eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › ROBOTY REMONTOWE NA CMENTARZACH Z I WOJNY ŚWIATOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Dębowiec: ROBOTY REMONTOWE NA CMENTARZACH Z I WOJNY ŚWIATOWEJ
Numer ogłoszenia: 119751 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec, Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4413730, fax 013 4413028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWE NA CMENTARZACH Z I WOJNY ŚWIATOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych robót budowlanych na cmentarzach z I wojny światowej leżących na terenie Gminy Dębowiec: 1. Wykonanie I etapu robót na cmentarzu nr 12 (Cieklin-Józefów) obejmujących roboty ziemne i betonowe. 2. Wykonanie 9 mogił pojedynczych żołnierzy niemieckich wraz z krzyżami (9 szt.) i tabliczkami nagrobkowymi (9 szt.) w kwaterze 14F (Cieklin). 3. Wykonanie 1 mogiły zbiorowej żołnierzy rosyjskich wraz z krzyżem (1 szt.) i tabliczką nagrobkową (1 szt.) w kwaterze 14E (Cieklin). 4. Wykonanie robót remontowych na cmentarzu nr 11 (Wola Cieklińska). Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys (ślepy) i przedmiar robót stanowiący - załącznik nr 5 i nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , na podstawie których należy sporządzić kosztorys ofertowy. Zamawiający posiada dokumentację projektową i z którą można zapoznać się w tut. Urzędzie (pokój nr 11).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006 r ,Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że oferty nie spełniające warunków określonych w art. 89 pkt. 1 ust. 1÷8 zostaną odrzucone. 3. Gwarancja na roboty budowlane: 1 rok. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE. CENA - 100% ( znaczenia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymaganych warunków Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty wg kolejności jak niżej: 1. Ofertę cenową ,sporządzoną na FORMULARZU OFERTOWYM ,oraz oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją techniczną, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 oraz spełnia warunki określone w art. 24 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych z poźn. zmianami (załącznik nr 2). 3. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzona kserokopia). 4. Zaświadczenie z ZUS-u (wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert) , że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne (potwierdzona kserokopia). 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert) o braku zaległości podatkowych (potwierdzona kserokopia). 6. Wykaz (minimum) 3 robót zrealizowanych w ostatnich 3 latach (2006 r ; 2005 r ; 2004 r) o podobnym charakterze z wyszczególnieniem następujących danych : zakres wykonywanych robót, wartość robót brutto, data wykonania zamówienia, nazwa zamawiającego - (załącznik nr 4). 7. Uprawnienia budowlane personelu kierowniczego do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - (potwierdzona kserokopia). 8. Potwierdzenie wpisu personelu kierowniczego do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - (potwierdzona kserokopia). 9. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 3). 10. Kosztorys ofertowy obejmujący zakres robót objętych przetargiem, sporządzony na podstawie załączonego ślepego kosztorysu, przedmiaru robót ( załączniki nr 5 i 6) i opisu przedmiotu zamówienia. Wszelkie dokumenty przedkładane w formie kserokopii powinny być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębowcu ; 38-220 Dębowiec 101 pok. nr 11) od dnia 16 lipca 2007 r. w godzinach pracy urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębowcu ; 38-220 Dębowiec 101 pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.