Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Białystok: AD/PN - 21/09 - Instalacja wentylacji mechanicznej strefy przyjęć dawców
i holu wewnętrznego na I piętrze w budynku RCKiK w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 118785 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 21/09 - Instalacja wentylacji mechanicznej strefy przyjęć dawców i holu wewnętrznego na I piętrze w budynku RCKiK w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne - instalacja wentylacji mechanicznej strefy przyjęć dawców i holu wewnętrznego na I piętrze w budynku RCKiK w Białymstoku, wraz z dostawą materiałów i urządzeń, o zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i wykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 1 600,00 PLN: 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17.08.2009 r. do godz. 13.00. 3. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto KB S.A. II O/ Białystok nr konta: 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000 z dopiskiem: Wadium w przetargu AD/PN - 21/09. Gwarancje i poręczenia mają być udzielone do końca terminu związania ofertą i winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie pok. nr 40, natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna zostanie przyjęty termin złożenia w kasie Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1. Wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty budowlane i instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (ze szczególnym uwzględnieniem instalacji wentylacji mechanicznej), o wartości równej lub przekraczającej 80 000 PLN brutto każda. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć roboty budowlane obejmujące łącznie wykonane prace w branżach jak w przedmiocie zamówienia, tj: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)wykończeniowej, c)instalacyjne: elektrycznej, d) instalacji sanitarnej, w tym instalacji wentylacji mechanicznej. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż zakres wymagany przez Zamawiającego, wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia w branżach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacji i urządzeń elektrycznych, c)sanitarnej, bez ograniczeń, min. 1 osoba z każdej branży, oraz poświadczą ich przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych, przepisami dot. wykonania i instalacji urządzeń sanitarnych i instalacji elektrycznych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, rzetelności i etyki zawodowej. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, w tym: a) wykonawca przystąpi do czynności odbioru placu budowy nie później niż przed upływem 7 dni od podpisania umowy, b) wykonawca rozpocznie roboty budowlane nie później niż przed upływem 7 dni od przekazania placu budowy. 3. Gwarancja: a) na wykonane roboty budowlane Wykonawca zapewni 36-miesięczny okres gwarancji jakościowej od dnia przekazania robót Zamawiającemu, b) na dostawy urządzeń wg deklaracji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące w miejscu eksploatacji. 4. Wymagany termin usuwania usterek w ramach gwarancji: a) 48 godzin (dot. sprawności wentylacji), b) 7 dni kalendarzowych w przypadku usterek budowlanych nie związanych z funkcjonowaniem wentylacji, d) 5 dni kalendarzowe, w przypadku usterek budowlanych związanych z funkcjonowaniem wentylacji. 5. Dysponuje/wskaże autoryzowany serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zaoferowanego urządzenia. 6. Dokona nieodpłatnie przeglądów gwarancyjnych co najmniej jeden raz na 12 m-cy i przeglądów pogwarancyjnych. 7. Przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z zakresu obsługi centrali wentylacyjnej. 8. Zaoferuje urządzenia i materiały wyłącznie nowe, posiadające certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie i atesty, którymi winni legitymować się producenci i dystrybutorzy, spełniające wymogi bezpieczeństwa, oznaczone znakiem CE. 9. Wykonawca sporządzi protokół inwentaryzacji powykonawczej i przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (dot. robot budowlanych i instalacyjnych). 10. Płatność w całości po zakończeniu robót budowlanych (podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego) i przekazaniu protokołu inwentaryzacji powykonawczej. 11. Roboty budowlane, instalacyjne i sanitarne będą prowadzone w sposób nie zakłócający normalnej pracy RCKiK. 12. Wykonawca akceptuje warunki umowy proponowane przez Zamawiającego we wzorze umowy. Ocena spełnienia wymaganych warunków i wymagań będzie odbywała się wg kryterium: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, należy przedłożyć: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp i/lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, (treść oświadczenia stanowi Załącznik nr 3) - wskazana data podpisania oświadczenia, 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, iż robota budowlana została wykonana należycie winne zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę podmiotu wystawiającego dany dokument (inwestor), b) wskazanie wykonawcy inwestycji, c) okres realizacji zamówienia, d) wartość wykonanego zamówienia (brutto), e) ocenę wykonanego zamówienia (terminowość, jakość - potwierdzenie wykonania z należytą starannością), d) podpis pod dokumentem - dokument winien być podpisany przez osobę/osoby upoważnioną. 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy osób pełniących funkcje kierowniczo-nadzorcze nad realizacją przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6). Do wykazu należy dołączyć: a)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych i instalacyjnych przez osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia, dla każdej branży wyszczególnionej w przedmiocie zamówienia, b)dokumenty poświadczające przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego, przedłoży następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami Prawa budowlanego i aktów wykonawczych, przepisami dot. wykonania i instalacji urządzeń sanitarnych i instalacji elektrycznych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, rzetelności i etyki zawodowej. 2. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, w tym: a) czynności odbioru placu budowy zostaną podjęte nie później niż przed upływem 7 dni od podpisania umowy, b) roboty budowlane zostaną rozpoczęte nie później niż przed upływem 7 dni od przekazania placu budowy. 3. Oświadczenie, że udziela gwarancji: a)na wykonane roboty budowlane przez okres min. 36 miesięcy od przekazania robót Zamawiającemu, b)na dostarczone i zamontowane urządzenia wg deklaracji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące w miejscu eksploatacji, 4. Oświadczenie, że gwarantuje następujące terminy usuwania usterek w ramach gwarancji: a)48 godzin w przypadku awarii wentylacji, b)7 dni kalendarzowych w przypadku usterek budowlanych nie związanych z funkcjonowaniem wentylacji, c)5 dni kalendarzowe w przypadku usterek budowlanych związanych z funkcjonowaniem wentylacji. 5. Przedłoży wzór Karty gwarancyjnej, obejmujący warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, wzór Karty gwarancyjnej, określający warunki gwarancji jakości na centralę wentylacyjną, oraz procedurę eliminacji awarii. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje/wskaże autoryzowany(m) serwis(em), zapewniającym skuteczne i terminowe naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oferowanych urządzeń. 7. Oświadczenie, iż dokona nieodpłatnie przeglądów gwarancyjnych co najmniej jeden raz na 12 m-cy i przeglądów pogwarancyjnych. 8. Oświadczenie, iż wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenia z zakresu obsługi. 9. Oświadczenie, że wykonawca zaoferuje urządzenia i materiały wyłącznie nowe, posiadające certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie i atesty, którymi winni legitymować się producenci i dystrybutorzy, spełniające wymogi bezpieczeństwa, oznaczone znakiem CE. 10. Oświadczenie, iż wykonawca sporządzi protokół inwentaryzacji powykonawczej i przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach. 11. Oświadczenie, iż wyraża zgodę na płatność w ciągu 30 dni całości po zakończeniu robót (podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego) i przekazaniu dokumentacji powykonawczej (budowlano-instalacyjnej i sanitarnej). 12. Oświadczenie, iż roboty budowlane i instalacyjne będą prowadzone w sposób nie zakłócający normalnej pracy RCKiK. 13. Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23
15-950 Białystok
sekretariat - pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok sekretariat - pok. 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu Politechniczna Sieć VIA CARPATIA, numer umowy MEiN/2022/DPI/2577 z dnia 27.10.2022 r. - ZK-DZP.262.41.2025
- Postępowanie na organizację wyjazdów studyjnych krajowych
- Świadczenie specjalistycznej usługi logopedycznej w ramach stanowiska Logopeda
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
- Zaprojektowanie i wybudowanie stacji transformatorowej 2 - komorowej o mocy transformatora olejowego do 1 000 kVa, przyłączy i linii SN i nN na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova S.A.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.