Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Warszawa: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY DLA ZADANIA: BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. ANIELEWICZA.
Numer ogłoszenia: 119496 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, 6290667.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY DLA ZADANIA: BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. ANIELEWICZA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W CIĄGU UL. MORDECHAJA ANIELEWICZA NA ODC.: AL. JANA PAWŁA II - UL. OKOPOWA WRAZ ZE ZGŁOSZENIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NIE WYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ (UMOŻLIWIAJĄCYM PRZYSTĄPIENIE DO WYKONYWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH ZGODNIE Z ART. 30 PRAWA BUDOWLANEGO) LUB WRAZ Z UZYSKANIEM PRAWOMOCNEJ DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ JEŚLI WŁAŚCIWY ORGAN TAK POSTANOWI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.22.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pt. 1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub/i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej: 100.000,00 zł 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 a), w pt. 2 b), spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 07/07/1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1128 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej. Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac) / Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia) a) GŁÓWNY PROJEKTANT / 1 osoba / 2 prace / 2 lata b) PROJEKTANT ROBÓT DROGOWYCH / 1 osoba / 2 prace / 2 lata c) PROJEKTANT ROBÓT ELEKTRYCZNYCH / 1 osoba / 2 prace / 2 lata d) PROJEKTANT ROBÓT BRANŻY ZIELENI / 1 osoba / 1 praca Osoby wymienione powyżej (z wyjątkiem Projektanta branży zieleni), powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami/Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 3.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dokumentacje techniczne: projekt budowlany, projekt wykonawczy jednojezdniowego odcinka drogi klasy co najmniej Z, o długości co najmniej 500m. Jedna z powyższych musi obejmować: oświetlenie, sygnalizację świetlną, ścieżkę rowerową. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Informacja o osobach, które będą brać udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, cena 15,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej ogrodu biocenotycznego na terenie Miasta Ząbki pn. "Mała Ojczyzna"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1731W Sieciechów - Wola Klasztorna - Oleksów - Gniewoszów w m. Wola Klasztorna - wykonanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę i/lub rozbudowę dróg gminnych numer 114212E oraz 114811E na odcinkach Waszkowskie - Grabówka i Waszkowskie - Nieczuj
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa obiektów małej architektury - śmietników, w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Białymstoku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.