eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Bienia 14 w Częstochowie (klatka 3).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Częstochowa: Wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Bienia 14 w Częstochowie (klatka 3).
Numer ogłoszenia: 119075 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Bienia 14 w Częstochowie (klatka 3)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Bienia 14 w Częstochowie (klatka 3)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy, oraz: 1) złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmującą cały zakres zamówienia, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, 3) przedłożyć wykaz robót o charterze zgodnym z przedmiotem zamówienia w których Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008) wykonał wymianę co najmniej 2-ch dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych o podobnym dźwigu zawierający: adres obiektu, opis robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia) oraz nazwę inwestora wraz z referencjami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, 2.Kosztorys ofertowy, szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót 3. Podstawą do określenia ceny oferty jest zakres wymiany dźwigu (zał. Nr 2), która musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania (także te, które nie zostały ujęte w załączniku modernizacji dźwigu - zał. Nr 2, a są niezbędne do wykonania zadania tj. wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, ewentualne koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), wykonanie niezbędnych rusztowań, dokumentacja montażowa i pomontażowa zgodnie z PN - EN 81-1, część 1 - Dźwigi elektryczne- posiadające uzgodnienia z Insp. Dozoru Technicznego. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo upoważniające osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę do występowania w imieniu Wykonawców. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zgodność profilu działalności z zakresem objętym zamówieniem w odniesieniu do Wykonawcy posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki - zgodnie z art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych. 7. Wykaz obiektów, w których wykonawca zrealizował w latach 2006-2008 wykonał wymianę co najmniej 2-ch dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych o podobnym dźwigu potwierdzający spełnianie warunków. Każda z usług wykazanych winna być potwierdzona dokumentem (referencją) zaświadczającym, że wykonana została należycie. 8. Kserokopie uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem dla pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji kierownika robót), 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót do Izby. Z zaświadczenia tego musi wynikać, iż osoba ta, na dzień składania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4, 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. Specyfikację można również zakupić w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9) za cenę 20 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Częstochowa ul. POW 24 pokój nr 8 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.