eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwockwykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją budynku administracyjno-socjalnego (obiekt nr 4) w Krajowym Składowisku Odpadów Promieniotwórczych w Różanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Otwock: wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją budynku administracyjno-socjalnego (obiekt nr 4) w Krajowym Składowisku Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
Numer ogłoszenia: 118966 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe , Otwock-Świerk, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7180092, faks 022 7180257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją budynku administracyjno-socjalnego (obiekt nr 4) w Krajowym Składowisku Odpadów Promieniotwórczych w Różanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją budynku administracyjno-socjalnego obiekt nr 4 w Krajowym Składowisku Odpadów Promieniotwórczych w Różanie, tj.: 1) termomodernizacji całego budynku: w tym ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem frezowanym EPS-100, odkopanie i ocieplenie ścian piwnic płytami z pianki poliestrowej wraz z izolacją z folii kubełkowej, ocieplenie stropodachu płytami z wełny mineralnej do izolowania dachów grubości 10cm. 2) naprawy pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wymianą obróbek blacharskich, - pokrycie z papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej. Pierwsza warstwa z papy perforowanej zapewniającej wentylowanie pokrycia poprzez system kominków wentylacyjnych w ilości 1 szt. na ok. 80m2. Warstwa papy asfaltowej nawierzchniowej na osnowie poliestrowej modyfikowanej SBS o gr. min. 5,2mm. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej poliester gr. 0,5mm. Rynny i rury spustowe z polichlorku winylu wraz uchwytami (rurhaki i rynajzy). 3) przemurowania kominów ponad dachem wraz z wymianą czapek betonowych, 4) wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, częściową wymiany stolarki okiennej drewnianej na parterze budynku, 5) zerwania posadzki z płytek PCV i wykonanie posadzki z terakoty antypoślizgowej wraz cokolikami wysokości 10cm, 6) skucia starych tynków piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji krystalicznej, wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III, 7) izolacji przeciwwilgociowej posadzki piwnicy z papy termozgrzewalnej wraz z wyłożeniem ścianek w pomieszczeniu zbiorników z olejem tworząc wannę, dla ewentualnego wycieku paliwa. 8) posadzki cementowej gr. 5cm w pomieszczeniach piwnicy, z wydzieleniem posadzki w pomieszczeniu zbiorników tworząc wraz z izolacją ochronę przed rozprzestrzenieniem się wycieku paliwa. 9) (w pomieszczeniu nr 4)okładziny ścian z paneli drewnopodobnych wraz z osłoną skrzynek elektrycznych, sufitu podwieszonego z płyt G-K, 10) malowania ścian i sufitów parteru i piwnic farbami emulsyjnymi, 11) wymiany okładziny schodów zewnętrznych z płytek terakotowych antypoślizgowych, 12) rozebrania żelbetowych schodów wejściowych ewakuacyjnych i wykonanie nowych o szerokości 1,20m. wraz z okładziną z terakoty antypoślizgowej, 13) wymiany okładziny daszka nad schodami wejściowymi z paneli winylowych, 14) nowej opaski wokół budynku wraz z chodnikiem z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6cm, 15) zamontowania biologicznej oczyszczalni ścieków przeznaczonej dla użytkowania budynku przez 10 osób, wraz z drenażem, 16) wymiany instalacji CO w budynku (z wymianą kotła), 17) wymiany grzejników wraz a zaworami termostatycznymi oraz odpowietrznikami, 18) wymiany wszystkich zaworów instalacji CO na zawory kulowe, 19) wymiany kotła na paliwo olejowe, 20) wymiany zbiorników na paliwo dwupłaszczowych wraz z przyłączami, 21) montażu pompy obiegowej 750/h H=2,0 m sł. w., 22) montażu naczynia wzbiorczego NG12, 23) montażu zabezpieczenia stanu wody w kotle z blokadą, 24) montażu zaworu bezpieczeństwa membranowego 9115 Dn 15, 25) montażu odmulacza sieciowego OISm Dn25, 26) montażu zaworu odcinającego kołpakowego SU, 27) montażu zaworu odcinającego kulowego, kołnierzowego, 28) montażu zaworu odcinającego kulowego gwintowanego z końcówką do węża, 29) montażu odpowietrznika automatycznego z zaworem stopowym Dn15, 30) montażu manometrów i termometrów technicznych, 31) montażu zaworu napełniania instalacji, 32) montażu automatyki sterującej kotłem CO - pogodowej, 33) wymiany części skorodowanych rur instalacji wodociągowej w piwnicy, 34) wymiany części opraw oświetleniowych na oprawy typu Modella TCS125 2xTL-D36W z kloszem opalizowanym w ilości 8 szt. 35) uprzątnięcie terenu Wykonawca po zakończeniu wszystkich robót zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu gwarancje, instrukcje obsługi, dokumentację powykonawczą wraz z atestami na wszystkie zainstalowane i zastosowane w ramach niniejszych robót materiały. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na swój koszt przegląd i konserwacje urządzeń i instalacji sanitarnych grzewczych w okresie pierwszego roku od dnia podpisania protokołu odbioru. Szczegółową charakterystykę ww. robót zawierają załączniki nr 1-22 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - posiadają uprawnienia budowlane zgodne z Ustawą Prawo budowlane - przynależą do izby właściwego samorządu zawodowego - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (na podstawie informacji w nich zawartych) metodą 0/1 (zero - jedynkową).Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków lub niezłożenie chociażby jednego z wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty (w trybie art. 26 ust. 3 i 24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o oferowanej cenie, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej, Dokumenty potwierdzające niekaralność oferenta, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, Dokument potwierdzający, że osoby wykonujące zamówienie są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Dokumenty ubezpieczeniowe, wykaz trzech robót polegających na remoncie obiektu o wartości nie niższej niż 150000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi że ww. zostały wykonane należycie,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe z siedzibą w Otwocku - Świerku (05- 400), budynek R1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe Otwock - Świerk (05- 400), budynek R1, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.