eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawa koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Przeworsk: Dostawa koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym.
Numer ogłoszenia: 119258 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, fax 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko - ładowarki w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym. Charakterystyka koparko - ładowarki 1. Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o ruchu drogowym. 2. Rok produkcji 2007 3. Masa własna do 9500 kg 4. Silnik wysokoprężny od 95-110 kM 5. napęd na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś 6. Koła jezdne: przednie małe, tylne duże 7. Przednie koła skrętne 8. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 9. Układ hamulcowy hydrauliczny z możliwością hamowania lewą lub prawą stroną 10. Podwójna pompa zębata z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu 11. Normalna skrzynia biegów - pozwalająca na łagodną zmianę biegów i kierunku jazdy pod obciążeniem 12. Kabina zamknięta, wyciszona z wentylacją i ogrzewaniem, klimatyzacją, z instalacją radiową 13. Osprzęt ładowarkowy - łyżka uniwersalna z widłami do palet o pojemności 1m3, wielofunkcyjna 14. osprzęt koparkowy - ramię wysuwane o głębokości kopania do 6 mb, łyżka koparkowa z zębami o szer. 610 mm, łyżka do skarpowania Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ - miejscem dostawy jest siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku - dostawę należy zrealizować nieodpłatnie w terminie 30 dni od podpisania umowy - do koparko - ładowarki należy dołączyć następujące dokumenty: gwarancję instrukcje obsługi w języku polskim katalog części zamiennych świadectwo zgodności CE - wykonawca udzieli gwarancji na minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia - serwis na dostawę części jak i obsługę pozagwarancyjną musi znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego - wykonawca zapewnia przeszkolenie 2 pracowników w zakresie eksploatacji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu na swój koszt u zamawiającego Oferowana maszyna musi być wyposażona w gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, apteczka Warunki leasingu operacyjnego - okres leasingu 48 miesięcy - waluta PLN - opłata wstępna 10% wartości zamówienia - raty leasingowe miesięczne o stałej stopie oprocentowania (rata leasingowa powinna obejmować spłatę wartości pojazdu, koszty obsługi leasingu, ubezpieczenie majątkowe, opłaty manipulacyjne, prowizje i inne opłaty ponoszone przez Zamawiającego. - wartość końcowa wykupu 1,0%

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 2. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4 że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonywanych dostaw leasingowych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 5 warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał minimum 2 dostawy leasingowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku Ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok. 419 (Kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.