Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest usługa :Szkolenie komputerowe ECDL beneficjentów projektu 18-24 Czas na samodzielność, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 119709 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8312405, fax 061 8312485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa :Szkolenie komputerowe ECDL beneficjentów projektu 18-24 Czas na samodzielność, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: Szkolenie komputerowe ECDL beneficjentów projektu 18-24 Czas na samodzielność współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Szkolenie realizowane jest na terenie województwa wielkopolskiego w 9 jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: -Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Kaliszu (3 grupy) -Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Lesznie (3 grupy) -Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Pile (3 grupy: 1 w Pile, 1 w Czarnkowie, 1 w Złotowie) -Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Poznaniu (3 grupy) -Środowiskowy Hufiec Pracy 15-1 w Kaliszu (3 grupy) -Środowiskowy Hufiec Pracy 15-2 w Krotoszynie (3 grupy) -Środowiskowy Hufiec Pracy 15-13 w Kościanie (3 grupy) -Środowiskowy Hufiec Pracy 15-28 w Próchnowie (3 grupy) -Środowiskowy Hufiec Pracy 15-4 w Ostrowie Wlkp. (3 grupy) 3.Szkolenie realizowane będzie w w/w miejscowościach w lokalach, które zabezpieczy na własny koszt wykonawca. Pomieszczenia i ich lokalizacja wymagają akceptacji zamawiającego. Lokalizacja powinna być w pobliżu innych miejsc, w których odbywają się szkolenia przy uwzględnieniu dojazdu. 4.Beneficjenci projektu to młodzież w wieku 18 - 24 lat. 5.Wykazy uczestników (listy imienne) znajdują się u koordynatorów projektu w tych miejscowościach. 6.Orientacyjna liczba uczestników projektu do przeszkolenia wynosi 270 osób (27 grup po 10 osób - po 3 grupy w każdej z 9 jednostek Wielkopolskiej WK). Warunki przeprowadzenia szkolenia 1.Wykonawca musi posiadać zaplecze techniczne umożliwiające realizację szkolenia i egzaminów ECDL w pomieszczeniach uzgodnionych z zamawiającym (mobilny sprzęt komputerowy i multimedialny niezbędny do prowadzenia zajęć oraz łącze internetowe). 2.Szkolenia będą prowadzone w grupach 10-cio osobowych. 3.Na każdego uczestnika ma przypadać jeden komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Widnows XP lub Vista oraz pakietem Microsoft Office 2003 lub nowszą wersją. 4.Liczba godzin przypadająca na jednego beneficjenta - 120 godzin lekcyjnych (po 45 minut). Dzienna maksymalna liczba godzin - 6 godzin lekcyjnych. 5.Metoda szkolenia - blended learning czyli tradycyjne szkolenie kursowe + elementy e-learning. 6.Termin realizacji szkolenia: do 15 grudnia 2007 r. 7.Przed rozpoczęciem szkoleń wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu szczegółowy konspekt zajęć z podziałem na godziny. 8.Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić harmonogram szkoleń z koordynatorem projektu w jednostce. 9.Wykonawca w ramach wynagrodzenia umówionego za przedmiotowe szkolenie będzie zobowiązany zaopatrzyć beneficjentów projektu biorących udział w szkoleniu w dniu rozpoczęcia szkolenia w następujące materiały: podręcznik, notatnik, długopis -multimedialny kurs do samodzielnej nauki ECDL (płyta DVD lub CD) -literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu ECDL asygnowaną przez PTI -materiały pomocnicze niezbędne w trakcie szkoleń (np. płyty CD) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez beneficjentów tych materiałów. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia 1 kompletu w/w materiałów zamawiającemu dla celów dokumentacyjnych. 10.Materiały związane z przedmiotowym szkoleniem winny być opatrzone nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu z EFS i logo EFS. 11.Szkolenie zakończone zostanie egzaminem certyfikującym i wydaniem certyfikatu ECDL. 12.Wykonawca zapewnia certyfikowanych egzaminatorów w miejscu realizacji szkoleń, którzy przeprowadzą egzaminy z przedmiotów objętych certyfikatem ECDL. Egzaminy winny być poprzedzone egzaminami wewnętrznymi. 13.W przypadku uzyskania negatywnego wyniku z egzaminu przez beneficjenta, wykonawca udzieli nieodpłatnie dodatkowych zajęć (minimum 4 godziny) i opłaci ponowny egzamin najpóźniej do dnia 28 lutego 2008 r. 14.Wykonawca wystawi zaświadczenia dla wszystkich uczestników o odbytym szkoleniu ECDL. 15.Wykonawca będzie również zobowiązany do przeprowadzenia co najmniej 2 hospitacji metodycznych w każdej grupie oraz do przekazania kopii sprawozdań z tych hospitacji zamawiającemu. 16.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli zajęć oraz ich rejestracji (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 17.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji szkolenia, dziennika, list obecności na zajęciach (dokumenty wg wzoru zamawiającego) oraz innej wymaganej przez zamawiającego - monitoring osiągnięć i postępów w realizacji przedmiotu, ewaluacja uczestnika projektu, ankieta oczekiwań w momencie rozpoczęcia szkoleń i ankieta oceniająca efekty szkolenia po jego zakończeniu. 18.Prowadzący zajęcia rozpoczynając je, każdorazowo zobowiązany będzie poinformować uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu. 19.Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wykaz trenerów, którzy prowadzić będą zajęcia z daną grupą wraz z podaniem ich kwalifikacji. 20.Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wykaz egzaminatorów przewidzianych do przeprowadzenia egzaminów wraz z certyfikatami egzaminatora ECDL. 21.Wykonawca załączy również do wykazu zasady ustalania zastępstw w przypadku nieobecności prowadzącego zajęcia w grupie w celu uniknięcia sytuacji odwoływania zajęć.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni dołączyć do oferty następujące dokumenty ,w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a. formularz ofertowy - załącznik nr 1, b. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. informacje z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność wykonawcy lub członków jego organu zarządzającego i dla podmiotu zbiorowego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. g. oświadczenie o średniej zdawalności uczestników kursów ECDL lub równoważnych w ostatnich 3 latach- zdawalność nie może być niższa niż 35 % - załącznik nr 3 h. wykaz wykonanych szkoleń ,minimum 3, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, liczby uczestników oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4, i. wykaz osób, które przeprowadzą szkolenie ,co najmniej 6, wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Każda osoba winna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe co najmniej w stopniu licencjat, co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych i przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia ECDL lub równoważne w ostatnich 3 latach poświadczone dokumentami oraz informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników ,minimum 5 osób, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres - załącznik nr 5 j. wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego będącego w dyspozycji wykonawcy, który mógłby być wykorzystany do prowadzenia przedmiotowego szkolenia -min. 30 szt. komputerów i łącze internetowe k. program szkolenia komputerowego ECDL będącego przedmiotem zamówienia, z podaniem tematyki zajęć i ilości godzin na każde zagadnienie, l. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznychzgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. informacje z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność wykonawcy lub członków jego organu zarządzającego i dla podmiotu zbiorowego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 6. oświadczenie o średniej zdawalności uczestników kursów ECDL (lub równoważnych) w ostatnich 3 latach (zdawalność nie może być niższa niż 35 %) - załącznik nr 3 7.wykaz wykonanych szkoleń (minimum 3) odpowiadających przedmiotowi zamówienia (lub równoważnych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, liczby uczestników oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4, 8. wykaz osób, które przeprowadzą szkolenie (co najmniej 6) wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Każda osoba winna posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe co najmniej w stopniu licencjat, co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych i przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia ECDL (lub równoważne) w ostatnich 3 latach poświadczone dokumentami) oraz informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (minimum 5 osób) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres - załącznik nr 5 9. wykaz sprzętu komputerowego i multimedialnego będącego w dyspozycji wykonawcy, który mógłby być wykorzystany do prowadzenia przedmiotowego szkolenia (min. 30 szt. komputerów i łącze internetowe) 10. program szkolenia komputerowego ECDL będącego przedmiotem zamówienia, z podaniem tematyki zajęć i ilości godzin na każde zagadnienie, 11. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Zdawalność szkoleń ECDL w ostatnich 3 latach - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61- 485 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61- 485 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt 18-24 Czas na samodzielność ,współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, Priorytet 1, Działanie 1.5, schemat B
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





