eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Żagań: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 119349 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szprotawie. Miejsce wykonania robót: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Szprotawie, ul. Sobieskiego 69 . Ogólny zakres prac obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty wyspecyfikowano z podziałem na następujące elementy: 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych: 1.1.Odsłonięcie ścian zewnętrznych przy istniejącej opasce betonowej; 1.2.Odsłonięcie ściany fundamentowej na głębokość do 80 cm i szerokość 30 cm; 1.3.Wykonanie hydroizolacji powierzchni pionowych - ściany fundamentowe; 1.4.Przyklejanie warstwy termoizolacyjnej na ścianach fundamentowych; 1.5.Zasypawanie wykopów; 1.6.Montaż rusztowania; 1.7.Demontaż rynien, rur spustowych oraz opierzeń; 1.8.Demontaż podokienników zewnętrznych; 1.9.Demontaż instalacji odgromowej; 1.10. Przygotowanie podłoża: oczyszczanie ścian z istniejących powłok malarskich i zabrudzeń, usunięcie odspojonego i skorodowanego tynku; 1.11. Wypionowanie ścian; 1.12. Zagruntowanie powierzchni preparatem podkładowym; 1.13. Montaż instalacji odgromowej w osłonie z rurek instalacyjnych niepalnych PE; 1.14.Montaż listwy startowej aluminiowej 13 cm lub listwy PCV z kapinosem; 1.15.Przyklejenie warstwy termoizolacyjnej wraz z obrobieniem ościeży; 1.16.Wykonanie warstwy zbrojnej; 1.17. Gruntowanie; 1.18. Montaż podokienników zewnętrznych; 1.19. Ułożenie cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej; 1.20. Malowanie elewacji; 1.21. Montaż rynien, rur spustowych oraz opierzeń; 1.22. Demontaż rusztowania; 1.23. Wykonanie opaski betonowej lub żwirowej; 1.24. Ocieplenie ścian w miejscach szczególnych. 2. Ocieplenie stropodachu: 2.1.Wykonanie otworów włazowych w istniejącej warstwie zewnętrznej do wprowadzania materiału termoizolacyjnego w przestrzeń wentylowaną; 2.2. Usunięcie istniejących zanieczyszczeń w przestrzeni wentylowanej; 2.3. Wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej lub wełny celulozowej przez wdmuchanie; 2.4. Wykonanie zamknięć otworów blachą stalową z kominkami wentylacyjnymi oraz napraw pokrycia dachowego; 2.5. Demontaż istniejących obróbek blacharskich, demontaż istniejącej instalacji odgromowej; 2.6. Przygotowanie podłoża do przyklejenia papy zgrzewalnej; 2.7. Montaż nowych obróbek blacharskich; 2.8. Ułożenie papy podkładowej wierzchniego krycia; 2.9. Montaż instalacji odgromowej. 3. Wymiana okien i drzwi: 3.1. Demontaż istniejących okien; 3.2. Demontaż parapetów zewnętrznych; 3.3. Zamurowanie części otworów okiennych; 3.4. Montaż nowych okien; 3.5. Montaż parapetów; 3.6. Wykonanie tynków wewnętrznych; 3.7. Malowanie; 3.8. Demontaż i montaż krat wraz z malowaniem. 4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: 4.1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych; 4.2. Demontaż przewodów stalowych; 4.3. Montaż grzejników stalowych płytowych; 4.4. Wymiana przewodów; 4.5. Wykonanie izolacji przewodów w kanałach podpodłogowych i pod stropem piwnic; 4.6. Montaż zaworów termostatycznych, głowic i blokad przed odkręceniem; 4.7. Montaż ekranów zagrzejnikowych. 5. Kotłownia gazowa: 5.1. Demontaż starych urządzeń kotłowni opalanej węglem; 5.2. Montaż 2 szt. kotłów gazowych, wiszących kondensacyjnych o mocy 66 kW z regulatorem kaskadowym; 5.3. Montaż kotła gazowego, wiszącego o mocy 66 kW z regulatorem pogodowym; 5.4. Montaż baterii 5 kolektorów słonecznych, płaskich o powierzchni absorpcyjnej 2,3 m2 każdy; 5.5. Montaż podgrzewacza wody, biwalentnego o poj. 500 dm3; 5.6. Montaż podgrzewacza ciepłej wody o poj. 160 dm3; 5.7. Montaż pomp do technologii kotłowni; 5.8. Montaż naczyń wzbiorczych; 5.9. Montaż rurociągów technologicznych; 5.10. Podłączenie do instalacji CO; 5.11. Izolacje termiczne rurociągów; 5.12. Montaż armatury kotłowni (zawory, wodomierze, filtry) 5.13. Montaż stacji uzdatniania wody w kotłowni; 5.14. Montaż kominów ze stali nierdzewnej; 5.15. Instalacja gazowa wewnętrzna z montażem gazomierzy; 5.16. Montaż aktywnego systemu zabezpieczenia kotłowni przed wybuchem gazu; 5.17. Wentylacja nawiewna i wywiewna kotłowni; 5.18. Wykonanie instalacji elektrycznej; 5.19. Roboty budowlane związane z przebudową kotłowni; 5.20. Uruchomienie kotłowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 44.33.11.00 - 44.33.11.00 Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną z każdego zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania polegającą na: wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, budowie kotłowni gazowej. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać potwierdzone dokumentami o wykonaniu z należytą starannością; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 4. Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 5. Wykazu co najmniej jednej roboty budowlanej z każdego zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, budowie kotłowni gazowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 4 do specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać łącznie; 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzaganski.pl oraz www.bip.powiatzaganski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39 68-100 Żagań pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39 68-100 Żagań pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.