Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-24
Działdowo: Zakup równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 119614 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działdowo , ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, tel. 023 6970700.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dzialdowo.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup równiarki drogowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje techniczne na temat równiarki: - Równiarka fabrycznie nowa. - Silnik wysokoprężny o mocy 125-135 KM 4-cylindrowy o pojemności max 4,5 l, spełniający normę Tier 3. - Skrzynia przekładniowa automatyczno - manualna o ilości przełożeń min 6 do przodu i 3 do tyłu sterowana elektronicznie. - Most napędowy tandem z automatycznie załączonym mechanizmem No-Spin lub równoważny. - Układ hydrauliczny typu Load-Sensing oparty na pompie głównej tłokowej. - Układ hamulcowy dwuobwodowy z niezależnym obwodem hamulca awaryjnego. - Rama łamana min 250/250. - Most przedni wahliwy z pochyleniem kół. - Masa równiarki z osprzętem 11500-12500 kg. - Lemiesz przedni skrętny o szerokości 2500- 3100 mm. - Lemiesz środkowy pełno - obrotowy o szerokości 3500 - 3700 mm z funkcją wysuwu bocznego oraz sprzęgłem lub hydraulicznym systemem przeciążeniowym. - Zrywak tylny 5 zębny. - Kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana, wyposażona w radio CD i ogrzewaniem lusterka zewnętrznego. - Oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze. Warunki gwarancji i serwisu: - Gwarancja minimum 2000 mtg lub 24 miesiące, w zależności która z okoliczności wystąpi jako pierwsza. - Czas reakcji serwisu na piśmie zgłoszenie usterki nie dłużej niż 48 godzin. - Czas naprawy usterek maksymalnie 5 dni. - Wymiana zespołów głównych maksymalnie 14 dni. - Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny do naprawy na koszt Wykonawcy. Dokumentacja: - Deklaracja zgodności z dyrektywą UE. - Faktura VAT. - Książka gwarancyjna. - Instrukcja obsługi w języku polskim. - Katalog części zamiennych w języku polskim. Dostawa, szkolenie i obsługa: - Dostawca dostarczy równiarkę na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. - Wykonawca przeszkoli bezpłatnie wskazane przez Zamawiającego osoby do obsługi równiarki będącej przedmiotem zamówienia. - Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego Dodatkowych kosztów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu przelewem, numer konta zamawiającego PKO BP S.A. 53 1020 3583 0000 3002 0011 3712 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że, spełnienia warunki określone w art.. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik Nr 2 do SIWZ) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Działdowo
ul. Księzodworska 10
13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Działdowo ul. Księzodworska 10 13-200 Działdowo pok. nr 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Rozbudowa istniejącego budynku garażowego w Lidzbarku wraz z adaptacją pomieszczeń na magazyn
- " Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Malinowo"
- "Rozbudowa budynku OSP w Filicach na działce nr 121, obręb Filice, gm. Działdowo "
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Działdowskiego
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.