Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Słupca: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Słupca w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 119333 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2743646, fax 063 2743646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Słupca w roku szkolnym 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Słupca. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych pięć sprawnie technicznych autobusów do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto i liczby przejechanych kilometrów. Długość dziennej trasy dowozów wynosi w zależności od potrzeb od 443 kilometrów do 570 kilometrów. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie powinna być mniejsza niż 42 . Dokładna liczba osób, godziny przewozu i odwozu zostaną określone Wykonawcy w terminie do dnia 25.08.2008 r. i mogą ulegać zmianie. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów (zob. zał. nr 1 do umowy). Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1.500,- zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 10 1090 1216 0000 0000 2101 7508 . 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą przed upływem terminu otwarcia ofert, na adres Zamawiającego podany w Części I niniejszej specyfikacji. 7.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Wykonawca, którego oferta jest niezabezpieczona wadium zostaje wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to jest posiadają licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, to jest wykonali co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci do szkół o łącznej wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3)Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, to jest zapewniają co najmniej pięć autobusów posiadających aktualne badania techniczne; 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pięcioma kierowcami posiadającymi uprawnienia przewidziane prawem - dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem (kategoria D), 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jakie posiada Wykonawca. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przewozu dzieci do szkół, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Licencję na podejmowanie i wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - prawo jazdy kategorii D na prowadzenie autobusów; 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeniu Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) Dokument pełnomocnictwa jeśli Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z umową, wypisem KRS, zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opłacone znakami opłaty skarbowej zgodnie z odrębnymi przepisami; 13) Zaparafowany na każdej stronie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 14) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się projektem umowy i zobowiązuje się w razie wybrania jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w tym projekcie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca ul. Sienkiewicza 16 62-400 Słupca pok. 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca ul. Sienkiewicza 16 62-400 Słupca pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego
- "Modernizacja skateparku przy Szkole Podstawowej nr 3 w Słupcy"
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
- Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci z Gminy Moszczenica w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.