Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Szczecin: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ODDYMIAJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 119255 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie, ul. Grodzka 1/5, 70-560 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4348404, fax 091 43484405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.szczecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.straz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ODDYMIAJĄCYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 14 kpl. urządzeń oddymiających w garażach: - Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 w Szczecinie, ul. Struga 10a (8 kpl. bez wad, posiadającego cechy techniczne zgodnie z przyjętą ofertą) - Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 3 w Szczecinie, ul. Klonowica 4, (6 kpl. bez wad, posiadającego cechy techniczne zgodnie z przyjętą ofertą)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.21.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy ,a w tym: 1).Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4).Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest w celu spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożyć n/w dokumenty i oświadczenia: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oświadczenia zgodności z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Załącznik nr 3 do SIWZ). 3). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4). Oświadczenie Wykonawcy z wizji lokalnej przeprowadzonej na obiekcie Zamawiającego potwierdzonej przez przedstawiciela JRG nr 2 i 3 w Szczecinie (dowódcy, zastępcy lub dowódcę zmiany).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.straz.szczecin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie ul. Grodzka 1/5 70-560 Szczecin Sekretariat IIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Wykonanie robót remontowych klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Łokietka 1 of w Szczecinie
- Dostawa radiotelefonów i anten na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa automatycznych urządzeń ładujących piasek do worków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego w Szczecinie - etap II b
- Wymiana nawierzchni pod placem składowania odpadów przy ul. Kolumba 33 w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.