Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Malbork: Szkolenie kurs realizowany w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 118967 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 15 45, faks 55 647 15 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie kurs realizowany w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu szkolenia dla osoby niepełnosprawnej, będącej w wieku aktywności zawodowej 16-64 lat, korzystającej ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej lub korzystającej na okoliczność projektu, mieszkającej na terenie powiatu malborskiego będącej uczestnikiem projektu systemowego My też mamy prawo,współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Pododdziale 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kurs szkolenie obejmuje 1 osobę w tym 1 osobę niepełnosprawną 1. Kurs Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia I stopnia Wymagany, minimalny zakres kursu: Przepisy ogólno-prawne Ochrona osób Ochrona mienia Wyszkolenie strzeleckie Samoobrona i techniki interwencyjne Prowadzący: Wykładowcy posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkolenia Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 140 godzin Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim) Termin realizacji - 30 listopad 2013 r. Miejsce realizacji - Malbork. Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2013 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym krótszym okresie wykonał należycie co najmniej dwa szkolenia o tematyce określonej dla wymienionego kursu szkolenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował salą szkoleniową na terenie miasta Malbork, która pomieści 1 osobę szkoloną, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie, tablicę kredową i lub suchościeralną, i lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania prezentacji z np. MS PowerPoint (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym, odpowiednią ilość zestawów komputerowych do przeprowadzenia zajęć. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odpowiednią wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jednym trenerem, który zostanie oddelegowany do pełnienia funkcji trenera na szkoleniu/kursie będącym przedmiotem niniejszego przetargu przy czym osoba ta musi posiadać odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia/kursu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.
Adres siedziby: Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork pok. nr 10 sekretariat, parter
Tel.faks (55) 647-15-45..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku. Adres siedziby: Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork pok. nr 10 sekretariat, parter Tel.faks (55) 647-15-45..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa różnych wyrobów laboratoryjnych.
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej w formie leasingu.
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych na 2026 rok
- Dostawa siatek przepuklinowych, staplerów i preparatów hemostatycznych.
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





