Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Dębica: Opracowanie projektu przebudowy wraz z termomodernizacją budynku Starostwa
przy ul. Parkowej 28 w Dębicy.
Numer ogłoszenia: 119365 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Ogrodowa 4, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803100, fax 014 6803136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu przebudowy wraz z termomodernizacją budynku Starostwa przy ul. Parkowej 28 w Dębicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu przebudowy wraz z termomodernizacją budynku Starostwa przy ul. Parkowej 28 w Dębicy. CPV: 74.22.20.00-1 Zamówienie poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Oferent musi posiadać doświadczenie i uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponować kadrą projektową posiadającą odpowiednie uprawnienia w zakresie: a) uprawnienia projektowe w zakresie architektonicznym; b) uprawnienia projektowe w zakresie konstrukcyjno - budowlanym; c) uprawnienia projektowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące wentylację mechaniczną; d) uprawnienia projektowe w zakresie instalacji elektrycznych. 3.Oferent musi wykazać min 1 pracę projektową w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia tj. opracowanie kompleksowego projektu przebudowy lub budowy budynku biurowego o powierzchni użytkowej powyżej 5 000 m2, zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzoną referencjami. 4.Oferent wyrazi zgodę na rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady w dokumentacji do 3 lat. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być załączone: a) pełnomocnictwo, b) dokumenty wymagane w pkt: 3, 8 dla każdego z podmiotów indywidualnie (zgodnie z podziałem zakresów prac) c) opis prac każdego z podmiotów 5. Wykaz fachowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji (zgodnie z pkt. VI. 2 siwz). 6. Potwierdzone kserokopie uprawnień projektantów. Zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt. VI. 2 siwz). 7. Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów dla osób, których uprawnienia zostaną załączone do oferty. 8. Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat oraz posiadane referencje, (zgodnie z pkt. VI. 3 siwz). Wykaz winien zawierać: - nazwę zleceniodawcy, - zakres robót, - okres realizacji, - wartość za jaką odpowiedzialny był oferent. 9. Oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im przekazane wg wzoru: Lp., Nazwa podwykonawcy, rodzaj robót, wartość robót, kierownik robót. W przypadku: 1) zlecenia robót podwykonawcom do oferty należy załączyć również dokumenty wymagane w pkt. 3, 8 dla podwykonawców. 2) wykonywania całości prac we własnym zakresie należy złożyć oświadczenie iż oferent nie będzie zlecał żadnych prac podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdebicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, Wydział Rozwoju, Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Strumskiego 1, pok.14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Dębicy,ul. Ogrodowa 4 , pokój nr 9 (kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania do projektowania, bieżącej optymalizacji i koordynacji rozkładów jazdy dębickiej komunikacji miejskiej
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez rozbudowę parku w Stobiernej".
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach zadania: Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Realizacja ochrony ludności i obrony cywilnej na powiecie dębickim" - Zakup konstrukcji modułowej pod magazyn
- Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 5000l, izolowana, na podwoziu 2-osiowej przyczepy rolniczej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Toruń
- Remont pracowni produkcyjnej na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Opracowanie dokumentacji dla zadania Adaptacja zabytkowych obiektów Szybu I byłej Kopalni Saturn w Czeladzi (SE-ZP.271.1.8.2025)
- Opracowanie dokumentacji projektowych w rejonie ulic Kcyńska, Elizy Orzeszkowej, Arkadego Fiedlera
- Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Sulęcinie ul. Batorego 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.