Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Warszawa: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI
Numer ogłoszenia: 119117 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, fax 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli szkolnych (zadanie nr 1) takich jak m.in.: stoliki 2-osobowe z półką na klawiaturę, szafki na klucze, tabliczki przydrzwiowe, stoły na stelażu. Dostawa i montaż mebli biurowych (zadanie nr 2) takich jak m.in.: szafy ubraniowe, nadstawki na szafy, szafo-regały, biurka, szafki podbiurkowe, teczki osobowe zawieszane, szafy kartotekowe, komody, wieszaki ubraniowe stojące. Dostawa i montaż mebli hotelowych (zadanie nr 3) takich jak m.in.: tapczan tapicerowany drewniany, szafa wnekowa, półka wisząca, komódka meblowa stojąca. Dostawa i montaż wyposażenia korytarzy i ogrodów (zadanie nr 4) takich jak m.in.: ławki ogrodowe, ławki korytarzowe, ławki miejskie, fotele z PCV, stoły z PCV. Dostawa i montaż wyposażenia sali wykładowej (zadanie nr 5) takiego jak m.in: panele frontowe z pulpitem stałym, stanowiska audytoryjne z siedziskiem, biurka dla wykładowcy, krzesła, ekran scienny, tabliczki przydrzwiowe, stolik pod rzutnik. Dostawa i montaż krzeseł i foteli (zadanie nr 6) takich jak m.in: krzesła obrotowe, konferencyjne drewniane, biurowe, fotel gabinetowy, fotel biurowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.20.00 - Meble ogrodowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.20.00 - Meble ogrodowe Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełniana podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 5.Formularz ofertowy. 6.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 4 SIWZ. W przypadku spółki cywilnej, jawnej i partnerskiej należy dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki określającą sposób jej reprezentacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, Warszawa, ul. Kaliskiego 11 A, pok. nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50 z dopiskiem na kopercie: oferta na ...........
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli szkolnych takich jak m.in.: stoliki 2-osobowe z półką na klawiaturę, szafki na klucze, tabliczki przydrzwiowe, stoły na stelażu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7, 36.00.00.00-1, 36.14.00.00-4, 36.12.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych takich jak m.in.: szafy ubraniowe, nadstawki na szafy, szafo-regały, biurka, szafki podbiurkowe, teczki osobowe zawieszane, szafy kartotekowe, komody, wieszaki ubraniowe stojące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.14.00.00-4, 36.00.00.00-1, 36.12.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA I MONTAZ MEBLI HOTELOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli hotelowych takich jak m.in.: tapczan tapicerowany drewniany, szafa wnekowa, półka wisząca, komódka meblowa stojąca..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.10-6, 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA I MONTAZ WYPOSAŻENIA KORYTARZY I OGRODÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia korytarzy i ogrodów takich jak m.in.: ławki ogrodowe, ławki korytarzowe, ławki miejskie, fotele z PCV, stoły z PCV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.20.00-5, 36.15.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SALI WYKŁADOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sali wykładowej takiego jak m.in: panele frontowe z pulpitem stałym, stanowiska audytoryjne z siedziskiem, biurka dla wykładowcy, krzesła, ekran scienny, tabliczki przydrzwiowe, stolik pod rzutnik..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4, 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ KRZESEŁ I FOTELI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż krzeseł i foteli takich jak m.in: krzesła obrotowe, konferencyjne drewniane, biurowe, fotel gabinetowy, fotel biurowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.50.00-0, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia w ramach projektu "Ożywienie strefy mieszkańców poprzez zagospodarowanie i nadanie nowych funkcji Starówce w Lubsku"
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.