eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW NAPRAWKOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3918 Z DOSTAWĄ DO M. JAROCIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Jarocin: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW NAPRAWKOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3918 Z DOSTAWĄ DO M. JAROCIN
Numer ogłoszenia: 119367 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3918 , ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472248, faks 062 7472248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16brl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH PRODUKTÓW NAPRAWKOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3918 Z DOSTAWĄ DO M. JAROCIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Betonowa kostka brukowa typu Holland (cegła) prostokątna o wym. 20x10 cm i gr. 8cm koloru szarego -3745 m2, Piasek 0/2 -1563 tony, Cement klasy 32,5 R - 153 tony, Betonowy krawężnik drogowy 15x30x100 cm - szary - 260 szt., Obrzeże betonowe 30x8x100 cm - szary - 576 szt., Betonowy krawężnik skośny lewy 15x30x100 cm - szary - 9 szt., Betonowy krawężnik skośny prawy 15x30x100 cm - szary - 9 szt., Betonowy krawężnik najazdowy 15x30x100 cm - szary - 20 szt., Kostka betonowa typu starobruk - 70 m2 Zaprawa naprawcza (dwuskładnikowa) na bazie żywic akrylowych. Produkt referencyjny Sikadur - 12 Pronto - 400 kg, Mieszanka mineralno - bitumiczna na zimno, pakowana. Produkt referencyjny KAREX lub ERKOPHALT - 6000 kr, Grunt do mieszanki mineralno - bitumicznej - 450 litrów Masa zalewowa do wypełniania szczelin dylatacyjnych. Produkt referencyjny Road Saver 515 - 2592 kg., Gruntownik szybkoschnący do środowiska zakurzonego. Produkt referencyjny COLZUMIX - Haftgrund - 120 litrów Asfaltowa masa powłokowa do wykonywania hydroizolacji. Produkt referencyjny IZOLBET - DP - 10070 kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.37.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: - pakiet 1 (pierwszy) - 4.000 zł (cztery tysiące złotych), - pakiet 2 (drugi) - 3.000 zł (trzy tysiące złotych), - pakiet 3 (trzeci) - 2.000 zł (dwa tysiące złotych). (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet wadium sumuje się) Wadium musi być wniesione w jednej z wybranych form jakie określone są w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - nr 23 1010 1469 0046 3313 9120 0000 Narodowy Bank Polski oddział okręgowy Poznań.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia dokumentów: a.kostka brukowa - typu HOLLAND (CEGŁA) o długości 20cm, szerokości 10 cm i grubości 8 cm, w kolorze szarym. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM lub inny dokument potwierdzający zgodność produktu z wyżej wymienionymi normami, b.krawężnik drogowy - betonowy krawężnik drogowy o wymiarach 15x30x100cm, betonowy krawężnik skośny lewy 15x30x100 cm, betonowy krawężnik skośny prawy 15x30x100 cm, betonowy krawężnik najazdowy 15x30x100 cm. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM lub inny dokument potwierdzający zgodność produktu z wyżej wymienionymi normami, c.cement portlandzki klasy 32,5 R - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM lub inny dokument potwierdzający zgodność produktu z wyżej wymienionymi normami, d.obrzeże betonowe - obrzeże betonowe chodnikowe o wymiarach 30x8x100 cm - kolor szary. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM lub inny dokument potwierdzający zgodność produktu z wyżej wymienionymi normami. e.Kostka betonowa typu STAROBRUK - kolor barwy jesieni. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM lub inny dokument potwierdzający zgodność produktu z wyżej wymienionymi normami, f.Zaprawa naprawcza (dwuskładnikowa) na bazie żywic akrylowych. Produkt referencyjny Sikadur - 12 Pronto. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: Karty technicznej oferowanego produktu. g.Mieszanka mineralno - bitumiczna na zimno, pakowana. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM. h.Masa zalewowa do wypełniania szczelin dylatacyjnych. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych. i.Asfaltowa masa powłokowa do wykonywania hydroizolacji. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: aprobatę techniczną IBDiM.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16brl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin Kancelaria Jawna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 (pierwszy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Betonowa kostka brukowa typu Holland (cegła) prostokątna o wym. 20x10 cm i gr. 8cm koloru szarego - 3745 m2 Piasek 0/2 - 1563 tona Cement klasy 32,5 R - 153 tona Betonowy krawężnik drogowy 15x30x100 cm - szary - 260 szt. Obrzeże betonowe 30x8x100 cm - szary - 576 szt. Betonowy krawężnik skośny lewy 15x30x100 cm - szary - 9 szt. Betonowy krawężnik skośny prawy 15x30x100 cm - szary - 9 szt. Betonowy krawężnik najazdowy 15x30x100 cm - szary - 20 szt. Kostka betonowa typu starobruk - 70 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 (drugi).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprawa naprawcza (dwuskładnikowa) na bazie żywic akrylowych. Produkt referencyjny Sikadur - 12 Pronto - 400 kg Mieszanka mineralno - bitumiczna na zimno, pakowana. Produkt referencyjny KAREX lub ERKOPHALT - 6000 kg Grunt do mieszanki mineralno - bitumicznej - 450 litr Masa zalewowa do wypełniania szczelin dylatacyjnych. Produkt referencyjny Road Saver 515 - 2592 kg Gruntownik szybkoschnący do środowiska zakurzonego. Produkt referencyjny COLZUMIX - Haftgrund - 120 litr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 (trzeci).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asfaltowa masa powłokowa do wykonywania hydroizolacji. Produkt referencyjny IZOLBET - DP - 10070 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.