To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Warszawa: Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II)
Numer ogłoszenia: 118840 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29582 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II). Dostawa systemu kontroli dostępu obejmuję całkowity montaż (uwzględniający infrastrukturę kablową) oraz szkolenie z programowania/użytkowania systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5. System kontroli dostępu ma obejmować pokoje wg załączonych planów kondygnacji, stanowiącego załącznik 8 do SIWZ oraz spisu pomieszczeń umieszczonego w załączniku 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby (wymagania funkcjonalne): - pomieszczenia typu A (według załącznika nr.9) zostały bezwzględnie wyposażone w kontrolę dostępu umożliwiającą śledzenie historii wejście/wyjście w czasie rzeczywistym, informacji czy drzwi są zamknięte czy otwarte. - pomieszczenia typu B (według załącznika nr.9) zostały wyposażone w system co najmniej umożliwiający rejestracje wejść/wyjść w formie zapisu w pamięci zamka, odczytywanego z wykorzystaniem urządzenia zewnętrznego, - proponowany system dawał możliwość ewakuacji osób w przypadku przebywania użytkowników w strefie zagrożenia - proponowany system współpracował z istniejącymi wkładkami na klucz, umożliwiając zamknięcie i otwarcie drzwi z wykorzystaniem klucza, - proponowany system współpracował ze sterownikami wind KONE (tak aby użytkownik miał możliwość wjechania na piętro na które ma dostęp), sterownikami szlabanów oraz bram garażowych, - jedna winda oznaczona D w zał. 8 została wyposażona w kontrolę dostępu, - montaż wymaganego systemu nie wymagał prowadzenia kabli do drzwi, - montaż wymaganego systemu uwzględniał już istniejące zamki w drzwiach, - zaproponowany system umożliwiał zdefiniowanie co najmniej następujących trybów pracy: standardowy - zbliżenie karty umożliwia otwarcie drzwi w krótkim okresie czasu po zbliżeniu; zamek - pierwsze zbliżenie karty umożliwia otwarcie drzwi, drzwi pozostają otwarte aż do następnego zbliżenia karty, czasowy - zbliżenie karty otwiera drzwi, które pozostają otwarte przez zaprogramowany dla danego zamka czas, automatyczny - zamek otwiera drzwi zgodnie z ustalonym harmonogramem czasowym. - montaż wymaganego systemu był możliwy na wszystkich typach drzwi użytkowanych przez zamawiającego. Typy drzwi dla każdego pomieszczenia wraz z informacją o grubości oraz rozstawie zamka umieszczono w załączniku 9. Załącznik 8 do SIWZ przedstawia plan kondygnacji budynku z zaznaczonym rozmieszczeniem pomieszczeń typu A i B, - pojedyncza karta użytkownika umożliwiała otwarcie co najmniej 1000 niezależnych pomieszczeń, - zaproponowane okucia systemu powinny informować o niskim stanie pojemności baterii, - baterie używane w okuciach powinny być standardowe dostępne u wielu producentów, - zaproponowane rozwiązanie kart dostępu współpracowało z posiadanymi przez Zamawiającego kartami (iClass, pamięć 2 kb w 2 sektorach, kod - 2000CGGSV) w systemie DELTA CONTROLS, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie nalepek obsługujących zaproponowany system, na istniejące karty. Użytkownik powinien mieć fizycznie jedną kartę obsługującą oba systemy kontroli dostępu, 14) Dostawca dostarczył 1000 kart, nalepek lub innych akcesoriów umożliwiających otwieranie drzwi, 15) aktualizacja uprawnień kart użytkowników była możliwa poprzez czytniki umieszczone w 4 miejscach wskazanych przez Zamawiającego na planie w załączniku 8 do SIWZ (oznaczenie C), 16) Proponowany system dawał możliwość przenoszenia na karcie informacji o zdarzeniach pomiędzy okuciami typu B, a bazą systemu poprzez czytnik o których mowa w punkcie 15, 17) oprogramowanie systemu było w języku polskim, wraz z instrukcją, wraz z bezterminową licencją, 18) System programowania kart dopuszczał programowanie na różnych poziomach tj. aby było możliwe wydzielenie grup drzwi do których prawa dostępu mogą nadawać wyznaczone osoby nieposiadające uprawnień głównego administratora systemu, 19) Dostawca dostarczył 3 stanowiska do programowania kart dostępu, 20) System musi mieć możliwość programowania kart: czasowo lub na czas nieokreślony jak również mieć możliwość usunięcia zagubionych kart z systemu z zachowaniem w bazie danych informacji o czasie usunięcia i operatorze, który kartę usunął, 21) Dostawca dostarczył niezbędny do funkcjonowania systemu sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, 22) Dostawca dostarczył 3 komplety wymaganych przez system urządzeń potrzebnych do obsługi zamków typu A i B (np. czytniki, programatory itp.), 23) Dostawca przeprowadził szkolenie z kodowania oraz użytkowania systemu dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników (dla ok. 15 osób), 24) Dostawca zaprogramował 20 przykładowych kart wg specyfikacji praw dostępu do pomieszczeń dostarczonej przez Zamawiającego. Uwaga: Na każdym piętrze budynku znajdują się pomieszczenia teletechniczne do których wykonawca powinien doprowadzić wymagane okablowanie TCP IP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu p.n. Centrum Nowych Technologii Ochota Uniwersytetu Warszawskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII - Infrastruktura szkolnictwa wyższego, Działanie: 13.1 - Infrastruktura szkolnictwa wyższego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Freiberger Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 787000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 787038,93
Oferta z najniższą ceną: 597780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 969661,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Rozbud. posiadanego syst. kontr. dostępu iProtect celem objęcia ochroną dostępową bud. nr 7 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. Rozbud. polega na dostarczeniu niezbędnego sprzętu, licencji i oprogram.
- Dostosowanie pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej mieszczących się na niskim parterze budynku A oraz pomieszczeń Sekcji Informatyki do bieżących potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Dostawa, montaż i włączenie elementów systemu kontroli w obiekcie PIG - PIB w Warszawie i Centralnego Magazynu Próbek Geologicznych w Leszczach
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





