Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Horyniec-Zdrój: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO
WRAZ Z UZYSKANIEM PRAWOMOCNEJ DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ SIECI GAZOWEJ ŚREDNIEGO CIŚNIENIA DLA MIEJSCOWOŚCI HORYNIEC-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 119495 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój , Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, faks 016 6313455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO WRAZ Z UZYSKANIEM PRAWOMOCNEJ DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ SIECI GAZOWEJ ŚREDNIEGO CIŚNIENIA DLA MIEJSCOWOŚCI HORYNIEC-ZDRÓJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę sieci gazowej średniego ciśnienia dla miejscowości Horyniec-Zdrój. Zakres rzeczowy: - opracowanie sieci gazowej ś/c od miejsca włączenia na terenie całej miejscowości Horyniec-Zdrój z wyprowadzeniem gazociągów tranzytowych przez ul. Dąbrowskiego w kierunku miejscowości Radruż, oraz przez ulicę Zdrojową w kierunku miejscowości Wólka Horyniecka - w projekcie należy ująć również przyłącza gazowe do wolnostojących punktów red-pom zlokalizowanych w granicy posesji lub w uzasadnionych przypadkach do ścian budynków - przewidziana jest sieć gazowa o następujących parametrach PEdn40 SDR11 PE100; L=4130 m PEdn50 SDR11 PE100; L=2025 m PEdn63 SDR11 PE100; L=4255m PEdn75 SDR11 PE100; L=3190 PEdn90 SDR17,6 PE100; L=2925m PEdn125 SDR17,6 PE100; L=1422 Przyłącze gazowe - Pedn25/DN20 (średnica minimalna) Charakterystyka techniczna i parametry sieci: Ciśnienie dyspozycyjne w miejscu włączenia 350,4 kPa Ciśnienie normalne 500 kPa Ciśnienie robocze 180-220 kPa UZU zlokalizować w węzłach rozdzielczych po konsultacji z przedstawicielem OZG Strefa kontrolowana 1m Przekroczenia przeszkód terenowych i ich zabezpieczenia - rury osłonowe PE80SDR17,6 Projekt realizować w oparciu o założenia zawarte w Koncepcji Gazyfikacji Gminy Horyniec-Zdrój opracowanej przez Biuro Strategii i Rozwoju KSG oraz Działu Eksploatacji OZG w Jarosławiu 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie map do celów projektowych, 2) wykup wypisów i wyrysów z map ewidencji gruntów, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji pozwolenia na budowę, decyzji o warunkach środowiskowych, decyzji wodnoprawnej, 3) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości bądź osób prawnie usankcjonowanych do dysponowania nieruchomością na wejście w teren i zajęcie nieruchomości na potrzeby inwestycji, reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym, jako strony (spisanie umów cywilno-prawnych z właścicielami działek), w tym przygotowanie kompletnych materiałów do wystąpienia o czasowe ograniczenie prawa własności zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.). W przypadku gdy właściciel nieruchomości uzależnia zgodę na dysponowanie nieruchomością od ustanowienia służebności przesyłu, wykonawca obowiązany jest o tym niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, celem podjęcia odpowiednich działań zmierzających do ustanowienia w/w służebności, 4) przeprowadzenie wstępnych rozmów z wszystkimi właścicielami nieruchomości, przez które planowane jest przeprowadzenie gazociągu, w zakresie udzielenia zgody na dysponowanie nieruchomością w terminie do 3 miesięcy od zawarcia umowy i niezwłocznego (nie później jak 5 dni po upływie w/w 3 miesięcznego okresu) powiadomienia Zamawiającego o ewentualnych skutkach prawnych usytuowania gazociągu na danej nieruchomości, 5) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na konieczną wycinkę zieleni wysokiej wraz z opracowaniem wykazu drzew i krzewów zakwalifikowanych do wniosku o wydanie zezwolenia na ich wycinkę; wykaz winien zawierać: imię, nazwisko, i adres właściciela nieruchomości, na której rosną drzewa lub krzewy, numer działki oraz opis drzew lub krzewów przeznaczonych do usunięcia (z podaniem gatunku, obwodu i ilości sztuk drzew oraz gatunku i powierzchni krzewów), 6) pełnienie nadzoru autorskiego, 7) opracowanie dokumentacji technicznej - 4 komplety, 8) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 komplet, 9) opracowanie przedmiaru robót - 1 komplet, 10) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę, 11) dostawy kompletów dokumentacji (1 egzemplarz również w formie elektronicznej, tj. na płycie CD) do siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ustala się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, zamówień o wielkości i charakterystyce podobnej do przedmiotu zamówienia. Podobną do przedmiotu zamówienia charakterystykę w ocenie Zamawiającego posiada pojedyncze zlecenie obejmujące opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy, budowy lub przebudowy sieci gazowej o wartości minimum 100 tys. zł netto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty potwierdzające fakt posiadania uprawnień lub fakt dysponowania osobą/mi posiadającą/ymi uprawnienia wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: 1) uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci gazowych bez ograniczeń 2) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horyniec-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Przyjaźni 5
37-620 Horyniec-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój Al. Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.