eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Odbudowa drogi dz. ew. nr 603 BIEŹDZIADKA - POD GÓRY w km 0+500 - 1+450 z jej odgałęzieniem dz. ew. nr 621 POD GÓRY KOPCIÓWKA w km 0+000 - 0+700

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Kołaczyce: Odbudowa drogi dz. ew. nr 603 BIEŹDZIADKA - POD GÓRY w km 0+500 - 1+450 z jej odgałęzieniem dz. ew. nr 621 POD GÓRY KOPCIÓWKA w km 0+000 - 0+700
Numer ogłoszenia: 119410 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi dz. ew. nr 603 BIEŹDZIADKA - POD GÓRY w km 0+500 - 1+450 z jej odgałęzieniem dz. ew. nr 621 POD GÓRY KOPCIÓWKA w km 0+000 - 0+700.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na Odbudowa drogi dz. ew. nr 603 BIEŹDZIADKA - POD GÓRY w km 0+500 - 1+450 z jej odgałęzieniem dz. ew. nr 621 POD GÓRY KOPCIÓWKA w km 0+000 - 0+700 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8, 2. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Odbudowa obejmuje 2 odcinki drogi: I odcinek: działka nr ew. 603 o długości 780 m o nawierzchni żwirowej: 1) Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe - 0,78 km, Karczowanie pni - 3 szt. Usunięcie warstwy humusu 10 cm wraz z wywozem - 1560 m2, Rozebranie przepustów rurowych: O30, 40 cm - 145,6 m, pod koroną drogi O 40 cm i O 60 - 28,8 m wraz z przewozem 2) Roboty ziemne: Wykopy koparkami - 76, 7 m3, wykopy ręczne - 42,66 m3 3) Odwodnienie korpusu drogowego: Przepusty rurowe z rur żelbetowych: O 60 cm - 8 m, O 80 cm - 16 m, O 100 cm- 9 m, Umocnienie wlotów i wylotów przepustów płytami JOMB - 78,0 m2 4) Podbudowy: Korytowanie, likwidacja przełomów, kruszywa naturalne 40 cm - 78,0 m2, 30 cm - 130,0 m2, Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 2964,0 m2, Warstwa dolna podbudowy z pospółki gr. 10 cm - 2964,0 m2, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 13 cm - 2964,0 m2, Czyszczenie, skropienie asfaltem podbudowy - 2808,0 m2 5) Nawierzchnia: Nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr. 5 cm - 2808,0 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowej - 2730,0 m2, Nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2730,0 m2, Pobocza, nawierzchnia żwirowa gr. 20 c, - 780 m2 6) Roboty wykończeniowe: Plantowanie skarp i dna wykopów, obsianie trawą - 3456,8 m2, Przepusty rurowe pod zjazdami z rur PCV na ławach żwirowych O 50 cm- 172,0 m, O 60 cm - 2,0m, Przepusty rurowe pod zjazdami z rur żelbetowych O 60 cm - 10,0 m, Oczyszczenie rowów z namułu 50 cm - 320,0 m2, Wykonanie oznakowania pionowego - 3 szt., Zjazdy z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 565,0m2 II odcinek: działka nr ew. 621 o długości 570 m o nawierzchni żwirowej: 1) Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe - 0,57 km, Karczowanie pni - 2 szt. Usunięcie warstwy humusu 10 cm wraz z wywozem - 1710,0 m2, Rozebranie przepustów rurowych: 40 cm - 8,0 m, pod koroną drogi O 40 cm - 9,0 m wraz z przewozem. 2) Roboty ziemne: Wykopy ręczne - 5,4 m3 3) Odwodnienie korpusu drogowego: Przepusty rurowe z rur żelbetowych: O 60 cm - 9 m, Umocnienie wlotów i wylotów przepustów płytami JOMB - 30,0 m2 4) Podbudowy: Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1995,0 m2, Warstwa dolna podbudowy z pospółki gr. 10 cm - 1995,0 m2, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 13 cm - 1938,0 m2, Czyszczenie, skropienie asfaltem podbudowy - 1795,0 m2 5) Nawierzchnia: Nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr. 5 cm - 1795,0 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowej - 1710,0 m2, Nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1710,0 m2, Pobocza, nawierzchnia żwirowa gr. 20 c, - 855,0 m2 6) Roboty wykończeniowe: Plantowanie skarp i dna wykopów, obsianie trawą - 3155,2 m2, Przepusty rurowe pod zjazdami z rur PCV na ławach żwirowych O 50 cm- 6,0 m, Przepusty rurowe pod zjazdami z rur żelbetowych O 100 cm - 7,0 m Oczyszczenie rowów z namułu 20 cm - 1088,0 m2, Zjazdy z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 145,0m2 Ww. prace stanowią naprawę uszkodzeń związanych z powodzią. Inne roboty określone w przedmiarze robót. 4. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego umowy podpisanej w wyniku niniejszego przetargu w przypadku braku wystarczającej ilości środków finansowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie, remoncie lub modernizacji drogi o wartości co najmniej 400 000,00 zł oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokoły odbioru, referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.