eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówREALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Myszków: REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW
Numer ogłoszenia: 118978 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104934 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Realizacja obowiązku gminy w zakresie oczyszczania terenów należących do Gminy Myszków 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na prowadzeniu prac związanych z oczyszczaniem chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej, terenów nieutwardzonych osiedlowych oraz dróg należących do Gminy Myszków w sposób opisany w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie oczyszczania terenów należących do Gminy Myszków oraz na dotrzymaniu wymagań stanu nawierzchni chodników, parkingów, przystanków, terenów nieutwardzonych osiedlowych oraz dróg należących do Gminy Myszków, określonych w Standardach utrzymania chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej, terenów nieutwardzonych osiedlowych oraz dróg należących do Gminy Myszków. 3. Rodzaj zamówienia: usługa. 4. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 90611000-3: Usługi sprzątania ulic; 2) Dodatkowe przedmioty: 90612000-0: Usługi zamiatania ulic. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie oczyszczania terenów należących do Gminy Myszków, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Lokalizację prac i zakres prac wykonywanych w ramach przedmiotowej usługi określono w: 1) Wykazie chodników na terenie Gminy Myszków przewidzianych do oczyszczania, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykazie parkingów na terenie Gminy Myszków przewidzianych do oczyszczania, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykazie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Myszków przewidzianych do oczyszczania, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykazie nieutwardzonych terenów osiedlowych przewidzianych do oczyszczania, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Wykazie dróg gminnych przeznaczonych do mechanicznego zamiatania, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące dysponowania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji zamówienia (klauzula społeczna): 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoba wyznaczona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na koordynatora wykonywania usługi, tj. osoba kierująca wykonaniem usługi i kontrolująca jej jakość oraz dwie osoby obsługujące mechaniczne zamiatarki, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę; 2) Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę w wymaganym przez Zamawiającego zakresie powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy; 3) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania stawianych przez Zamawiającego ww. wymagań winien w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykazać, że osoby opisane w pkt 1) są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę osób, poprzez żądanie od Wykonawcy stosownych dokumentów; 5) W przypadku, gdy podczas realizacji zamówienia osoby, o których mowa w pkt 3), nie będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza: a) składania ofert częściowych; b) składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.60.20.00 - 90.60.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o., ul. B. Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323856,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 205200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205200,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.