Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-12
Wrocław: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 119758 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Kody CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30125100-2 - Wkłady barwiące 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 - Toner do fotokopiarek 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podane w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie: -możliwość niezrealizowania zamówienia w całości; zamówienie zostanie zrealizowane w min. 80%, -możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zawarcia umowy ramowej. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji. 6. Zamawiający pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające niezbędne zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne i jednocześnie wskazuje, że: -wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego, -zaoferowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe postawione przez Zamawiającego, -w przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga wpisania w kol. 3 - w załączniku nr 2 do SIWZ nazw i rodzajów (typ, symbol) proponowanych zamienników i ich producentów, -ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z rozdziałem VI pkt 3 SIWZ. -Wykonawca oferując produkt równoważny, w Formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ potwierdza, że jego parametry jakościowe, techniczne i użytkowe są takie same lub lepsze jak w produkcie wymienionym przez Zamawiającego jako wzorcowy, -Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy. 8. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty: a. fabrycznie nowe (zgodnie z definicją podaną w rozdz. III pkt 6 SIWZ), w pełni nieregenerowane, a także w jak największej części nierefabrykowane (w szczególności w zakresie dotyczącym wałka optycznego, listwy czyszczącej wałek optyczny, elementu zamykającego zbiornik z tonerem, listwy wałka magnetycznego, toneru/tuszu, chipów sterujących pracą kasety i innych istotnych elementów) tzn. części wchodzące w ich skład nie były w całości lub części wykorzystane w innym produkcie; wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku, b. zapewniające wydajność co najmniej taką jak oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzoną udokumentowanymi badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów drukujących, c. zapewniające pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi posiadanymi przez Zamawiającego, do których zostały wyszczególnione wskazane w zał. nr 2 do SIWZ materiały eksploatacyjne oraz nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d. których zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do których są przeznaczone, e. w których zastosowano toner lub tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem i zapewniające jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, f. które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.01.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
raporty z testów wydajności, o których mowa w rozdz. VI pkt 3 lit. b) SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dowody wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (rozdz. X pkt 17 SIWZ) -płyta CD/DVD lub nośnik danych wraz z nagranym zał. nr 2 do SIWZ -pełnomocnictwa, o których mowa w rozdz. X pkt 12 i 14 SIWZ -oświadczenie podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, stanowiące zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.50
- 2 - Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 0.35
- 3 - Termin wykonania pojedynczej dostawy - 0.15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy: -w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku nie wyczerpania przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, -jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa sprzętu IT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.