Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Wrocław: Wymiana instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Przychodni PULSANTIS we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 3.
Numer ogłoszenia: 118731 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Specjalistyczno-Rehabilitacyjna "Pulsantis" Sp. z o.o., ul. Ostrowskiego 3, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3391140, 7868702 w. 202, 2, fax 071 3391720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulsantis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Przychodni PULSANTIS we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej w budynku Przychodni PULSANTIS we Wrocławiu, zgodnie z SIWZ oraz projektem umowy i załącznikami do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP i załączą dokumenty wyszczególnione w SIWZ, tj: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 4. Decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla Kierownika Budowy (nazwisko i imię) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi e specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 5. Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy z określonym terminem ważności, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych netto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje ), 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 p-kt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz.177 z 2004r z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 4. Decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla Kierownika Budowy (nazwisko i imię) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi e specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 5. Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy z określonym terminem ważności, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych netto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje ), 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 p-kt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz.177 z 2004r z późniejszymi zmianami).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulsantis.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pulsantis.com.pl/przetargi.html.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 202 pierwsze piętro - Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów zużywalnych do laboratorium oraz materiałów zużywalnych do hodowli komórki z podziałem na 15 części na podstawie umowy ramowej."
- Dostawa aparatu usg z głowicą convex z centralnym kanałem biopsyjnym, z głowicą conveksową oraz głowicą liniową do badania małych zwierząt
- Remont dachu w budynku "P" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO W WYBRANYCH POMIESZCZENIACH BUDYNKU ASP WE WROCŁAWIU, PL. POLSKI 3/4
- BZP.272.6.2025.ECS "Adaptacja pomieszczeń na Pracownię Kultur Tkankowych w budynku przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kozice Dolne Kolonia
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.