eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR 3005pp

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Przechlewo: NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR 3005pp
Numer ogłoszenia: 119535 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady , ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, faks 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/info.php?id=45

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR 3005pp.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Naprawa odcinków drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni płytami drogowymi typ Jomb C. 2) Naprawa odcinka drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni kruszywem łamanym - najazd i zjazd z płyt. 3) Lokalizacja : L-ctwo Bielsko, Rudka o łącznej długości 477 MB..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3030,00 zł (słownie: trzytysiącetrzydzieścizłotych, 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.5. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. od 2.2. do 2.4., jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) Posiada doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych (min. 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające. b) Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanej na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, - co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (min. 1 rok), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. c) Dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami: - Równiarka samobieżna 100KM; - Walec samobieżny wibracyjny; - Zagęszczarki płytowe; - Ubijaki mechaniczne; - Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3; - Sprzęt pomocniczy - taczki, łopaty, łaty. d) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 75.000,00 zł, na potwierdzenie przedłoży informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. 2.7. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego zamówienia, który będzie stanowił załącznik do Formularza ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 2.1. - 2.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru - Załącznik Nr 2). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3). 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, oświadczenie powinno(y) odnosić się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych. 6) Wykaz wykonanych usług zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 5). 7) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające ( nie dotyczy wykonawców wykonujących usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie potwierdzenia). 8) Wykaz osób zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 6). 9) Wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 7). 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z pkt 2.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Kosztorys ofertowy obejmujący zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej; 12) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/info.php?id=45.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50, 77 - 320 Przechlewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50, 77 - 320 Przechlewo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.