Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Ciechanów: Przeprowadzenie kursu komputerowego dla 27 osób, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna, realizowanego w 4 grupach nauczania.
Numer ogłoszenia: 119053 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu komputerowego dla 27 osób, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna, realizowanego w 4 grupach nauczania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu komputerowego dla 27 osób, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 1 opiekuna, realizowanego w 4 grupach nauczania. Grupa I - kurs komputerowy na poziomie podstawowym - 11 uczestników, Grupa II - kurs komputerowy dla średniozaawansowanych - 10 uczestników, Celem kursu dla poziomu podstawowego i średniozaawansowanego jest zdobycie umiejętności lub rozszerzenie umiejętności obsługi komputera, programów komputerowych i Internetu. Grupa III - kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym - 2 uczestników. Celem kursu dla poziomu zaawansowanego jest zdobycie wiedzy w zakresie: - całego pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym, - bazy danych MS Access - obsługi zaawansowanych funkcji związanych z Internetem - prezentacji multimedialnych Power Point - systemu operacyjnego Windows 2000 i XP Grupa IV - kurs komputerowy dla 4 osób z dysfunkcją narządu wzroku: 2 osób niewidomych i 2 niedowidzących, realizowany na dwóch poziomach: - poziom podstawowy dla 3 osób w tym: 2 osób niewidomych (1 osoba ze znajomością Braila) i 1 osoba niedowidząca; - poziom średniozaawansowany dla 1 osoby niedowidzącej Program komputerowy na poziomie podstawowym musi obejmować przede wszystkim: 1) budowę komputera przystosowanego do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących (w tym specjalistyczna klawiatura: - brajlowska; - z dużymi klawiszami oraz kontrastowymi znakami na białym tle; oraz myszka: - trackball), 2) obsługę systemu operacyjnego Windows z wykorzystaniem programu dostosowującego środowisko Windows dla osób niewidomych i niedowidzących (program powiększający, udźwiękawiający, ubrajlawiający środowisko Windows), 3) obsługę edytora tekstu Word, 4) obsługę przeglądarki Internet Explorer, 5) obsługę przeglądarki głośnomówiącej Intelligent Web Reader, 6) obsługę poczty elektronicznej. Program komputerowy na poziomie średniozaawansowanym powinien zawierać obszary: od 2 do 6 z programu na poziomie podstawowym oraz obsługę arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Celem kursu dla grupy IV jest zdobycie wiedzy i praktycznej umiejętności z zakresu obsługi komputera i oprogramowania specjalistycznego dedykowanego osobom niewidomym i niedowidzącym oraz nauka sprawnego i bezpiecznego poruszania się w środowisku internetowym. Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien wynosić po 45 godzin lekcyjnych dla grup I, II i III, a dla grupy IV 50 godzin lekcyjnych. Uwaga ! godzina lekcyjna = 45 minut . Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, miejscu o dogodnej lokalizacji dla osób dojeżdżających z terenu powiatu ciechanowskiego(położonego nie dalej niż 0,5 km od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej), w budynku w którym zostały zniesione bariery architektoniczne w zakresie dostępności do budynku, ciągów komunikacyjnych, sali wykładowej i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych. Zajęcia grup I, III i IV mają rozpoczynać się od godziny 9.00 natomiast grupy II mają rozpoczynać się o godzinie 14.00. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest: 1) Zapewnić dojazd na zajęcia kursu i z powrotem do miejsca zamieszkania dla 6 uczestników i 1 opiekuna: - grupa I - 1 osoba z opiekunem zamieszkała w gminie Sońsk oraz 1 osoba z miasta Ciechanów - grupa II - 1 osoba zamieszkała w gminie Gołymin, - grupa III - 1 osoba zamieszkała w gminie Gołymin, - grupa IV - 1 osoba zamieszkała w gminie Gołymin oraz 1 osoba z miasta Ciechanów. 2) Opracować program kursu wraz z harmonogramem zajęć oddzielnie dla każdej grupy i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej. Program wraz z harmonogramem zajęć musi zawierać: a) nazwę i zakres kursu, b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu ( daty i godziny ) na każdy dzień zajęć; d) plan nauczania, określający tematy zajęć oraz ich wymiar, e) cel kursu ( przewidywane efekty ), 3) Zapewnić 27 uczestnikom kursu materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestników kursu. 4) Zapewnić salę dydaktyczną wyposażoną stosownie do zapotrzebowania ilościowego poszczególnych grup w miejsca siedzące, ławki/stoliki, tablice szkolne lub magnetyczne oraz stanowiska komputerowe. Podczas zajęć każdy uczestnik ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Uczestnicy niewidomi i niedowidzący muszą mieć dostosowane do dysfunkcji narządu wzroku stanowisko komputerowe i zabezpieczające pełną realizację programu. 5) Zapewnić każdemu uczestnikowi i 1 opiekunowi, łącznie dla 28 osób catering każdego dnia kursu podczas zajęć teoretycznych (tj.: dwudaniowy obiad - zupa i drugie danie, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka, ciasto, owoce), 6) Ubezpieczyć 27 osób - uczestników kursu przez okres trwania kursu. 7) Zapewnić stałą obecność jednego asystenta osoby niepełnosprawnej dla każdej grupy. 8) Informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 9) Przeprowadzić wśród uczestników ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. 10) Prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennik zajęć; b) imienna lista obecności uczestników ( w każdym dniu ) kursu; c) imienna lista, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, d) imienna lista, na której uczestnicy kursu i 1 opiekun będą potwierdzać odbiór cateringu ( w każdym dniu kursu ), 11) Wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników kursu. 12) Niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zdarzenia, poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników na kurs; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 13) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujące dokumenty: a) dziennik zajęć; b) imienną listę obecności uczestników kursu; c) imienną listę, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imienną listę, na której uczestnicy kursu i 1 opiekun będą potwierdzać odbiór cateringu; e) zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników kursu. f) ankiety oceniające przeprowadzone wśród uczestników kursu g) dowody ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu 14) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację kursu do dnia 31.12.2020 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pzp metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej jedną usługę szkoleniową dla osób niepełnosprawnych, o wartości co najmniej: 10 000,00 zł brutto. Ocena metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował: a) 4 informatykami z wykształceniem wyższym, z co najmniej 5-letnim stażem w zawodzie oraz 2-letnim doświadczeniem w nauczaniu, b) 4 asystentami osób niepełnosprawnych z wykształceniem co najmniej średnim oraz z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I.1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa wyposażenia w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026".
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z instalacją - w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd" Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2026 roku.
- Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych oraz produktów rolnictwa i rybołówstwa do Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Ciechanowie, ul. Batalionów Chłopskich 12
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 4394245,97 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Roboty budowlane w ramach Zadania "Rozwój Oddziału Kardiologicznego w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie poprzez modernizację infrastruktury i zakup sprzętu medycznego"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Urząd w Ogrodzieńcu
- Zamówienie na zakup e-usług publicznych oraz rozbudowę platformy informatycznej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania (...)
- Wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Gniezno" w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Działanie 1.4 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT
- Platforma edukacyjna do zajęć z programowania dla 172 uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście i Gminie Jabłonowo Pomorskie - Etap II.
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





