eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieDostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną wraz ze skrzynią ładunkową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Końskie: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną wraz ze skrzynią ładunkową.
Numer ogłoszenia: 119593 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną wraz ze skrzynią ładunkową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną wraz ze skrzynią ładunkową o parametrach technicznych nie gorszych niż niżej wymienione: - rok produkcji 2011 - ładowność dopuszczalna do 3,5 t - kolor pomarańczowy lub żółty - podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - silnik wysokoprężny o pojemności min 2000 cm3 i mocy min 130 KM, z turbosprężarką - napęd na przednie koła - reflektory halogenowe - światła przeciwmgielne - lusterka zewnętrzne regulowane manualnie - korek wlewu paliwa zamykany na klucz i/lub zamek centralny - koło zapasowe w koszu wraz z zestawem narzędzi z podnośnikiem - kierownica z regulacją wysokości - fotel kierowcy z pełną regulacją i pasami bezpieczeństwa - pojedynczy fotel pasażera z regulacją , dodatkowo fotele ( ławka ) min 3 osobowa dla podwójnej kabiny z pasami bezpieczeństwa - immobiliser - centralny zamek sterowany pilotem - układ kierowniczy ze wspomaganiem - szyby w kabinie kierowcy sterowane manualnie lub elektrycznie - ABS, lub rozwiązanie równoważne ; - instalacja do radia samochodowego (kable+antena+głośniki) - radio CD/MP3 - wzmacniane tylne zawieszenie - dywaniki gumowe - skrzynia ładunkowa aluminiowa z funkcją automatycznego podnoszenia i opuszczania skrzyni ładunkowej na stronę lewą, prawą oraz do tyłu , błotniki na koła tylne podłoga z materiału wodoodpornego, antypoślizgowa o minimalnych wymiarach wewnętrznych: min dł. 2600 mm, max dł. 3000 mm, min szer.1800 mm, max szer. 2000 mm i wys. ścian bocznych 400 mm z kratą zabezpieczającą kabinę Wyposażenie dodatkowe: - lampa ostrzegawcza zespolona ( bez sygnalizacji dźwiękowej ) , klosze pomarańczowe z napisem SŁUŻBA DROGOWA - hak holowniczy - komplet opon zimowych z felgami stalowymi Gwarancje: - mechanicznej - na okres min.24 m-ce - na dodatkowe wyposażenie pojazdu ( lampa ostrzegawcza, radio ) - na okres min.12 m-ce - na lakier - na okres min. 36 m-cy - na perforację nadwozia - na okres min. 8 lat DODATKOWE WYMAGANIA DLA OFERENTÓW 1. Zamawiający wymaga aby Sprzedający wraz z pojazdem samochodowym przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty , a w szczególności : wyciągi świadectwa homologacji , karty gwarancyjne, instrukcje obsługi wraz z katalogiem części dla pojazdu samochodowego w języku polskim oraz kartę pojazdu świadczącą o nie zarejestrowaniu pojazdu. 2. Zamawiający wymaga aby Sprzedający zapewnił szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie , jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu. 3.Sprzedający zapewni serwis pogwarancyjny oraz zakup części do zaoferowanego pojazdu przez okres co najmniej 10 lat. 4.Do oferty należy dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu samochodowego : - ( nie mogą być przedruki z strony internetowej lub inne kopie) a) wyciąg ze świadectwa homologacji . b) oryginalne foldery producenta wraz z tłumaczeniem . c) oryginalne znaki CE producenta wraz z tłumaczeniem, 5. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem, na język polski , sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników. 7. Cena oferty jest jednocześnie ceną umowy. 8. Walutą ceny ofertowej jest złoty polski. 9. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi jednorazowo po przekazaniu pojazdu samochodowego protokołem zdawczo - odbiorczym . 10. Płatność dokonana zostanie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. 11. Wykonawca wystawi fakturę VAT po dokonaniu odbioru pojazdu samochodowego . 12. Za datę dokonania płatności faktury przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, realizacji co najmniej 1 dostawy, odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, minimum o wartości 100.000 zł z potwierdzeniem że dostawy zostały wykonane zgodnie z zawartymi umowami ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, z informacji, o której mowa w rozdziale VI pkt 4SIWZ, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być równa co najmniej wysokości ceny ofertowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego), 2.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie i dokumenty, o których mowa w punkcie 2 dotyczące tego podmiotu. Jeśli podmioty te nie będą brały udziału w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w pkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2 III piętro pok. nr 328.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Stanisława Staszica 2 , pokój nr 327 lub 328.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.