eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Budowa placów zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy placówkach oświatowych w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Ruda Śląska: Budowa placów zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy placówkach oświatowych w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 119369 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy placówkach oświatowych w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy placówkach oświatowych w Rudzie Śląskiej. Zamówienie obejmuje 4 części tj. Część 1: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Gwarecka 2, 41-705 Ruda Śląska. Część 2: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 8, ul. Główna 1, 41-711 Ruda Śląska. Część 3: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 15, ul. Energetyków 15, 41-706 Ruda Śląska Część 4: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 24, ul. Ks. Lexa 3, 41-706 Ruda Śląska Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - podbudowy pod nawierzchnie nawierzchni syntetycznej - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej - montaż urządzeń zabawowych - montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż tablicy informacyjnej określającej warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz informację o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - sadzenie drzew i krzewów liściastych - inne prace zgodnie z dokumentacją Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na: budowie placów zabaw z nawierzchnią syntetyczną, o wartości robót min. 100 000 zł. brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. a) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT - ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego b) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: - udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wystąpienia nieprzewidywalnych wad lub braków w dokumentacji projektowej, - zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, - działania sił wyższych, - wystąpienia nieprzewidywalnych skutków eksploatacji górniczej - w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych roboty mogą zostać przerwane, a termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru, c) Zmiana podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty może nastąpić za zgodą Zamawiającego gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalające spełnić warunki podane w SIWZ. d) Zmiany kwoty zabezpieczonej w budżecie na realizacje zadania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: dwa miesiące od daty zawarcia umowy. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XI SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wymaga podania w wykazie doświadczenia oraz wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Gwarecka 2, 41-705 Ruda Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - podbudowy pod nawierzchnie nawierzchni syntetycznej - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej - montaż urządzeń zabawowych - montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż tablicy informacyjnej określającej warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz informację o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - sadzenie drzew i krzewów liściastych - inne prace zgodnie z dokumentacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzialonej gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 8, ul. Główna 1, 41-711 Ruda Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - podbudowy pod nawierzchnie nawierzchni syntetycznej - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej - montaż urządzeń zabawowych - montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż tablicy informacyjnej określającej warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz informację o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - sadzenie drzew i krzewów liściastych - inne prace zgodnie z dokumentacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 15, ul. Energetyków 15, 41-706 Ruda Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - podbudowy pod nawierzchnie nawierzchni syntetycznej - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej - montaż urządzeń zabawowych - montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż tablicy informacyjnej określającej warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz informację o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - sadzenie drzew i krzewów liściastych - inne prace zgodnie z dokumentacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Szkole Podstawowej nr 24, ul. Ks. Lexa 3, 41-706 Ruda Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - podbudowy pod nawierzchnie nawierzchni syntetycznej - wykonanie bezpiecznej nawierzchni syntetycznej - montaż urządzeń zabawowych - montaż elementów małej architektury - dostawa i montaż tablicy informacyjnej określającej warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz informację o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - sadzenie drzew i krzewów liściastych - inne prace zgodnie z dokumentacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.