Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Sękowa: Wymiana pokrycia dachowego na kopule głównej i wschodniej mniejszej Cerkwi Parafialnej p.w. św. Kosmy i Damiana w Bartnem
Numer ogłoszenia: 119274 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Prawosławna p.w. św. Kosmy i Damiana w Bartnym , Bartne 23, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 018 3518454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Prawosławna Świętych Kosmy i Damiana w Bartnem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na kopule głównej i wschodniej mniejszej Cerkwi Parafialnej p.w. św. Kosmy i Damiana w Bartnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z pokryciem dachu blachą miedzianą. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej na powierzchni 113 m2. Krycie zwykłe wież i kopuł blachą miedzianą grubości 0,6mm na powierzchni 113 m2. Obrobienie podpórek (sztyc), słupów, uchwytów i odgromników elementami z blachy z miedzi w dachach krytych blachą - szt 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą SIWZ mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. wykonają swoimi siłami cały zakres zamówienia, 1.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.1.6. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 1.1.7. zrealizowali minimum 2 przedsięwzięcia zakończone w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50 000 PLN netto każde 1.1.8. przedstawią dokumenty (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego) w ilości minimum 2 od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością, 1.1.9. wskażą kadrę techniczną przeznaczoną do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót (dla wszystkich branż występujących w zadaniu) oraz kopiami zaświadczeń wyżej wymienionych osób o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.1.10. udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, 1.2. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy muszą: 1.2.1. ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 1A do SIWZ), 1.2.2. przedłożyć wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich oraz sposób odpowiedzialności, 1.2.3. udokumentować, że w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie spełnia warunki art. 22 ust. 1 i 24 ust.1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2.4. spełniać razem wymagania dotyczące potencjału ekonomicznego, technicznego oraz doświadczenia, 1.2.5. udokumentować doświadczenie techniczne związane z realizacją robót tożsamych jako przedmiotu zamówienia, 1.2.6. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 1.2.7. wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant (pełnomocnik, lider), 1.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zasady spełnia/niespełna na podstawie załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wymagane załączniki i dokumenty, które musi zawierać oferta: 1.1.1. Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum powyższy dokument (pkt 1.1.2) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.1.3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i (lub) podpisania umowy (załącznik nr 1A do SIWZ). 1.1.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.1.5. Zgodnie z art. 26 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy: 1.1.5.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5.2. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.5.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum powyższe dokumenty (pkt 1.1.4 i 1.1.5.1 - 1.1.5.4) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.1.6. Wykaz minimum 2 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków tj.: o wartości minimum 50 000 - PLN netto każde, zestawionych ściśle wg załącznika nr 3 do SIWZ (Doświadczenie techniczne). 1.1.7. Dokumenty (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego) w ilości minimum 2 od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że prace wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wykonane z należytą starannością. 1.1.8. Wykaz kadry technicznej - charakterystyka przedsiębiorstwa (załącznik nr 4 do SIWZ), przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót (dla wszystkich branż występujących w zadaniu) oraz kopiami zaświadczeń wyżej wymienionych osób o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne w dacie składania oferty. 1.1.9. Zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.1.10. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.1.11. Harmonogram robót. 1.1.12. Kosztorys ofertowy. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.2, 1.1.5.1, 1.1.5.2 i 1.1.5.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 1.2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.2.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 oraz w pkt. 1.1.5.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 1.5. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. 1.6. Załączniki od nr 1 do nr 5 powinny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem formy i treści) i podpisane przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian. 1.7. Projekt umowy (zał. nr 6) powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 1.8. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sekowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Prawosławna Świętych Kosmy i Damiana w Bartnem, Bartne 23, 38-307 Sękowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Parafii Prawosławnej Świętych Kosmy i Damiana w Bartnem, Bartne 23, 38-307 Sękowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach
- Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz budowa wiaty artystyczno-galeryjnej wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu: Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach w nowej odsłonie
- Termomodernizacja budynku - wymiana pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Wierzchowie Dworcu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.