eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPICACH ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2007-02-07

POZYCJA 11882

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pobiedziska: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPICACH ETAP II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach, do kontaktów: DAWID MOLIŃSKI, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8177011, fax 061 8177641, e-mail: pobiedziska@bazagmin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.pobiedziska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPICACH ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: BISKUPICE, GMINA POBIEDZISKA, WOJ. WIELKOPOLSKIE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Biskupicach - ETAP II Zadanie 1 - 130 dni od podpisania umowy oraz remont i termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zadanie 2 - w okresie wakacji letnich 60 dni . Zadania należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem technicznym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym oraz sztuka budowlaną. Estetyka i kolorystyka bezwzględnie powinna zostać uzgodniona z Zamawiającym. W przypadku realizacji robót w trakcie trwania roku szkolnego na wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia możliwości technicznych pracy szkoły i prowadzenia lekcji ( toalety, ogrzewanie, prąd, woda, gaz). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenia wykonawcy. 2.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa. 3.Wykaz podwykonawców. 4.Wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001 - 2006. 5.Zaświadczenie (oryginał lub potwierdzona przez oferenta jako zgodna z oryginałem kserokopia) o wpi-sie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego bądź z innego właściwego rejestru (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, z uwzględnieniem kapitału założycielskiego i osób kierownictwa. 6.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Oświadczenie o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia na czas rozbiórki i budowy obiektu wraz z przylegającym terenem budowy od zdarzeń losowych, odpowiedzialności cywilnej i następstw nie-szczęśliwych wypadków. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 usta-wy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową. 13.Wypełniony kosztorys ofertowy. 14.Harmonogram przedsięwzięcia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Biskupicach - ETAP II Zadanie 1 - 130 dni od podpisania umowy oraz remont i termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zadanie 2 - w okresie wakacji letnich 60 dni . Zadania należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem technicznym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym oraz sztuka budowlaną 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 130

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI USTAWOWE, MINIMUM 2 ZADANIA WYKONANE O ZBLIZONYM DO ZAMÓWIENIA ZAKRESIE I WARTOŚCI Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: NA PODSTAWIE ZAŁACZONYCH DO OFERTY DOKUMENTÓW I OSWIADCZEŃ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia wykonawcy. 2.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa. 3.Wykaz podwykonawców. 4.Wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2001 - 2006. 5.Zaświadczenie (oryginał lub potwierdzona przez oferenta jako zgodna z oryginałem kserokopia) o wpi-sie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego bądź z innego właściwego rejestru (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, z uwzględnieniem kapitału założycielskiego i osób kierownictwa. 6.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Oświadczenie o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia na czas rozbiórki i budowy obiektu wraz z przylegającym terenem budowy od zdarzeń losowych, odpowiedzialności cywilnej i następstw nie-szczęśliwych wypadków. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 usta-wy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową. 13.Wypełniony kosztorys ofertowy. 14.Harmonogram przedsięwzięcia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 98 2. GWARANCJA 2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 10:30, sala nr 15 Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Biskupicach. 1) Krótki opis: Rozbudowa szkoły zgodnie z projektem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Rozbudowa szkoły o diwe izby lekcyjne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 130 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 98 2. gwarancja 2 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Biskupicach. 1) Krótki opis: Remont i termomodernizacja dachu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00. 3) Wielkość lub zakres: remont dachu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 98 2. gwarancja 2 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.