To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Prochowice: Osuszenie suteryny budynku łącznika w Szkole Podstawowej w Prochowicach
Numer ogłoszenia: 119410 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94652 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osuszenie suteryny budynku łącznika w Szkole Podstawowej w Prochowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu technicznego przyziemia (sutereny) budynku łącznika w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńska 3 w Prochowicach w zakresie zawilgocenia i zasolenia oraz likwidacja przyczyn i skutków uszkodzeń. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: 2.1. osuszenie zawilgoconych ścian sutereny (iniekcja) w tym roboty ziemne, rozbiórkowe, drenaże, nowe wnęki przyokienne; 2.2. izolacja ścian od wewnątrz i na zewnątrz budynku w tym izolacja przeciwwilgociowa i cieplna; 2.3. naprawa i wymiana posadzek PCV i Gres w tym rozebranie pasami szer. 0,5m posadzek i podkładów wzdłuż ścian , uzupełnienie izolacji, podkładów, posadzka PCV w klasach, płytki Gres na korytarzu i schodach; 2.4. naprawa tynków (renowacja i uzupełnienie); 2.5. poprawa skuteczności wentylacji pomieszczeń w tym montaż nawiewników, wywiewów i wywietrzaków dachowych (izolowanych wełną z obudową kominów OSB i blachą), oraz drzwi z nawiewami; 2.6. malowanie i poprawa estetyki pomieszczeń w tym naprawa parapetów lastrico, osłony maskujące rur c.o., malowanie farbami trudno ścieralnymi paroprzepuszczalnymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w tym dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany i projekt wykonawczy wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4. Zestawieniem planowanych robót jest przedmiar robót, stanowiący podstawę do określenia ceny oferty - wynagrodzenia kosztorysowego. 5. Podstawą wykonania robót jest projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 307/13 z dnia 06.06.2013r. 6. Informacje dodatkowe: 6.1. Prawidłowe i trwałe wyeliminowanie przyczyn zawilgocenia i zasolenia murów wymaga wykonania prac przez wykonawcę mającego wiedzę i doświadczenie przy renowacji i iniekcji obiektów. 6.2. Zamawiający zastrzega, na podstawie art.36a ust.2 pkt 1 Pzp, obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. robót wymienionych w przedmiarze robót w dziale 3 - Izolacja (bez możliwości powierzenia ich wykonania podwykonawcy). 6.3. Wszystkie materiały, jeżeli zostały wymienione w dokumentacji projektowej z nazwy własnej lub nazwy producenta, mogą być zastąpione innymi - równoważnymi tzn. takimi, które nie będą gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian projektowych ponosi wykonawca. 6.4. Zamawiający wymaga aby nie mieszać technologii różnych producentów przy renowacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZUW EL-WOD Michał Szantalewicz, ul.Ptasia 77, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156115,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143468,79
Oferta z najniższą ceną: 143468,79 / Oferta z najwyższą ceną: 143468,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





