eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówPrzeprowadzenie audytu obszarów problematycznych i wykonanie raportu w zakresie badań satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Mikołowie oraz w urzędach miast i gmin powiatu mikołowskiegoMikołowa, Łazisk Górnych, Orzesza, Ornontowic i Wyr, jako materiału wyjściowego do sporządzenia badań ankietowych, w ramach zadania Profesjonalna obsługa klienta wchodzącego w skład projektu Kompetentni w administracji - wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu i rozwój kompetencji kadr jednostek samorządu terytorialnego Powiatu Mikołowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Mikołów: Przeprowadzenie audytu obszarów problematycznych i wykonanie raportu w zakresie badań satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Mikołowie oraz w urzędach miast i gmin powiatu mikołowskiego: Mikołowa, Łazisk Górnych, Orzesza, Ornontowic i Wyr, jako materiału wyjściowego do sporządzenia badań ankietowych, w ramach zadania Profesjonalna obsługa klienta wchodzącego w skład projektu Kompetentni w administracji - wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu i rozwój kompetencji kadr jednostek samorządu terytorialnego Powiatu Mikołowskiego.
Numer ogłoszenia: 118807 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88585 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu obszarów problematycznych i wykonanie raportu w zakresie badań satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Mikołowie oraz w urzędach miast i gmin powiatu mikołowskiego: Mikołowa, Łazisk Górnych, Orzesza, Ornontowic i Wyr, jako materiału wyjściowego do sporządzenia badań ankietowych, w ramach zadania Profesjonalna obsługa klienta wchodzącego w skład projektu Kompetentni w administracji - wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu i rozwój kompetencji kadr jednostek samorządu terytorialnego Powiatu Mikołowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenie audytu obszarów problematycznych i wykonanie raportu w zakresie badań satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego w sześciu urzędach (gmin powiatu mikołowskiego i starostwa). Do zadań Wykonawcy należy: 1.1. Przeprowadzenie audytu obszarów problematycznych i wykonanie raportu poprzez: -wyznaczenie Koordynatora badania, odpowiedzialnego za bieżący kontakt ze wszystkimi JST; -przeprowadzenie warsztatu strategicznego z koordynatorami projektu oddelegowanymi przez poszczególne JST, podczas którego nastąpi określenie sposobu realizacji usługi (ustalenie stanu faktycznego wraz ze sklasyfikowanymi wynikami ich oceny na podstawie kryterium ich oceny, ustalenie kryteriów oceny, ustalenie szczegółowego harmonogramu i zakresu planowanych działań, w tym monitoringu postępu prac, wzajemnej komunikacji, a także ustaleniu uwarunkowań organizacji mogącymi mieć wpływ na skuteczną realizację usługi); -zdefiniowanie usługi/produktu będących przedmiotem badania satysfakcji klienta zewnętrznego; -zdefiniowanie i opisanie klienta urzędu; -zdefiniowanie satysfakcji klienta wewnętrznego oraz określenie dla niego tzw. wymiarów satysfakcji; -wykonanie analizy danych wtórnych w każdej JST, polegającej na rozeznaniu w poszczególnych JST istniejących rozwiązań dotyczących sposobu realizacji zdefiniowanych usług w odniesieniu do zdefiniowanego klienta urzędu, -zapoznania się z dokumentami dotyczącymi obszarów funkcjonowania poszczególnych JST definiujących oczekiwania dotyczące m.in. obsługi klientów, w szczególności z przyjętym modelem kompetencji pracowników, kodeksem etycznym, systemem zarządzania jakością i innymi dokumentami pozwalającymi określić oczekiwany przez poszczególne JST poziom oraz sposób obsługi klientów etc.; -przygotowanie raportów dla każdej z JST obejmujących co najmniej: - ocenę efektywności dotychczasowych działań w zakresie monitorowania satysfakcji klientów (raport dla każdej z JST); - zdefiniowanie grup klientów, którzy powinni być objęci monitoringiem; - zdefiniowane kluczowych czynników oraz obszarów problematycznych mających wpływ na poziom satysfakcji klientów i które powinny być poddane diagnozie; - wskazanie praktycznych informacji dotyczących powiązania badania satysfakcji z możliwością zmian w organizacji lub poprawy jakości życia lokalnej społeczności czy budowy społeczeństwa obywatelskiego. - przedstawienie opracowanej dla każdej z JST metodologii przeprowadzenia badań satysfakcji w oparciu zastosowanie ankiet; - wskazanie w oparciu o przeprowadzony audyt zaleceń oraz optymalnego narzędzia badawczego do oceny satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.34.23.10 - Usługi badania opinii klientów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Kompetentni w administracji - wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu i rozwój kompetencji kadr jednostek samorządu terytorialnego Powiatu Mikołowskiego realizowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU - CONSULT Sp. z o.o., ul.Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14842,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14842,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.