny z taśmą lepną, w kształcie trójkąta, rozmiar 50x50, z wyjściem na podłączenie drenu do ssaka, sterylna szt. 100 7. Osłona na przewód kamery lasera z taśmą lepną na jednym 250x13cm szt. 600 8. Torba sterylna do zabezpieczania pola operacyjnego o powierzchni przylepnej 30x30cm, zintegrowana z polietylenowym zbiornikiem na płyny 360 stopni, wyposażonym w organizatory przewodów szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa serwet chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 150x240, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000 2. Serweta chirurgiczna, rozmiar 75x90, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000 3. Serweta chirurgiczna, rozmiar 50x50 lub 50x60, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000 4. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 50x60, otwór o7, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 400 5. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 75x90, otwór o7, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa podkładów higienicznych i absorbcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład higieniczny j.u. na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3-warstwowego laminatu i chłonnego rdzenia na całej długości prześcieradła. Produkt o gładkiej, jednorodnej powierzchni (bez zagięć i przeszyć) - nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność conajmniej 4l, rozmiar 100cm (+/-2cm) x 225cm (+/-4cm) szt. 1000 2. Podkład absorbcyjny niesterylny, rozmiar 120x60 szt. 50 3. Podkład absorbcyjny niesterylny, rozmiar 72x37 szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa prześcieradeł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło w rolce celulozowo-foliowy, nieprzemakalny, szerokość 60cm, perforowany co 35-50cm, długość rolki 50m szt. 150 2. Prześcieradło wiskozowo-foliowe wzmocnione włóknami co ok. 15-17mm, nieprzemakalne, rozmiar 80x210cm szt. 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do wkłucia lędźwiowego, centralnego i usuwania szwów oraz pakietów noworodkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do wkłucia lędźwiowego. Minimalny skład zestawu: serweta 75x45 (1 szt.); serweta z dwuwarstwowej włókniny 50x60cm z otworem o średnicy 10cm (1 szt.); kompres włókninowy 30g/m 4W 7,5x7,5cm (10 szt.); strzykawka 3ml (1 szt.); strzykawka 5ml (1 szt.); igła 1,2x40mm (1 zt.); igła 0,5x25mm (1 szt.); pęseta plastikowa 13cm ( 1szt.); przylepiec z opatrunkiem 5x7,2cm (1 szt.). zestaw 2000 2. Zestaw do wkłucia centralnego. Minimalny skład zestawu: serweta z laminatu 45x75cm (1 szt.); serweta z laminatu dwuwarstwowego 45x75 z otworem o średnicy 8cm i przylepcem wokół otworu (1 szt.); kompres z gazy 17N, 8W 7,5x7,5cm (10 szt.); tupfer kula 17N 20x20cm (10 szt.), pęseta plastikowa (1 szt.); strzykawka 10ml (1 szt.); strzykawka 20ml (1 szt.); igła 1,2x40 (1 szt.); igła 0,8x40 (1szt.); ostrze 11 (1 szt.); imadło metalowe (1 szt.). zestaw 60 3. Zestaw do usuwania szwów. Minimalny skład zestawu: rękawica lateksowa M - 2 (2 szt.); tupfer kula 17N, 20x20cm (6 szt.); pęseta metalowa Adson 12,5cm (1 szt.); nożyczki chirurgiczne metalowe oczne 11cm (1 szt.). zestaw 40 4. Pakiet noworodkowy: czapeczka dla noworodka (12x10cm) wykonana z dzianiny, 100% bawełna, kocyk flanelowy z motywem dziecięcym (160x75), serweta z włókniny kompresowej 40gm2 (80x60cm) - 2 szt., chłonność900%, podkład chłonny z pulpy celulozowej (60x60cm), chłonność 1050g. zestaw 2200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. t - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Dostawa zestawów serwet uniwersalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw serwet uniwersalnych szt. 300 2. Zestaw serwet uniwersalnych z fartuchami szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Dostawa zestawów do laparoskopii poz.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do laparoskopii szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 12 - Dostawa zestawów do laparoskopii poz. nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zestaw do laparoskopii z fartuchami szt. 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 13 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego (pozycja leżąca).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw chirurgiczny do cięcia cesarskiego (pozycja leżąca) szt. 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 14 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw chirurgiczny do cięcia cesarskiego szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 15 - Dostawa zestawów do zabiegów ginekologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowy zestaw chirurgiczny do zabiegów ginekologicznych z osłoną na stolik Mayo szt. 170 2. Jałowy zestaw chirurgiczny do zabiegów ginekologicznych szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 16 - Dostawa obłożeń do operacji stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obłożenie do operacji stawu biodrowego szt. 110.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 17 - Dostawa obłożeń do artroskopii kolana i operacji barku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obłożenie do artroskopii szt. 60 2. Obłożenie do artroskopii z torbą szt. 100 3. Obłożenie do operacji barku szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 18 - Dostawa obłożeń do zabiegu PCNL i TUR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obłożenie do PCNL szt. 100 2. Obłożenie z torbą do TUR szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 19 - Dostawa obłożeń do zabiegu cystoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obłożenie do cystoskopii małej z fartuchami szt. 450 2. Obłożenie do cystoskopii dużej z fartuchami szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 20 - Dostawa do zabiegów brzuszno-kroczowych i żylaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obłożenie do zabiegów brzuszno-kroczowych szt. 30 2. Obłożenie do żylaków szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 21 - Dostawa zestawów do odbioru porodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy zestaw do odbioru porodu szt. 1800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw cząstkowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.