Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Nowy Sącz: Kelner - barman z językiem angielskim
Numer ogłoszenia: 119754 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.portal.uzp.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kelner - barman z językiem angielskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia 2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Kelner - barman z językiem angielskim dla 10 osób bezrobotnych . 2.1.2 Celem kursu jest nabycie przez kursantów umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy w zawodzie kelnera-barmana z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i językowymi. 2.1.3 Wykonawca zobowiązuje się do : 2.1.3.1 Promowania Europejskiego Funduszu Społecznego EFS oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia logo EFS oraz logo POKL oraz informacji: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1.3.2 Umieszczenia informacji o Europejskim Funduszu Społecznym na wszystkich materiałach związanych z jego przeprowadzeniem, w szczególności na zakupionym sprzęcie, publikacjach, dokumentach, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach oraz na stronie internetowej. 2.1.3.3 Uzupełnienia danych dotyczących instytucji szkoleniowej niezbędnych do dokonania rejestracji w internetowej bazie danych ofert szkoleniowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na stosownym formularzu, który zostanie przesłany do wybranej instytucji szkoleniowej. 3. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI KURSU: 3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla 10 osób bezrobotnych.. 3.2 Termin realizacji kursu: 3.2.1 Rozpoczęcie kursu: 01.07.2008 r. 3.2.2 Termin zakończenia kursu: nie później niż 14.08.2008 r. 3.3 Miejsce realizacji kursu: Nowy Sącz lub teren Powiatu Nowosądeckiego. 3.4 Zajęcia praktyczne realizowane mają być w punktach gastronomicznych w Nowym Sączu lub w punktakch gastronomicznych dostosowanych do miejsca zamieszkania kursantów . Lista osób bezrobotnych kierowanych na kurs będzie wysyłana do instytucji szkoleniowej po rozstrzygnięciu przetargu. 3.5 W przypadku realizacji zajęć teoretycznych zawodowych, warsztatowych oraz lektoratu językowego na terenie Powiatu Nowosądeckiego, Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników kursu z Nowego Sącza do ośrodka szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza. 3.6 Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych lub zegarowych ( dotyczy praktyki w placówkach gastronomicznych). 3.7Zajęcia kursowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. 3.8Zajęcia teoretyczne zawodowe, warsztatowe oraz lektorat językowy powinny odbywać się nie później niż do godziny 16.oo. 3.9Liczba godzin kursowych dla każdego uczestnika kursu wynosi 230 godzin, w tym: a) 150 godzin o tematyce gastronomicznej, w tym: 1- 50 godzin zajęć teoretycznych zawodowych, 2- 100 godzin praktycznych zajęć: w tym 40 godzin w placówkach gastronomicznych, a 60 godzin zajęć warsztatowych, c)80 godzin - lektorat języka angielskiego niezbędny w pracy kelnera - barmana, b) liczba osób odbywających praktykę w 1 punkcie gastronomicznym nie więcej niż 2 osoby. 3.10 Lektorat językowy winien być prowadzony nie częśćiej niż 3 razy w tygodniu maksymalnie po 5 godzin dziennie. 3.11 Ośrodek realizujący kurs zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania kursu. 4. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE W ZAKRESIE: 4.1 Merytorycznym: 4.1.1 Przygotowanie przez Wykonawcę szczegółowego programu i harmonogramu zajęć oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 4.1.2 Przeprowadzenie kursu zgodnie z programem i harmonogramem kursu; 4.1.3 Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom kursu odpowiednich, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie kursu i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu; 4.1.4 Program kursu powinien: a) gwarantować uczestnikom kursu solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno- praktyczne do egzaminów i do podjęcia pracy w zawodzie kelner - barman; b) uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 4.1.5 Program kursu powinien zawierać następujące jednostki modułowe: I Moduł gastronomiczny ( 70 godzin ): a) wyposażenie i obsługa sprzętu gastronomicznego; b) podstawowe wiadomości o środkach żywności; c) ogólne wiadomości o żywieniu człowieka; d) planowanie wyżywienia; e) technologia sporządzania napojów, deserów i przekąsek; f) przygotowanie i obsługa sali konsumenckiej; g) organizacja i technika pracy podczas obsługi h) organizacja i obsługa usług cateringowych; i) podawanie napojów, deserów i przekąsek; j) przygotowanie potraw i napojów w obecności konsumenta, k) kultura osobista i etyka zawodowa na stanowisku kelnera - barmana; l) obsługa przyjęć okolicznościowych; m) rozliczenia kelnerskie; n) obsługa kasy fiskalnej; o) bezpieczeństwo i higiena pracy. II Moduł językowy mający na celu przygotowanie kursantów do posługiwania się językiem angielskim w pracy kelnera - barmana ( 80 godzin ): III Zajęcia praktyczne w placówkach gastronomicznych ( 100 godzin ). 4.1.6 Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania tego kursu. 4.1.7 Dodatkowo kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131 poz. 216). 4.2 Organizacyjnym: 4.2.1 Zapewnienie odpowiedniej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 10 osób wraz z zapleczem sanitarnym. 4.2.2 Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny . 4.2.3 Zapewnienie osoby nadzorującej realizację kursu podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. 4.2.4 Prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu tj: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 4.2.5 Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiąjącemu przed podpisaniem umowy program praktyk zawodowych. 4.2.6 Każdy uczestnik kursu potwierdzi pisemnie odbycie praktyki zgodnie z ustalonym programem praktyk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), b) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 5.2 ppkt 5.2.2 - 5.2.8 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Oferta musi zawierać: 5.2.1 wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2.2 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, 5.2.3 oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.4 aktualne tj. z 2008 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), 5.2.5 wykaz wykonywanych tożsamych kursów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje od instytucji na rzecz których były wykonane usługi) - załącznik nr 4 do SIWZ, 5.2.6 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 5.2.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.2.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Kwalifikacje i umiejętności kadry dydaktycznej - 30
- 3. Certyfikat jakości usług - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa teksturometru na wyposażenie Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.