eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Zakup ambulansu sanitarnego z częściowym wyposażeniem - nosze - dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Poddębice: Zakup ambulansu sanitarnego z częściowym wyposażeniem - nosze - dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 118986 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ambulansu sanitarnego z częściowym wyposażeniem - nosze - dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu sanitarnego, fabrycznie nowego. - Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z PN-EN 1789, PN 1865 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. - Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce oraz odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz z zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz.262) - Pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdów skompletowanych i bazowych wydanych na podstawie art.68 ust.10 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Minimalne wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia. Lp. Parametry / wyposażenie techniczno - eksploatacyjne Minimalne wymagania Zamawiającego I Nadwozie 1 - Typu furgon z izolacją termiczną. 2 - Częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. 3 - Przystosowany do przewozu min. 3 osób w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach. 4 - Kabina kierowcy dwuosobowa zapewniająca miejsce pracy kierowcy zgodnie z PN EN 1789. Fotele bez amortyzacji. 5 - Wysokość przedziału medycznego min 1,80 m. 6 - Długość przedziału medycznego min 3,00 m. 7 - Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki o min 1800. 8 - Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą. 9 - Okna przedziału medycznego pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą. 10 - Uchwyt sufitowy dla pasażera przedziału kierowcy 11 - Lakier w kolorze białym 12 - Dzielone wsteczne lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i regulowane, 13 - Centralny zamek wszystkich drzwi. 14 - Autoalarm. 15 - Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, 16 - Homologacja na pojazd skompletowany - M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna - II Silnik 1 - Nowoczesny zasilany olejem napędowym z zapłonem samoczynnym, posiadający układ wtrysku bezpośredniego paliwa, oszczędny, elastyczny, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim. 2 - Silnik o mocy minimalnej 150 KM. III Zespół napędowy 1 - Skrzynia biegów manualna synchronizowana. 2 - Min. 5-biegów do przodu i bieg wsteczny. 3 - Napęd na tylne lub przednie koła. 4 - System stabilizacji toru jazdy typu ESP, 5 - System zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej przy ruszaniu typu ASR, IV Zawieszenie 1 - Zawieszenie posiadające stabilizator obu osi. Zawieszenie tylne wzmocnione zapewniające odpowiedni komfort transportu pacjenta 2 - Zawieszenie gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność w trudnym terenie, oraz odpowiedni komfort transportu chorego V System hamulcowy 1 - Ze wspomaganiem. 2 - Z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania. VI Układ kierowniczy 1 - Ze wspomaganiem. VII Wyposażenie pojazdu 1 - Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. 2 - Kosz na śmieci. 3 - Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym. 4 - Urządzenie do wybijania szyb zintegrowane z nożem do cięcia pasów. VIII Ogrzewanie i wentylacja - układ ogrzewania zgodny z PN EN 1789 ppkt. 4.5.5. 1 - Ogrzewanie przedziału medycznego cieczą chłodzącą silnik. 2 - Ogrzewanie postojowe - grzejnik elektryczny z sieci 230V z możliwością ustawienia temperatury i termostatem. 3 - Inny niezależny od silnika system ogrzewania przedziału kierowcy i przedziału medycznego z możliwością ustawienia temperatury i termostatem, umożliwiający niezależne ogrzanie silnika przed rozruchem. 4 - Mechaniczna wentylacja nawiewno- wywiewna. 5 - Dwuparownikowa klimatyzacja przedziału sanitarnego i kabiny kierowcy IX Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna powinna być sporządzona w sposób zapewniający jej bezpieczne działanie zgodnie z PN EN 1789 - podpunkty od 4.3.2 do 4.3.4 1 - Alternator zapewniający ładowanie zespołu 2 akumulatorów o mocy min. 1200 W. 2 - Dwa akumulatory o łącznej pojemności min. 160 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu. 3 - Automatyczna ładowarka akumulatorowa sterowana mikroprocesorem (podać markę i model). 4 - Zasilanie zewnętrzne 230 V z 2 gniazdami wewnętrznymi z zabez?pie?czeniem uniemożliwiającym rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. 5 - Min. 4 gniazda 12 V w przedziale medycznym, X Oznakowanie, oświetlenie, sygnalizacja dźwiękowa - w pojeździe powinien znajdować się układ ostrzegania zarówno optycznego, jak i akustycznego - zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym 1 - Belka świetlna umieszczona na przedniej części dachu pojazdu ze światłami wyładowczymi typu stroboskopowego i dwoma światłami roboczymi skierowanymi do przodu - (podać markę i model). W belce zamontowany głośnik o mocy min. 100 W, sygnał dźwiękowy modulowany - zmiana modulacji klaksonem, możliwość podawania komunikatów głosowych. 2 - Dodatkowe sygnały pneumatyczne (min. cztery trąby powietrzne)przystosowane do pracy ciągłej. 3 - Dwie niebieskie lampy pulsacyjne typu stroboskopowego na wyso?kości pasa przedniego barwy niebieskiej. 4 - Lampa niebieska typu stroboskopowego umieszczona w tylnej części dachu 5 - Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po otwarciu drzwi. 6 - Dodatkowe migacze zamontowane w górnych, tylnych częściach nadwozi 7 - Reflektory zewnętrzne z trzech stron pojazdu ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, po dwa z każdej strony, z możliwością włączania / wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i z przedziału medycznego. 8 - Pas odblaskowy barwy niebieskiej i czerwonej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, 9 - Z przodu pojazdu napis: lustrzane odbicie słowa AMBULANS. 10 - Oznaczenie typu karetki na bokach, drzwiach tylnych oraz oznaczenie symbolem Państwowego Ratownictwa Medycznego. XI Oświetlenie wewnętrzne przedziału medycznego - oświetlenie zapewniające prawidłową pracę personelu medycznego zgodnie z PN EN 1789 ppkt. 4.5.6. 1 - Światło rozproszone umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego min. 6 punktów świetlnych 2 - Oświetlenie halogenowe regulowane umieszczone w suficie nad noszami punktowe (min. 2 szt.). 3 - Halogen zamontowany nad blatem roboczym XII Wyposażenie pomieszczenia dla pacjenta - pomieszczenie dla pacjenta powinno pomieścić urządzenia medyczne wyszczególnione w normie PN EN 1789 w tabelach od 10 do 20 dla ambulansu typu C, powinien on być zamontowany w sposób bezpieczny, uniemożliwiający uszkodzenie go lub zranienie osób w poruszającym się pojeździe 1 - Na ścianach bocznych zestawy szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów, możliwość montażu butli tlenowych, materaca próżniowego i innego sprzętu. W zabudowie meblowej należy uwzględnić zamykany na klucz schowek oraz wysuwaną szafę tzw. aptekę z wyjmowanymi przezroczystymi pojemnikami. 2 - Na ścianie działowej zespół szafek z miejscem do zamocowania 2 szt. walizek lub toreb medycznych, z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną. 3 - Uchwyt do kroplówki na min. 3 szt. mocowane w suficie. 4 - Zabezpieczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia. 5 - Centralna instalacja tlenowa z min. 2 punktami poboru typu AGA - gniazda o budowie monoblokowej panelowej, min. 1 przepływomierz obrotowy o przepływie od 0 do 15 litrów/min., wyposażony w nawilżacz tlenowy wykonany z tworzywa sztucznego, 2 szt. butli tlenowych 10 litrowych z reduktorami. 6 - Laweta pod nosze główne z przesuwem bocznym, wysuwem na zewnątrz umożliwiającym łatwe wprowadzenie noszy, możliwość ustawienia pozycji Trendelenburga podczas transportu (funkcja sterowana elektrycznie) 7 - Szyna Modura o dł. min. 30 cm zamocowana na ścianie lewej. 8 - Centralna instalacja próżniowa z 1 pkt. ssącym wyposażona w słój na wydzielinę o poj min 1L. Słój zakończony przewodem ssącym o długości min 1,5m, zakończony łącznikiem do cewników XIII Łączność radiowa 1 - Kabina kierowcy przygotowana do zainstalowania radiotelefonu przewoźnego (instalacja wmontowana do samochodu z anteną dachową). XIV Pomieszczenie dla pacjenta 1 - Dwa obrotowe fotele na prawej ścianie wyposażony w bezwładnościowy, trzypunktowy pasy bezpieczeństwa i zagłówek, ze składanym do pionu siedziskiem i podłokietnikami - podać markę model fotela i do oferty załączyć protokoły z badań wytrzymałościowych foteli zgodnie z REG EKG nr 14 i nr 17 2 - Fotel u wezgłowia noszy usytuowany tyłem do kie?runku jazdy, ze składanym do pionu siedziskiem, regulowanym w płaszczyźnie pionowej zagłówkiem i biodrowym pasem bezwładnościowym - podać markę i model fotela do oferty załączyć protokoły z badań wytrzymałościowych fotela zgodnie z REG EKG nr 14 i nr 17 3 - Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie ruchomej podstawy pod nosze główne. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. 4 - Ściany boczne i sufit pokryte płytami z tworzywa sztucznego, łatwo zmywalne, niepalne i nietoksyczne. 5 - Dodatkowe boczne drzwi po lewej stronie zapewniające dostęp do zewnętrznego schowka na ortopedię; możliwość zamocowania tam noszy podbierakowych, krzesełka kardiologicznego, 6 - Miejsce mocowania deski ortopedycznej. 7 - Miejsce mocowania defibrylatora umożliwiające korzystanie z niego w czasie jazdy. 8 - Miejsce mocowania respiratora umożliwiające korzystanie z niego w czasie jazdy. 9 - Uchwyty ścienne i sufitowe dla personelu. 10 - Termometr wskazujący temperaturę w przedziale medycznym. 11 - Ogrzewacz płynów infuzyjnych z termostatem z możliwością płynnej regulacji temperatury, XV Nosze główne 1 - Przystosowane do reanimacji - twarda płyta na całej powierzchni 2 - Z płynną ręczną regulacją podnoszenia tułowia do kata min. 75° oraz pozycją przeciwwstrząsową i zmniejszającą napięcie mięśni brzucha, 3 - Wysuwane uchwyty do przenoszenia, 4 - Z możliwością ustawienia noszy na transporterze przodem lub tyłem do kierunku jazdy, z bezpiecznym błyskawicznym łączeniem z transporterem, 5 - Wyposażone w konturowy materac i komplet pasów szelkowych oraz pasy do mocowania nóg, 6 - Statyw na pojemnik z płynami infuzyjnymi. 2.1. Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru pojazdu, co najmniej na 3 dni przed planowanym dniem odbioru, jednocześnie przekazując fakturę VAT, świadectwo homologacji, kartę pojazdu i inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Odbierany pojazd musi zostać zaopatrzony w ilość paliwa niezbędną do przejazdu do siedziby Zamawiającego. 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem przekazał książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego, opłacony pakiet ubezpieczeń oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 2.3. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest wydłużyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. 2.5. Wykonawca przed wydaniem Zamawiającemu pojazdu, wykona przeglądy przed sprzedażne, tzw. zerowe, a ich wykonanie odnotuje w książce przeglądów serwisowych. 2.6. Wykonawca musi posiadać na terenie kraju autoryzowaną stację obsługi pojazdów, które są przedmiotem jego oferty. 2.7. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. 2.8. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy, składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW oraz Assistance 24h. - na okres 24 miesięcy. 2.9. Obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 2.10. Jeżeli w czasie wykonania zamówienia Wykonawca będzie zlecał je innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych usług w załączniku Nr 7 do SIWZ. 2.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 2.12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. SIWZ; 2. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ; 3. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 i 4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ; - wykaz posiadanych na terenie kraju autoryzowanych stacji obsługi pojazdu, który jest przedmiotem oferty Wykonawcy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - dokumenty i oświadczenia, które każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.3.1. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Wydział Budownictwa, Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:20, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, kancelaria - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.