Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Lubań: Zakup samochodu osobowo - terenowego
Numer ogłoszenia: 11928 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. J. Dąbrowskiego 29c, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6463750, faks 075 6462192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowo - terenowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WAŻNE PARAMETRY: -Napęd z systemem 4 X 4 -Silnik; Diesel o mocy minimum 100 KM -Skrzynia: 6 biegowa -Liczba drzwi-5 -Liczba miejsc - minimum 5 -Prześwit: minimum 205mm -Kat natarcia: minimum 30 stopni -Kat rampowy: 23 stopni -Kat zejścia: 36 stopni -Wzmocnione zawieszenie -Lakier Metalik (tonacja koloru jasna) WYGLĄD WNĘTRZA I KOMFORT -Wspomaganie kierownicy -Regulacja wysokości kierownicy i fotela kierowcy -Szyby przednie i tylne elektryczne opuszczane -Szyba tylna ogrzewana -Szyby przyciemniane o zdolności filtrującej promienie UV -Lusterka zewnętrzne elektrycznie, regulowane i podgrzewane BEZPIECZEŃSTWO -ABS -ESP -ASR -Pasy bezpieczeństwa przód i tył -Poduszka powietrzna kierowcy, pasażera i poduszki boczne -Centralny zamek drzwi sterowany pilotem -Korek paliwa zamykany kluczykiem -Koło zapasowe -Felgi aluminiowe z oponami letnimi -Dodatkowy komplet kół zimowych na felgach stalowych -Gwarancja mechaniczna minimum 3 lata -Serwis do 40 km -Pojazd zastępczy na czas naprawy Wymagania techniczne i jakościowe: 1. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 2. Przekazanie pojazdu przez Dostawce nastąpi na podstawie protokółu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, potwierdzającego gwarancję - min. 36 m-cy, potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem, książki serwisowej w języku polskim, umożliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie, 3. Dostawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego samochodu. 4. Sprzedający powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta nie krócej niż dwa lata. 5. Autoryzowany punkt obsługi serwisowej w okresie gwarancji powinien być w odległości nie większej jak 40 km i powinien funkcjonować, co najmniej 3 lata. 6. Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Dostawca. 7. Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: 1. Zapewnienie w ramach ceny ofertowej szkolenia u przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego samochodu 2. Serwisowanie przedmiotu sprzedaży w okresie udzielonej gwarancji, oraz po okresie gwarancji. 3. Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 48 godziny pod rygorem najmu środka zastępczego na koszt gwaranta Przez reakcje serwisu rozumie się czas od zgłoszenia do momentu przystąpienia gwaranta do usuwania awarii. 4. Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem odbywać się będą całą dobę. 5. Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 5 dni od momentu zgłoszenia, 6. Jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 5 dni Dostawca pojazdów obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na ten czas samochód zastępczy, 7. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadająca autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. 8. Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu zakupu do serwisu, kosztami części i robocizny. 9. W przypadku trzech napraw w okresie gwarancji Dostawca wymieni (dostarczy) nowy samochód o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe. 10. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zakupu. 11. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw. 12. Okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych, 13. Dostawca samochodu zobowiązany będzie do zabezpieczenia ww. warunków również wówczas, gdy producent wystawi dokument gwarancyjny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdluban.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Zarządzie Dróg
ul. Dąbrowskiego 29c
59-800 Lubań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Zarządzie Dróg ul. Dąbrowskiego 29c 59-800 Lubań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby PODR w Lubaniu w tym Oddziału w Starym Polu
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenie komunikacyjne; -ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego; -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Zakup wraz z dostawą mięsa i przetworów mięsnych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





