eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 22 w m. Wałcz ul. Zdobywców Wału Pomorskiego od km 166+080 do km 167+230

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Szczecin: Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 22 w m. Wałcz ul. Zdobywców Wału Pomorskiego od km 166+080 do km 167+230
Numer ogłoszenia: 11897 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax 091 484 39 97, 4843873,4325323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 22 w m. Wałcz ul. Zdobywców Wału Pomorskiego od km 166+080 do km 167+230.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej nr 22 w m. Wałcz ul. Zdobywców Wału Pomorskiego od km 166+080 do km 167+230. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze (roboty rozbiórkowe) - przebudowa napowietrznych i kablowych linii energetycznych - przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych - przebudowa podziemnych linii wodociągowych i gazowych - wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej - roboty ziemne - podbudowa (z kruszywa łamanego i bitumiczna, wyrównanie masą bitum.) - roboty nawierzchniowe - oznakowanie pionowe i poziome - elementy ulic - zieleń drogowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Dotyczy Wykonawców składających ofertę, po uprzednim zaproszeniu przez Zamawiającego do jej złożenia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1.1) Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi ogólne, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz spełniający warunki szczegółowe określone w niniejszej Sekcji. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów. 3.2.1.2) Ograniczenie liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: - Liczba punktów za każdą (ponad wymóg minimalny) zrealizowaną z należytą starannością robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia (zdefiniowanym w pkt. III.2.2.3) i wartości nie niższej niż równowartość 4 000 000,00 zł brutto - 20 punktów, lecz nie więcej niż 80 punktów łącznie. Szczegółowe zasady punktacji za potencjał kadrowy: - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako kierownik budowy - 4 punkty, lecz nie więcej niż 20 punktów łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za doświadczenie i potencjał kadrowy - 100 punktów. W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie długość stażu kandydata na stanowisko Kierownika Budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie Wykonawcy: a) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. b) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału: 1. Bilans i rachunek zysków i strat a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Minimalny poziom wymaganych standardów: - średni roczny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (na podstawie - Rachunku zysków i strat- pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) - w wysokości nie mniejszej niż równowartość 12 000 000,00 zł. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie. 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Minimalny poziom wymaganych standardów: - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie. 3. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Minimalny poziom wymaganych standardów: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o równowartości co najmniej 1 000 000,00 zł. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie. III.2.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dodatkowo załączyć kopie uprawnień budowlanych oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Minimalny poziom wymaganych standardów: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującę się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: 1) Kierownik Budowy (1 osoba) - Minimalne doświadczenie na stanowisku - 2 lata. Dla osoby na stanowisku wymienionym powyżej wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Przez minimalne doświadczenie na stanowisku rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca musi dysponować sprawnymi jednostkami sprzętu: a) Wytwórnia mieszanek mineralno - asfaltowych o wyd. min. 50 t/godz. - sztuk: 1 b) Rozściełacz do asfaltu o szer. roboczej min. 7,0 m - sztuk: 1. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Minimalny poziom wymaganych standardów: - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż równowartość 4 000 000,00 zł brutto każda. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub wzmocnieniu odcinka o nawierzchni bitumicznej. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, pok. 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 16 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający mogą wspólnie przeprowadzić postępowanie i udzielić zamówienia, wyznaczając spośród siebie Zamawiąjacego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym Zamawiającym jest: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin oraz Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Plac Polski 1, 78- 600 Wałcz. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.