eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › BUDOWA PRZEPUSTU NA DOJEŹDZIE PRZECIWPOŻAROWYM NR 3005PP - LEŚNICTWO BIELSKO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Przechlewo: BUDOWA PRZEPUSTU NA DOJEŹDZIE PRZECIWPOŻAROWYM NR 3005PP - LEŚNICTWO BIELSKO
Numer ogłoszenia: 118994 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady , ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, faks 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_niedzwiady

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEPUSTU NA DOJEŹDZIE PRZECIWPOŻAROWYM NR 3005PP - LEŚNICTWO BIELSKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) robota budowlana polegająca na budowie przepustu na dojeździe przeciwpożarowym nr 3005PP w Leśnictwie Bielsko w Nadleśnictwie Niedźwiady: Roboty przygotowawcze - rozbiórka istniejącego mostu drewnianego, wykonanie przepustu tymczasowego o przekroju 1m na długości 60m do wprowadzenia wód podczas wykonywania robót. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych w ilości 130 m2. Wykonanie robót ziemnych w ilości 210 m3. Wykonanie przepustu z rury spiralnie karbowanej o przekroju łukowo-kołowym 2,58/1,64 m i długości 13,20 m. Wykonanie nawierzchni z kruszywa na poboczach dojazdu i zjazdu z przepustu w ilości 153 m2. Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych najazdu i zjazdu z przepustu w ilości 126 m2. 2) Lokalizacja : Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie, Obręb leśny Rudawa, Leśnictwo Bielsko, Obręb ewidencyjny Koczała działka nr 4092, obręb ewidencyjny Łękinia działka nr 4093, Gmina Koczała. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach stanowiących Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ m.in.: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 2) przedmiar robót; 3) kosztorys nakładczy; 4) opis technicznych; 5) dokumentacja projektowa. Załączone dokumenty - przedmiar robót oraz kosztorys nakładczy mają charakter pomocniczy przy sporządzeniu oferty. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o której mowa powyżej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w kwocie: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00,100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4.3. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a. wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS o.Przechlewo 03 9326 0006 0060 1193 2000 0010 z dopiskiem BUDOWA PRZEPUSTU b. w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium. 4.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, c. gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, d. gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego. 4.6. Zgodnie z art. 46. ust.1. Ustawy PZP Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP. 4.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26. ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. Załączy podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 4 SIWZ). Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączony do oferty dokument.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, iż posiada doświadczenie polegające na wykonaniu min. 3 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto łącznie dla wszystkich robót), rodzaju, dat i miejsca wykonania i nazwy odbiorców. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 SIWZ oraz dokumentu(ów) potwierdzającego(ych), że wykazane roboty zostały wykonane należycie tzn. zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. referencje, listy polecające, itp. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum następującym narzędziami oraz urządzeniami technicznymi: a. ciągnik kołowy 37 KM b. równiarka samojezdna 100 KM c. beczkowóz d. przyczepa skrzyniowa e. samochód samowyładowczy do 5t f. samochód dostawczy do 0,9 t g. walec samobieżny wibracyjny 7,5 t h. walec statyczny samojezdny 10 t i. spycharka gąsienicowa 74 kW j. koparka 0,15 m3 k. żuraw samochodowy 6 t lub samojezdny Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia. Zgodnie z art. 26. ust.2b. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. informacje należy przedstawić wg. wzoru Załącznik Nr 7a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a. Kierownik Robót tj.: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz z aktualnym wpisem na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, Uwaga: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty (kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień oraz przynależność do izby - przy podpisaniu umowy. b. co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 SIWZ. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/niespełnia. Zgodnie z art. 26. ust.2b. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. informacje należy przedstawić wg. wzoru Załącznik Nr 6a SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00,100). Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia/niespełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty tj. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczy, że w momencie podpisania umowy będzie posiadał opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00,100). Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia w oparciu o dołączony do oferty dokument wg wzoru - Załącznik Nr 8 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Oświadczy, że w momencie podpisania umowy będzie posiadał opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00,100). Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia-niespełnia Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości na wykonanie robót na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego (w formularzu ofertowym). Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające, itp. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) (wg wzoru - Załącznik Nr 9 SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3 SIWZ). Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym obejmującym zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej (wg wzoru - Załącznik Nr 2 SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 4 1. Strony dopuszczają możliwość prolongowania terminów realizacji umowy, o których mowa w § 3 w następujących przypadkach: a) Z winy Zamawiającego: w przypadku opóźnienia przez Zamawiającego przekazania placu budowy lub frontu robót w dniu podpisania niniejszej umowy, w przypadku nie przekazania Wykonawcy dokumentacji technicznej, a w szczególności: dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszenia, pozwolenia wodnoprawnego w dniu podpisania niniejszej umowy, w przypadku konieczności prowadzenia przez Zamawiającego zabiegów gospodarczo- leśnych na przekazanym Wykonawcy placu budowy, w przypadku wystąpienia wad w dokumentacji technicznej przekazanej przez Zamawiającego Wykonawcy, z innych przyczyn spowodowanych działaniem Zamawiającego, na jego wyraźne żądanie, b) Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy: jeżeli w czasie realizacji umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające wykonanie zadania np. mrozy, opady atmosferyczne, huragany, wystąpią inne nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na wykonanie zamówienia a w szczególności niesprzyjające warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, odnalezienie niewypałów i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne itp., w przypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności, które mogą zostać uznane za działanie siły wyższej, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nieprzewidzianej zmiany przepisów prawa uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w umowie, z przyczyn wynikających bezpośrednio w winy Zamawiającego uniemożliwiających wykonawcy prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych. 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w terminie realizacji zamówienia nowy termin zostanie wydłużony o czas niezawinionego przez wykonawcę przestoju. Warunkiem wydłużenia terminu realizacji umowy będzie wystąpienie przez wykonawcę z pisemnym wnioskiem o przedłużeniu terminu realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem przyczyn uzasadniających jego przedłużenie. W takim przypadku Zamawiający pisemnie potwierdzi fakt i okresu przestoju, co stanowić będzie podstawę do spisania stosownego aneksu przedłużającego umowę. 3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym § nie skutkuje obowiązkiem automatycznego przedłużenia terminu realizacji terminu. § 6 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany terminów realizacji umowy na warunkach określonych w § 4 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: a) Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy wyłącznie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatków VAT. W takim przypadku cena netto zamówienia nie ulegnie zmianie. O zmianie podatku VAT Wykonawca będzie zobligowany powiadomić Zamawiającego pisemnie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. b) W przypadku, gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania tzw. robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wynikających z winy Zamawiającego, a koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W takim przypadku rozpoczęcie wykonywania tych robót, a także zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie protokołu konieczności po uprzednim udzieleniu zamówienia z wolnej ręki na przedmiotowe roboty. Warunkiem zlecenia prac jest potwierdzenie konieczności ich wykonania przez inspektora nadzoru inwestorskiego, głównego księgowego zamawiającego i samego zamawiającego. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez zamawiającego wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych. Bez uprzedniej zgody zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii potwierdzone stosownym wpisem do dziennika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_niedzwiady/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50 77-320 Przechlewo Pokój Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 11:45, miejsce: Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie ul. Dworcowa 50 77-320 Przechlewo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.