Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Opole: Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w magazynie ogólnego przeznaczenia KWP w Opolu przy ul. Oleskiej 95
Numer ogłoszenia: 119363 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w magazynie ogólnego przeznaczenia KWP w Opolu przy ul. Oleskiej 95.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w magazynie ogólnego przeznaczenia KWP w Opolu przy ul. Oleskiej 95. Na zakres robót składają się m.in.: 1.Jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną - ok. 988,0 m2, *Obróbki attyk, ścian i kominów papą zgrzewalną - 175 m, * Wymiana obróbek blacharskich - 128,0 m2, *Wymiana rynien dachowych - 94,5 m, *Wymiana rur spustowych - 44,0 m. 2.Wymiana pokrycia wykuszy na blachę tytanowo-cynkową - 61,20 m2. 3.Wymiana pokrycia nad rampą, płyty faliste włókno-cementowe - 231,0 m2, 4.Renowacja konstrukcji stalowej kratowej daszku poprzez czyszczenie strumieniowo-ścierne i malowanie farbami chlorokauczukowymi - 16,6 t, (64,0 m2), 5.Wykonanie ochrony przed ptakami: *Montaż siatki polietylenowej ochronnej przed ptakami pod daszkiem rampy - ok. 256 m2, *Montaż siatki polietylenowej ochronnej przed ptakami na elewacji południowo-wschodniej - ok. 790 m2, *Montaż siatki polietylenowej ochronnej przed ptakami na elewacji północno-wschodniej - ok. 162 m2, *Montaż kolcy ANTYPTAK na parapetach elewacji północno-zachodniej - 72 mb. 6.Wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych na rampie magazynu - 16 szt., 7.Wymiana instalacji odgromowej na dachu płaskim - 988,0 m2, (zwody poziome -304,0 m, zwody pionowe- 155,0 m). Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia w skład której wchodzą: 1.Branża budowlana: *Opis techniczny robót budowlanych pn. Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w magazynie ogólnego przeznaczenia KWP w Opolu przy ul. Oleskiej 95. *Rys. nr 1.1 i 1.2 - rzut dachu, *Rys. nr 2 - rzut dachu maszynowni, *Rys. nr 3 - rzut pionowy, *Rys. nr 4.1 - schemat montażu siatki. Daszek nad rampą-rzut, *Rys. nr 4.2 - daszek nad rampą-przekrój, *Rys. nr 5.1 - schemat montażu siatki. Elewacja południowo-wschodnia, cz. I, *Rys. nr 5.2 - elewacja południowo-wschodnia, cz. II, *Rys. nr 6 - schemat montażu siatki. Elewacja północno-wschodnia, *Rys. nr 7 - elewacja północno-zachodnia. *Fotografia nr 1 - widok dachu, *Fotografia nr 2 - daszek nad rampą, *Fotografia nr 3 - widok elewacji połud. - wsch., *Fotografia nr 4 - widok elewacji płn. - zach. *Fotografia nr 5 - Widok pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej wykuszy. Elewacja północno-zachodnia. 2.Branża elektryczna: *Opis techniczny robót. - instalacja odgromowa. - instalacja oświetleniowa. *Rys. nr 1 - Instalacja odgromowa budynku magazynowego KWP Opole, *Rys. nr 2 - Instalacja odgromowa budynku magazynowego KWP Opole. 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: *Wymagania ogólne, *Malowanie konstrukcji stalowych (renowacja z usunięciem starej powłoki malarskiej), *Jednowarstwowe krycie papą zgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich, *Wymiana instalacji odgromowej. 4.Przedmiary robót: *Remont pokrycia dachowego w magazynie ogólnego przeznaczenia, *Wymiana pokrycia nad rampą wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej daszku, *Wykonanie ochrony przed ptakami w magazynie ogólnego przeznaczenia, *Wymiana opraw oświetleniowych na rampie magazynu, *Wymiana instalacji odgromowej w magazynie ogólnego przeznaczenia. Ww. opisy przedmiotu zamówienia wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów powstałych (gruz, odpady drewniane) w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych (rynny, blachy itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej części budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77/422 25 07).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.12.21 - Malowanie dachów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej który posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont - modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego PSP 24 w Opolu.
- Zakup wraz z dostawą leków (z podziałem na 4 zadania)
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności oraz ubezpieczenia mienia ZDW w Opolu oraz podległych OT w okresie 12 miesięcy
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów - III termin
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Dostawa odzieży specjalnej dla funkcjonariuszy Policji
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Modernizacja obiektu PM 18 - remont pomieszczeń
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.