Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Międzychód: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków - całodobowo - dla pacjentów SPZOZ Międzychód
Numer ogłoszenia: 118993 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, fax 095 7482711 wew. 122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków - całodobowo - dla pacjentów SPZOZ Międzychód.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jadłospis dekadowy sporządzany przez dietetyka szpitalnego, a zatwierdzony przez Ordynatorów Oddziałów i Dyrektora SPZOZ zawiera diety tj. dietę podstawową, lekkostrawną oraz diety specjalne w poszczególnych oddziałach. 2. Posiłki wg jadłospisu sporządzone muszą być na podstawie zarządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24.06.1974r. (Dz. U. Nr 16 poz. 69 z dnia 25.09.1974r. w sprawie racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności. 3. Posiłki dostarczane będą bezpośrednio do poszczególnych oddziałów szpitala w Międzychodzie i Sierakowie porcjowane w odpowiednich opakowaniach, zgodnie z opisem zawartym w pkt 7 4. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia posiłków dla pacjentów szpitali w Międzychodzie i w Sierakowie zgodnie z zamówieniem złożonym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 5. Oferent zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do dwóch lokalizacji tj.: a) Szpitala w Międzychodzie przy ul. Szpitalnej 10 - wyżywienie całodzienne w ilości średnio 100 porcji dzienne (każdy posiłek), b) Szpitala w Sierakowie przy ul. Poznańskiej 40 - wyżywienie całodzienne w ilości średnio 20 porcji (każdy posiłek), W/w posiłki należy dostarczyć do jednej lokalizacji: - śniadanie do godz. 8:00 - obiad, podwieczorek, kolacja do godz. 12:30 do drugiej lokalizacji: - śniadanie do godz. 8:30 - obiad, podwieczorek, kolacja do godz. 13:00 Dla pacjentów dorosłych, którym przepisana jest dieta cukrzycowa lub dieta wysokobiałkowa oraz dla dzieci - do dziennego wyżywienia zapewniony będzie czwarty posiłek tj. podwieczorek - średnio 30 porcji dziennie. 6. Oferent zobowiązuje się do zapewnienia możliwości wyboru posiłków obiadowych z co najmniej dwóch dostępnych pozycji jadłospisu w tej samej cenie. Zestawienie posiłków oferowanych przez Dostawcę zawarte będzie w sporządzonych jadłospisach dekadowych. 7. Posiłki dostarczone muszą być w naczyniach jednorazowych (styropianowych), dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymywanie temperatury posiłków. Jednocześnie Oferent zobowiązuje się do zebrania i utylizowania we własnym zakresie zużytych naczyń wraz z resztkami jedzenia. Wszystkie opakowania (w tym zbiorcze) winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, pozytywne opinie itp. 8. Oferent zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych z poszczególnych diet. 9. Koszt surowca nie może być niższy niż 50% stawki netto. 10. Miejsce przygotowania posiłków nie może być oddalone dalej niż 40 km od szpitali. 11. Rozliczenie nastąpi w okresie dekadowym. 12. Zamawiający zastrzega, iż stawka dziennego wyżywienia w przeliczeniu na jednego hospitalizowanego pacjenta nie może być wyższa niż 15,00 PLN brutto wraz z podwieczorkiem. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie: - zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym (tzw. gramówka) - podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków a) zupy - temperatura 75o C (±3oC) b) II danie - temperatura 65o C (±3oC) 14. Oferent zobowiązany jest do dostarczania dodatków do kolacji w następujący sposób: - dodatek do kolacji (np. wędliny, pasztet, sery itp.) na czas przechowywania winien być pakowany zbiorczo dla każdego oddziału z podziałem na poszczególne diety - osobno - każda porcja. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne Oryginalny kod CPV: 15.89.42.00 - Posiłki gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.00 - Posiłki gotowe Oryginalny kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.43.00 - Dania gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.735,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 20.06.2008r. do godz. 12:00 a) w pieniądzu na konto Zamawiającego Pekao S.A. I O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia, zezwolenia na prowadzenie działalności w tym zakresie lub wpis do rejestru podmiotów zwolnionych z obowiązku jego uzyskania. 2) Wykonawca musi posiadać stosowne upoważnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwe Urzędy. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie orz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczane za zgodność z oryginałem (przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta) ich odpisy lub kserokopie: 1. Formularz ofertowy - podpisany (Załącznik nr 1), 2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zgodnie § 1.3.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87 poz. 605) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (minimum 2 lata tj. za rok 2007 i 2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Pozytywna opinia SANEPID-u - dopuszczająca Oferenta do wykonywania przedmiotowego zamówienia (zatwierdzenie kuchni o raz transportu). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. dietetyk) 8. Dokumenty potwierdzające, że Oferent wdrożył lub wdraża system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie 64-400 Międzychód, ul. Szpitalna 10 Sekcja Administracyjno-Gospodarcza - pokój 247.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie 64-400 Międzychód, ul. Szpitalna 10 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.