To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Zamość: Roboty remontowe w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu
Numer ogłoszenia: 118810 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77800 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 47, w okresie do 60 dni od dnia przekazania placu budowy. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)remont pomieszczeń biurowych na I piętrze , 2)remont 4 łazienek, 3)wymianę drzwi wewnętrznych, 4)wymianę urządzeń sanitarnych, 5)prace murarskie i tynkarskie-murowanie ścianek, wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych, 6)remont instalacji elektrycznej, 7)prace malarskie tynków ścian i sufitów. Zakres prac według CPV Roboty murarskie 45.26.25.00-6 Tynkowanie 45.41.00.00-4 Instalowanie progów 45.42.11.20-1 Instalowanie drzwi 45.42.11.31-1 Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.11-5 Roboty malarskie 45.44.21.00-8 Pokrywanie podłóg i ścian płytkami(terakota, glazura) 45.43.10.00-7 Wymiana instalacji elektrycznej 45.31.10.00-0 Wymiana instalacji sanitarnej 45.33.00.00-9 3.Szczegółowo zakres prac opisuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót( Załącznik Nr 5 do siwz) wraz z kosztorysem ofertowym (Załącznik Nr 6 do siwz ). 4.Materiały użyte lub zamontowane przy robotach muszą spełniać stosowne normy i posiadać certyfikaty, atesty lub świadectwa dopuszczenia do użytkowania. 5. Szczegółowe ustalenia będą prowadzone z wykonawcą na bieżąco. Kolorystyka malowanych pomieszczeń , płytek i terakoty będą uzgadniane w trakcie prac. 6.Ostateczna kwota wynagrodzenia wykonawcy będzie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego z zastosowaniem nośników kosztów i cen materiałów określonych w kosztorysie ofertowym. 7. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet robót. 8. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi na okres 36 miesięcy liczone od daty protokołu odbioru robót. 9.Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane także w godzinach pracy zamawiającego w uzgodnieniu z osobą wskazaną przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcą . 10.Wykonawca ma za zadanie także zdemontowanie, przestawienie lub wyniesienie mebli i innego sprzętu ( oprócz komputerowego) ,montaż , ustawienie i wniesienie mebli po zakończeniu prac remontowych. 11.Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia remontowanych pomieszczeń i przyległych przed nadmiernym zabrudzeniem, utrzymania porządku w pomieszczeniach w trakcie prac , przestrzeganie przepisów bhp. 12.Podane we wzorze kosztorysu ofertowego nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza materiały, technologie i urządzenia równoważne. Jeżeli wykonawca zaoferuje w kosztorysie ofertowym takie rozwiązania to musi określić parametry równoważnych materiałów, urządzeń, technologii .Chodzi o wykazanie, że spełniają one warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry i spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 13.Przy wykonywaniu zamówienia wykonawca musi dokonać odzysku odpadów budowlanych takich jak np.: gruz budowlany. Jeżeli z przyczyn technologicznych, ekologicznych lub ekonomicznych jest to niemożliwe to wykonawca przekazuje odpady do unieszkodliwienia na własny koszt. Dotyczy to również demontowanych drzwi i ościeżnic. 14.Wykonawca jest wytwarzającym odpady, w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 185, poz.1243).Wykonawca ma obowiązek udokumentować zamawiającemu sposób zagospodarowania odpadów, jako warunek dokonania odbioru robót. 15.Zamawiający przekaże wykonawcy plac budowy w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.20 - Instalowanie progów 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ALEX" Aleksander Rayss
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ALEX" Aleksander Rayss
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Alex Aleksander Rayss, ul. Okrzei 32, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131725,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141314,84
Oferta z najniższą ceną: 141314,84 / Oferta z najwyższą ceną: 211584,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa kładki dla pieszych nad rzeką Wieprz przy drodze powiatowej nr 3252L Obrocz-Namule-Hutki-dr. pow. 3260L w miejscowości Hutki
- Roboty budowlane w zakresie: remont pokrycia dachu na budynku nr 51 w kompleksie wojskowym w Zamościu.
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w okręgu lubelskim
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Zamościu w roku 2025 i 2026.
- Budowa drogi dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 3254L Potoczek - Suchowola w miejscowości Suchowola
- DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ DO TRANSPORTU ODPADÓW
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Aleja 1 Maja 5a w Szamotułach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Montaż instalacji oddymiającej klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.