eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn ZdrójWYKONANIE ROBÓT DEKARSKO-BLACHARSKICH REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NIERUCHOMOŚCI GRUNWALDZKA 23 W POŁCZYNIE ZDROJU



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Połczyn Zdrój: WYKONANIE ROBÓT DEKARSKO-BLACHARSKICH : REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NIERUCHOMOŚCI GRUNWALDZKA 23 W POŁCZYNIE ZDROJU
Numer ogłoszenia: 119367 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., ul. 22 Lipca 16, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662737, fax 094 3662737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.polczynzdroj.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: tbs.polczynzdroj.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT DEKARSKO-BLACHARSKICH : REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NIERUCHOMOŚCI GRUNWALDZKA 23 W POŁCZYNIE ZDROJU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : a) przemurowanie kominów ponad dachem b) spoinowanie kominów ponad dachem c) rozebranie pokrycia dachu z papy d) rozebranie odeskowania z desek (na styk) - całość e) wymiana końcówek krokwi f) wymiana płatwi f) wymiana murłat g) nadbitki obustronne krokwi deskami h) wykonanie nowego odeskowania na całej powierzchni dachu i) wykonanie usztywnień węzłów konstrukcyjnych więźby j) rozebranie w całości lukarny od strony ulicy i wykonanie nowej konstrukcji wraz z dociepleniem wełną mineralną k) wykonanie pokrycia lukarn blachodachówką l) wykonanie pokrycia dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwowo ł) wymiana obróbek blacharskich m) wymiana rynien i rur spustowych n) przebudowanie drewnianych szczytowych ponad dachem o) wymiana sufitów i obróbek lukarn od wewnątrz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami; Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej przy obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu, 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia), 3) upoważnienie do podpisania oferty jeśli nie wynika ono z dostarczonych innych dokumentów, 4) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 5) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 6) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy działają przez pełnomocników lub osoby upoważnione, o ile z innych dokumentów nie wynika umocowanie do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 11.11.2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2006 r. Nr 225,poz. 1635). 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 9) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów oddzielnie 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6. niniejszej specyfikacji, podpunkt 1), 3), 4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) zgodnie z podpunktem 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego z kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 11) Parafowany projekt umowy wykonawstwa. 12) Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tbs.polczynzdroj.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 22-Lipca 16 78-320 Połczyn Zdrój tel. 0 94 36 627 37 , fax. 0 94 36 627 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 22-Lipca 16 78-320 Połczyn Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.