eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ-23-2009 - dostawa lampy operacyjnej sufitowej, lamp zabiegowych i stołów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Włocławek: DIZ-23-2009 - dostawa lampy operacyjnej sufitowej, lamp zabiegowych i stołów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 119556 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-23-2009 - dostawa lampy operacyjnej sufitowej, lamp zabiegowych i stołów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Lampa operacyjna sufitowa trzyogniskowa - 1 szt. WYMAGANIA OGÓLNE 1.Mechanizm podwieszenia lampy umożliwiający wygod-ne pozycjonowanie. Obrót osi głównej lampy o co naj-mniej 270° , 2.Natężenie światła w odległości 1 m - w przypadku lampy podwójnej z każdej kopuły, min. 110000 lux 3.Wskaźnik oddawania barw Ra, min. 93 4.Temperatura barwowa 4200 K 5.Regulowana średnica plamy świetlnej dla kopuły 3-ogniskowej - w przypadku lampy podwójnej z każdej kopuły, 18-25 cm 6. Odrębna regulacja natężenia oświetlenia i pola 7.Przyrost temp. w okolicy głowy chirurga, max. 2°C 8.Maksymalny przyrost temperatury na polu operacyjnym 12°C 9.Moc pobierana przez żarówki kopuły 3- ogniskowej, max 165 W 10.Żarówki halogenowe: 55W, 24 V 11.Żywotność żarówki, min. 4000 h 12.Minimalna średnica kopuły: 740 mm z trzema odbłyśnikami o minimalnej średnicy: 205 mm 13.Montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu zama-wiającego 14.Gwarancja, min. 24 miesiące 15.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz. Przedmiot zamówienia: Lampa zabiegowa, statywowa - 6 szt. WYMAGANIA OGÓLNE 1.Lampa mobilna statywowa, zaopatrzona w kółka z ha-mulcami 2.Natężenie światła lampy w odległości 1 m od czoła lampy, od min. 35000 lux 3.Wskaźnik oddawania barw Ra, min. 93 4.Temperatura barwowa 4200 °K 5.Stała średnica plamy świetlnej dla lampy min. 17 cm 6.Przyrost temperatury w okolicy głowy chirurga max. 2oC 7.Przyrost temperatury na polu operacyjnym max 12 oC 8.Moc pobierana przez żarówkę lampy 55 W 9.Żywotność żarówki min. 4000 h 10.Minimalna średnica kopuły 300 mm z odbłyśnikiem o minimalnej średnicy 205 mm 11.Konstrukcja umożliwiająca czyszczenie, dezynfekcję i sterylizację powierzchni 12.Znak zgodności CE, deklaracja zgodności 13.Montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu zamawiającego 14.Gwarancja, min. 24 miesiące 15.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz. Przedmiot zamówienia: Stół opatrunkowy z hydrauliczną regulacją wysokości - 2 szt. WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z rur stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV 2.Długość całkowita stołu: 2000 mm (plus-minus50 mm) 3.Szerokość całkowita stołu: 700 mm (plus-minus 50 mm) 4.Hydrauliczna regulacja wysokości za pomocą dźwigni nożnej umieszczonej z dwóch stron stołu. Zakres regulacji: od 710 - 1110 mm, (plus-minus 50 mm) 5.Leże stołu 4-segmentowe pokryte bezszwową tapicerką 6.Podstawa stołu z możliwością łatwego wypoziomowania na nierównych powierzchniach za pomocą stopek regulacyjnych 7.Możliwość uzyskania wygodnej pozycji leżącej, pozycji fotelowej oraz pozycji do badań ginekologicznych i urologicznych 8.Oparcie pleców regulowane bezstopniowo w zakresie: 0 - 80o (plus-minus 5o) 9.Segment siedziska regulowany w zakresie: 0 - 20o (plus-minus 5o) 10.Pozycja Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprężyny gazowej. (Płynna regulacja) . Zakres regulacji: od 0 - 20° (plus-minus 5°) 11.Pozycja anty-Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprężyny gazowej. (Płynna regulacja). Zakres regulacji: od 0 - 15° (plus-minus 5°) 12.Wyposażenie stołu: - Wieszak kroplówki chromowany - 1 szt. - Podpora ręki z pasami do unieruchomienia - Nierdzewne szyny do mocowania wyposażenia dodatkowego - Wyjmowana nierdzewna misa z możliwością chowania pod leże stołu - Uchwyt do prześcieradeł jednorazowych 13.Możliwość wyboru kolorów tapicerek (min. 6 kolorów) 14.Gwarancja min. 24 miesiące 15.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat 16.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat 17.Czas reakcji serwisu, max. 24 godz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw i- lub produkcji sprzętu medycznego , Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia (co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto 50 000,00zł) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - złożą stosowne oświadczenie 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. - złożą stosowne oświadczenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 1a do specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 1 dostawa za łączną wartość brutto 50 000,00 zł),zgodnie z Załącznikiem nr 6 do specyfikacji; 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 43 87-800 Włocławek (biurowiec, III piętro, pok. 303).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 43 87-800 Włocławek (biurowiec, III piętro, pok. 303).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Zakup sprzętu i aparatury medycznej, niezbędnej w diagnozowaniu i leczeniu stanów nagłych dla Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego dla osi priorytetowej 3 - Rozwój infrastruktury społecznej, działania 3.2 - Rozwój infra-struktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej w wysokości 62,59% oraz ze środków budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego w wysokości 37,35% wartości całkowitej zadania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.