Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i innych akcesoriów do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 118889 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i innych akcesoriów do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i innych akcesoriów do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAF COMPUTER SPÓŁKA JAWNA ELŻBIETA SŁOWIŃSKA JANUSZ SŁOWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GRAF COMPUTER SPÓŁKA JAWNA ELŻBIETA SŁOWIŃSKA JANUSZ SŁOWIŃSKI
- GRAF COMPUTER SP.J. Elżbieta Kowalczyk, Janusz Słowiński, ul. Zwycięstwa 247A, 75-655 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239427,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214872,39
Oferta z najniższą ceną: 214872,39 / Oferta z najwyższą ceną: 285303,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ww. zamówienie jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, szacunkowa wartość zamówienia wynosi 239.427,74 PLN co stanowi równowartość 62.367,21 EURO (przy kursie 3,839 zł za euro - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów, Dz. U. z 2009 r. Nr 224, poz. 1796), jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zatem postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa wyposażenia szaf serwerowych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych (w tym załadunek, rozładunek sprzętu oraz holowanie uszkodzonego sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- USŁUGI PRZEWOZU OSÓB REALIZOWANE NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia pomieszczeń służbowych do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Świadczenie usługi kompleksowego żywienia pacjentów szpitala Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- Zakup uzupełniającej infrastruktury sprzętowej niezbędnej do prowadzenia procesu digitalizacji muzealiów i archiwaliów wraz z zakupem licencji oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu IT
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAKUP MONITORA INTERAKTYWNEGO"
- Dostawa tonerów, bębnów i pojemników na zużyte tonery
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.