Ogłoszenie z dnia 2007-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: usługa wyłożenia z samolotów szczepionki przeciw wściekliźnie dla lisów wolno żyjących wraz z logistyką na terenie całego województwa śląskiego o powierzchni rozrzutu 10.130,5 km2 w ilości min. 20 dawek szczepionki/ km2 powierzchni wyłożenia w liniach równoległych do równoleżników w odstępach co 1 km podczas akcji wiosennej i jesiennej 2007 r. oraz sporządzenie dokumentacji przed i powykonawczej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, do kontaktów: mgr Joanna Żyszczyńska, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618, e-mail: zamowienia@katowice.wiw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.wiw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wyłożenia z samolotów szczepionki przeciw wściekliźnie dla lisów wolno żyjących wraz z logistyką na terenie całego województwa śląskiego o powierzchni rozrzutu 10.130,5 km2 w ilości min. 20 dawek szczepionki/ km2 powierzchni wyłożenia w liniach równoległych do równoleżników w odstępach co 1 km podczas akcji wiosennej i jesiennej 2007 r. oraz sporządzenie dokumentacji przed i powykonawczej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się z lądowisk bazowych i operacyjnych w miejscach, terminach i w sposób ustalony z Zamawiającym. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wyłożenia z samolotów szczepionki przeciw wściekliźnie dla lisów wolno żyjących wraz z logistyką na terenie całego województwa śląskiego o powierzchni rozrzutu 10.130,5 km2 w ilości min. 20 dawek szczepionki/ km2 powierzchni wyłożenia w liniach równoległych do równoleżników w odstępach co 1 km podczas akcji wiosennej i jesiennej 2007 r. oraz sporządzenie dokumentacji przed i powykonawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniajacy warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 62.22.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.42.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.05.2007; lub data zakończenia: 26.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 9.500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z przez Wykonawcę. 1)wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej; 2)wymagany przepisami Certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego upoważniający do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie; 8)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9)oświadczenia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymagań technicznych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w części F SIWZ - pkt 2-6. 10)Podpisane oświadczenia, wymagane przez Zamawiającego w punkcie H SIWZ. 11)potwierdzenie wniesienia wadium,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 11:15, otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Serwis zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii z biopsją śródpiersia, serwis myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
- Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków lub części budynku (lokalu) zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętów ogrodniczych będących w użytkowaniu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy".
- Świadczenie przez okres 36 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- BO - L9/10/XI - Boisko szkolne na miarę czasów - remont i doposażenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach
- Przebudowa sieci ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.