eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przystosowanie windy do potrzeb osób niepełnosprawnych, remont pomieszczeń mieszkalnych, docieplenie budynku - zespół nr 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Toruń: Przystosowanie windy do potrzeb osób niepełnosprawnych, remont pomieszczeń mieszkalnych, docieplenie budynku - zespół nr 1.
Numer ogłoszenia: 119620 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6608300 w/ 220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie windy do potrzeb osób niepełnosprawnych, remont pomieszczeń mieszkalnych, docieplenie budynku - zespół nr 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia: 1.Termomodernizacja (zadanie 1). Zakres rzeczowy: Dobór grubości warstwy ocieplającej do grubości i rodzaju materiału istniejących ścian. Sporządzenie projektu kolorystki elewacji uzgodnionej z zamawiającym. Przygotowanie podłoża, w tym roboty rozbiórkowe - starego szybu, pomieszczeń gospodarczych i istniejącej maszynowni dźwigu, zamurowania i wykucia otworów okiennych i drzwiowych, roboty murarskie. Docieplenie części elewacji budynku w technologii ekko mokrej. Ułożenie tynków cienkowarstwowych na całości elewacji budynku z przygotowaniem podłoża. 2.Wymiana posadzek (zadanie 2). Zakres rzeczowy: Ułożenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej w pomieszczeniach i ułożenie wykładziny typu tarkett. 3.Roboty - malarskie, tynkarskie, instalacyjne (zadanie 3). Zakres rzeczowy: Wykonanie projektów budowlanych: wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji RTV i instalacji monitoringu; ułożenie instalacji: elektrycznych, RTV, instalacji monitoringu pomieszczeń; wymiana stolarki drzwiowej z powiększeniem otworów; roboty tynkarskie; malowanie pomieszczeń na podkładzie z gładzi gipsowej; układanie glazury - na II i III kondygnacji. Rozbiórka istniejących posadzek (panele podłogowe, wykładzina PCV rulon i płytki) i częściowa rozbiórka podłoża pod posadzkami (II kondygnacja), wykonanie nowego podłoża pod posadzki (II kondygnacja).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z po-stępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA 2.oświadczenie wykonawcy złożone na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.oświadczenie wykonawcy złożone na podst. art. 24 ustawy Pzp, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 5.wykonawca składający ofertę na realizację zadania 1 winien dołączyć uprawnienia budowla-ne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. Wykonawca składający ofertę na realizację za-dania 2 - 3 winien dołączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 6.projekty, kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót I dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Kata-logów Nakładów Rzeczowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiattorunski.pl (zakładka: administracja, ogłoszenia zamówień publicznych)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, przy ul. Szosa Chełmińska 30/32, budynek B, pokój nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, przy ul. Szosa Chełmińska 30/32, w sekretariacie do dnia 6 sierpnia 2007 r., do godz. 12:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: Dobór grubości warstwy ocieplającej do grubości i rodzaju materiału istniejących ścian. Sporządzenie projektu kolorystki elewacji uzgodnionej z zamawiającym. Przygotowanie podłoża, w tym roboty rozbiórkowe - starego szybu, pomieszczeń gospodarczych i istniejącej maszynowni dźwigu, zamurowania i wykucia otworów okiennych i drzwiowych, roboty murarskie. Docieplenie części elewacji budynku w technologii lekko mokrej. Ułożenie tynków cienkowarstwowych na całości elewacji budynku z przygotowaniem podłoża..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana posadzek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: Ułożenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej w pomieszczeniach i ułożenie wykładziny typu tarkett..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty malarskie, tynkarskie, instalacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: Wykonanie projektów budowlanych: wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji RTV i instalacji monitoringu; ułożenie instalacji: elektrycznych, RTV, instalacji monitoringu pomieszczeń; wymiana stolarki drzwiowej z powiększeniem otworów; roboty tynkarskie; malowanie pomieszczeń na podkładzie z gładzi gipsowej; układanie glazury - na II i III kondygnacji. Rozbiórka istniejących posadzek (panele podłogowe, wykładzina PCV rulon i płytki) i częściowa rozbiórka podłoża pod posadzkami (II kondygnacja), wykonanie nowego podłoża pod posadzki (II kondygnacja)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.