eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Gliwice: Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji
Numer ogłoszenia: 119466 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Zamówienie obejmuje 8 części (zadań, pakietów), których pełny wykaz stanowi załącznik do formularza oferty. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.W ramach każdej części (zadania, pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje. 4.Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji w ramach pakietu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Wymagania dla poszczególnych zdań (pakietów) 1. Materiały do sterylizacji a) Zamówienie obejmuje 18 pozycji b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do użyczenia na rzecz Zamawiającemu 1 (jednej) sztuki metkownicy 3-rz. ETS-BR na okres trwania umowy przetargowej. c) Dotyczy pozycji od nr 1 do nr 7 Rękawy papierowo-foliowe z testem do sterylizacji parowej (S) i tlenkiem etylenu (EO). Konstrukcja i wykonanie zgodne z normami: PNEN 868-3, PNEN 868-5 oraz: PAPIER - o gramaturze 70g, wymagana charakterystyka wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PNEN 868-3- przedstawiana Zamawiającemu na każde żądanie - zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% - zawartość siarczanów nie więcej niż 0,25% - wytrzymały na przedarcia i rozciąganie - niezwilżalność wodą minimum 40 sek. FOLIA - minimum pięciowarstwowa nie biorąc pod uwagę warstwy kleju, wymagane wydane przez producenta folii oświadczenie o zgodności z normami PNEN 868-3, PNEN 868-5 i charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności, przedstawiona Zamawiającemu na każde jego żądanie - przeźroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów - zgrzewalna w temp. 150-190°C - wytrzymała na rozdarcie w obu kierunkach - elastyczna - wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania - jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania - zgrzew fabryczny wielokrotny - wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii - wskaźniki procesu parą wodną i EO Wszystkie oferowane rozmiary asortymentu z pakietów od nr 1 do nr 7 muszą być ze soba kompatybilne (np. mogą pochodzić od jednego producenta). d) Dotyczy pozycji nr 8 i 9 Wymaganą przez Zamawiającego ilość arkuszy papieru sterylizacyjnego należy podzielić kolorystycznie w stosunku 1:1 na dwa kolory, biały/zielony. Należy tak zrobić dla obu pozycji osobno. I generacja - włókno celulozowe, kolor zielony i biały o właściwościach: zawartość chlorków nie więcej niż 0,02% zawartość siarczanów nie więcej niż 0,02% wytrzymały na rozciąganie liniowe i poprzeczne zarówno na mokro jak i na sucho gramatura nominalna 60g/m2 (tolerancja wg PNEN 868-2) wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności- na każde żądanie Zamawiającego e) Dotyczy pozycji nr 10 Wskaźnik procesu - taśma wskaźnikowa - wymagana charakterystyka techniczna producenta- na każde żądanie Zamawiającego f) Dotyczy pozycji nr 12 Jednorazowy pakiet typu BOWIE DICK zgodny z normą EN 867-4 (zgodność potwierdzona przez niezależną organizację akredytacyjną). Nietoksyczny pakiet kontrolny dla parametrów: 134°C/3,5 min., kontrolujący penetrację i jakość pary, symulujący ładunek porowaty, arkusz wskaźnikowy w technologii TST lub równoważnej (o parametrach wskazanych przez wzór wskazany przez Zamawiającego). g) Dotyczy pozycji nr 13 Nietoksyczny wskaźnik wieloparametrowy odpowiadający klasie 4 ISO 11140-1 dla parametrów : 121°C-20 min.,134°C-7min. h) Dotyczy pozycji nr 14 Nietoksyczny wskaźnik skuteczności procesu o wartościach ustalonych 121°C-20min i 134°C-7min, odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1. Wymagane potwierdzenie klasy testu przez niezależną organizację notyfikowaną. i) Dotyczy pozycji nr 15 Ampułkowy wskaźnik biologiczny o czasie inkubacji do 48 godz., wymagane określenie warunków zabicia w temp. 121°C i 134°C- na każde żądanie Zamawiającego. j) Dotyczy pozycji nr 16 Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w podciśnieniu, w postaci paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Bacillus stearothermophilus ATCC 7953 w opakowaniu papierowo-foliowym zabezpieczającym przed skażeniem. k) Dotyczy pozycji nr 17 Test do codziennej kontroli zgrzewarek rolkowych - sprawdzian zgrzewu, pozwalający na wykazanie poprawności zgrzewu opakowania w codziennej pracy i na udokumentowanie tej prawidłowości dla opakowań papierowo-foliowych l) Dotyczy pozycji nr 18 Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet i wskaźników wymienionych niże Etykiety podwójnie-przylepne odpowiadające metkownicy 3-rz. do ETS-BR Rolka zapasowa z tuszem do metkownicy kompatybilna z metkownicą. wskaźnik do sterylizacji o wartościach ustalonych [UW] 121 OC 20 min i 134 OC 7 min odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1, SAMOPRZYLEPNY, nietoksyczny. m) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca poda oryginalny kod towaru i wykaże jego zgodność z towarem oferowanym. Numery katalogowe oferowanego towaru muszą być zgodne z numerami wpisanymi do zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych lub w certyfikatach zgodności CE oraz z numerami w dokumentach dotyczących jakości. 2.Pakiety 2-8 wymagania ogólne Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. nr 107, poz.679) - ustawie z dnia 13 września 2002r. O produktach biobójczych (Dz.U. z 2007r. nr 39, poz. 252 z późn. zm.) - rozporządzenieu Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz.U. z 2003r. nr 16, poz. 150) oraz inne wymagania nakładane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi: - Katalog lub prospekt lub folder/ulotka w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania w określonym czasie . W materiałach należy zaznaczyć który parametr w katalogu odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego z podaniem nr strony. - Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim wydana przez producenta przedmiotu zamówienia - Potwierdzenie stosownym dokumentem działania bójczego oferowanych środków ( do narzędzi i powierzchni) w zakresie wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub innego niezależnego, certyfikowanego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinie o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej z terenu Unii Europejskiej Każdy oferowany preparat musi mieć datę przydatności do użycia minimum dwa lata od daty dostarczenia zamówienia do Zamawiającego (wyjątek to preparaty do higieny i dezynfekcji jamy ustnej pacjenta - tu Zamawiający dopuszcza czas przydatności do użytku min. 12 mies.). Oferent, który przystąpi do przetargu na pakiet nr 2- Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych - w przypadku, gdy jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się jednocześnie do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego 20 sztuk dozowników łokciowych na preparaty do dezynfekcji i mycia higienicznego rąk. Dozowniki muszą pasować do zaoferowanych w przetargu opakowań preparatów, muszą być łatwe w demontażu i utrzymaniu w czystości. Oferent, który przystąpi do złożenia oferty na pakiet nr 4- dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego -w przypadku, gdy zostanie ona wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się jednocześnie do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego 4 sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności od 6 do 8 L, 10 sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności 2L i 2 szt. wanienek o poj. 10 L. Wanienki muszą być atestowane, posiadać wkład-sito (wyjątek może stanowić wanienka 10L.), przezierną pokrywę, nie ulegać przebarwieniu i uszkodzeniu pod wpływem działania preparatów dezynfekcyjnych. Dostawa wanienek odbędzie się na zapotrzebowanie Zamawiającego. Oferent, który przystąpi do przetargu na pakiety nr 2 i nr 4 zobowiązuje się nieodpłatnie, w przypadku, gdy jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do przeprowadzenia minimum dwóch szkoleń dla jednego pakietu, w ciągu jednego roku kalendarzowego z zakresu zakażeń na rzecz personelu Zamawiającego. Czas trwania szkolenia min. 45 min., jeżeli Oferent będzie chciał przeprowadzić prezentację własnych produktów należy do uwzględnić jako czas dodatkowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 18 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 13 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dezynfekcja i mycie sprzętu, powierzchni medycznych, w tym akrylowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Manualna oprawa (mycie i dezynfekcja) sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maszynowa oprawa (mycie, dezynfekcja) sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dezynfekcja, mycie powierzchni, narzędzi, sprzętu i aparatury stomatologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 części.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.