eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzPełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniach inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę Myślibórz w latach 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Myślibórz: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniach inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę Myślibórz w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 119182 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu, Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, fax 095 7473363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniach inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę Myślibórz w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniach inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę Myślibórz w latach 2008-2010. Zamówienie obejmuje: - Organizację przetargu na wybór Wykonawcy, uczestnictwo w komisji przetargowej (na życzenie Zamawiającego), przygotowanie SIWZ oraz dokumentów ZP a w szczególnych przypadkach Specyfikacji Technicznych Wykonywania Robót - Organizację i nadzór inwestycyjny nad realizacją inwestycji we wszystkich branżach - Rozliczenie inwestycji z przygotowaniem dokumentów księgowych PT - Egzekwowanie uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji na wykonane roboty Szczegółowy zakres czynności został zawarty w projekcie umowy załączonym do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1,0mln. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln. PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii. posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami iii. dostępny podczas realizacji kontraktu b) Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. c) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Lp. Stanowisko Wymagania oraz doświadczenie 1. Kierownik Projektu Doświadczenie w kierowaniu grupa Inspektorów Nadzoru przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 2. Inspektor nadzoru - branża budowlana Uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 3. Inspektor nadzoru - branża sanitarna Uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, wentylacji, cieplnych i gazowych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 4. Inspektor nadzoru - branża drogowa Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 5. Inspektor nadzoru - branża elektryczna Uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 6. Specjalista ds. rozliczeń Doświadczenie w prowadzeniu księgowości inwestycyjnej i rozliczeń przy realizacji co najmniej 5 zadań inwestycyjnych. 7. Specjalista ds. przygotowania i obsługi inwestycji Doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 5 zadań inwestycyjnych opartych o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca przedstawi ogólne informacje o stanie zatrudnienia. - Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu oraz dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i przynależność do właściwej izby zawodowej. - Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 5 projektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia, tj. pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego. b) Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 4 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie treści oświadczeń i zaświadczeń z warunkami określonymi w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Oferty zał. Nr 1 - Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). - Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. - Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Zał. Nr 2. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia - Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. - Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. - Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. - Sprawozdanie finansowe lub bilans oraz rachunek zysków i strat łącznie z raportem z badania sprawozdania przez biegłego rewidenta o ile zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu - zgodnie z Załączonym formularzem. - Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca osiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wg załączonego formularza. - Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz. tel.095-747 2061 (Wydział Inwestycji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.